bölüm~23💗

1.3K 91 131
                                    

Minho'ya aldırış etmeden odaya girip kapıyı kapattı jisung. Hyunjin tam yatağa yatıyordu, jisung'a küçük bir bakış atıp bir şey demeden başını yastığa bıraktı. Jisung'u bilinçli olarak Felix'in gönderdiğine emindi, tekrar Minho'yla yatacağını düşündüğü için yaptığını biliyordu..

Jisung yatağa atlayıp yorganın altına girdikten sonra eline aldığı fazla yastıkları Hyunjin'le aralarına koymaya başladı.

"Jisung ne yapıyorsun? Dokunmayacağım merak etme"

"Ya ondan değil, ben biraz deli yatarımda birde yanımda biri yatıyorsa sarılırım alışkanlık işte. Yani sana sarılırsam da doktor beni öldürür işte bu yüzden önlem alıyorum"

"Doktoru ilgilendirmiyorum artık bu yüzden rahat ol"

"Doktor senden vazgeçmeyeceğine göre ilgilendiriyorsun"

"Ben vazgeçtim"

"Hayır vazgeçemezsin sadece aklın karışık, İyice düşün. Felix'le yaşadıklarını düşün sana olan davranışlarını, seni aldatacak biri olup olmadığını düşün"

Derin bir nefes verip arkasına döndü Hyunjin, yattığı yataktaki kokunun yabancılığı bile içine huzursuzluk yayıyor buraya ait olmadığını hissediyordu.

"Şimdi ne yapıyordur" diye mırıldandı.

"Ben evden çıkarken ağlıyordu, ben onu ilk defa ağlarken gördüm, gerçekten bu olanları haketmiyor"

Gözündeki yaş yastığa süzülürken elini kalbine götürdü Hyunjin, kendi için yaptığı onca şeyden sonra ona verebildiği tek şey göz yaşı olmuştu. Gözlerinin içindeki aşkı görmüştü, ona hiç kimseye güvenmediği kadar güvenmişti fakat gözüyle gördüklerini de aklından atamıyordu.

"Jisung?"

"Hmm"

"O adam gerçekten hasta mıydı?"

"Evet o takıntılı bir hasta, tam iki yıldır tedavi görüyor ve kendince Felix'le sevgili olduğunu düşünüyor. Son bir yıldır Felix'e sardı sürekli onunla birlikte olmasını istiyordu ama hiç kimseyi etmediği gibi onuda kabul edmedi Felix"

"Öpüyordu" diyerek burnunu çekti Hyunjin bir türlü o görüntüyü aklından çıkartamıyordu. Kendi bir öpüşmeyle böyle hissediyorsa Felix onu Minho'nun yatağından toplarken neler yaşamıştı düşünmeden edemedi.

"Felix jay'a ilişkisi olduğunu söylemiş oda birden ayağa kalkıp bağırmaya başlayınca yanına gelip kollarını tuttmuş sonrada adam birden öpmüş, o anda da sen görmüşsün"

"Gerçekten böyle mi olmuştur?"

"Felix yalan söylemez, eğer aralarında birşey olsaydı bu güne kadar ortaya çıkmaz mıydı? Mutlaka haberim olurdu benim biz hep yan yanayız Felix'le"

"Hata mı yaptım?"

"Bilmem orasını sen düşün artık, valla doktorun talibi çok illa istemiyorum diyorsan da eninde sonunda seni unutup başka biriyle olur"

Jisung böyle birşey olmayacağını bilsede, şu an Hyunjin'in Felix'i özlediğini ve onun yanında olmak istediğini biliyordu. İçten içe Felix'in onu aldatmayacağınında farkındaydı.

DOCTOR | hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin