bölüm~24😂

1K 94 70
                                    

Biraz daha sığındı jisung çıplak bedene, okadar rahat hissediyorduki yüzü göğsündeyken elini beline sarmış sıkı sıkı tutunuyordu. Yaklaşık on dakikadır uyanık olan Minho ise, bulundukları pozisyonu ve kollarında mışıl mışıl uyayuyan çocuğu sorguluyordu tabi. Buraya nasıl gelmişti ve neden kaçmasından korkuyor gibi sıkı sıkı tutunmuş şekilde uyuyordu.

Kalkmak için her hamle yapışında biraz daha sokuluyordu jisung, nerede ve kimin yanında uyuduğundan haberi yokken belkide hayatının en huzurlu uykusunu çekiyordu.

"Delireceğim, delireceğim" Minho sessizce mırıldanıp saçlarını karıştırdı. Kalkamadığı için saatin kaç olduğunu bile bilmiyordu. Üzerine yapışan çocuk biraz olsun uzaklaşsa kalkacaktı ama mümkün değildi.

Hyunjin'i de merak ediyordu, ne durumdaydı. Çoktan gittiğinden ve sevgilisinin kollarında huzurlu bir uyku içinde olduğundan habersizdi tabi.

Jisung haraket etmeye başladığında sonunda uyandığını düşünerek rahat bir nefes verdi fakat, jisung yüzünü Minho'nun göğsüne sürterek dahada çok yerleşmişti sanki. Uyandırması gerekiyordu artık yapacak birşey olmadığı için elini jisung'un omzuna götürüp yavaşça dürttü, ilk denemede başarılı olamamıştı tabi. Çocuğun adını bile hatırlamıyordu nasıl seslenecekti ki. Elini tekrar uzatıp bu sefer karnından dürttü, jisung huzursuzlanmaya başladığında sinsice sırıttı Minho, jisung sonunda uyanıyordu.

"ımm yapmasana yaaa Çek şu elini"

Jisung gözleri kapalı konuşup yerleşmeye çalıştığında Minho bir an gülümsemesine engel olamadı. Eli rahat durmayıp uyanması için iki tarafını dürterken jisung sonunda mızmızlanarak gözlerini açtı. Elini Minho'nun çıplak göğsüne yerleştirip bir süre öyle kaldıktan sonra elinin altındaki çıplak göğüs ve kas detaylarıyla başını yavaşça yukarı kaldırdı, görüş açısına ilk giren Minho'nun boynu olurken biraz daha yukarı çıktığında pembe dudaklarla karşılaştı.

Hiç haraket etmeden bakışlarını yavaşça kendine çekip dudağını ısırdı şu an ne olduğu hakkında en ufak bir fikri yoktu. Minho sessizce beklerken gülmemek için dudaklarını ısırıyordu.

Jisung'un dikkatini avucunun altındaki belirgin göğüs çekerken parmaklarını hafifçe kapatıp Minho'nun göğsünü sıktı, ne olduysa o anda olmuştu Minho jisung'un bileğini tutarken jisung birden bağırmaya başladı.

"Bırak! bırak diyorum! İmdattt biri yardım etsin! Sapık var imdattt!!"

Minho çoktan ayağa kalkmış dikildiği yerden, yorganla savaşan ve imdat diye bağırıp debelenen çocuğu izliyordu. Şok içindeydi.

Jisung bir süre daha yorganın içinde debelenip bir ses gelmeyince yavaşça başını yorganın dışına çıkardı. Bakışları direk yatağın yanında dikilen ve gerizekalı mısın bakışları atan Minho'yu buldu, sonrada etrafına bakınıp yatağın içinden çıkarak ayağa kalktı.

"Uzak dur benden, sapık adam!"

Minho tek kaşını kaldırıp baktı.

"Hatırladığım kadarıyla gece yalnız yattım ve sabah uyandığımda da sen yanımdaydın, bu durumda sapık olan hangimiz"

"Ne demek istiyorsun sen, yani ben gelip senin yanına yattım öyle mi?"

"Bilmem buna kendin karar ver dediğim gibi yatarken kollarımda değildin"

"Ben Hyunjin'le yatıyordum buraya nasıl geldim?"

"Neyse ne çık dışarı duş alacağım" Minho altındaki eşofmanı çıkartıp siyah boxerıyla kaldığında jisung nefesini tutmuş şekilde Minho'nun sabah sabah ereksiyon olmuş kasıklarına bakıyordu.

DOCTOR | hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin