Bırakıp gitme düşüncelerini aklından atarak içeriye adımladı Felix, Hyunjin'e kızgın olsada aynı kızgınlığı kendine de hissediyordu belkide yeterince çabalamamıştı..
"Nerede?" dediğinde Minho başıyla yatak odasını işaret etti. Felix öfkeli gözlerle Minho'ya baktığında Minho umursamaz bir şekilde omuz silkti, kimseye zorla birşey yapmıyordu sonuçta ve Felix'le Hyunjin'in aralarında olan olaylarla da ilgilenmiyordu.
Felix yavaş adımlarla odanın önüne gelip kapıyı açarak içeriye girdi.
"Hyunjin?"
"Doktor git!"
Hyunjin çıplak şekilde arkası dönük dikilirken ilk defa bu denli utandığını hissediyordu, neden olduğunu bilmesede yüzüne bakmaya utanıyordu.
"Hyunjin seni eve götürmeye geldim"
"İstemiyorum gelmek lütfen git"
Felix Hyunjin'in kıyafetlerini eline alıp yanına yaklaştı "Bebeğim, hadi evimize gidelim"
Hyunjin arkasına dönüp Hala vazgeçmeyen adamın yüzüne bakarken Felix bakışlarını sevdiği adamın bembeyaz tenindeki izlerde gezdirdi başkasına ait olan izler, suçluydu gitmesine izin vermekle hata yapmıştı.
"Felix...utanıyorum lütfen beni bırakıp git"
"Olmaz benimle geleceksin"
"Şimdi seninle gelirsem bir gün sonra yine aynısını yapacağım, bunu kendine neden yapıyorsun"
"Çünkü seni seviyorum, ve bu son olacak gerekirse seni kendime kelepçeleyeceğim"
Kıkırdadı Hyunjin "delirdin mi doktor?"
"Bilmem belkide delirdim, sadece seni istiyorum ve seninle güzel bir hayat çok şey mi?"
"Bu durumdayken bana bunları nasıl söyleyebiliyorsun doktor ben sana ihanet ettim"
"Eve gidelim Hyunjin hadi giyin"
Hyunjin Felix'in elindeki kıyafetleri alıp giyindiğinde odadan çıktılar, Minho ortalıkta görünmüyordu hiç bir şey söyleme gereği duymadan Hyunjin'le birlikte evden ayrılarak arabaya binip yola çıktılar. Bir süre sonra eve gelmişlerdi.
"Gel önce duş al sonra sana söylemek istediğim bir şey var"
Hyunjin sessiz kalarak Felix'le birlikte odaya girdi. Üstündeki kıyafetleri çıkartıp duşa girerek temizlenip odaya geri döndüğünde Felix onu bekliyordu.
"Buraya gel saçlarını kurutacağım"
Hyunjin elindeki havluyla ilerleyip Felix'in yanına oturdu, Felix Hyunjin'in siyah uzun saçlarını nazikçe kurularken Hyunjin biraz daha utançla doluyordu, yüzünü Felix'e çevirip elindeki havluyu alarak kenara bıraktı. Karşısındaki adamın ne hissettiğini içinde neler yaşadığını tahmin edebiliyordu ilk defa yaptığı şeyin pişmanlığını yaşıyordu.
Kollarının arasına girse kabul edermiydi yada yine eskisi gibi içten sarılırmıydı bilmiyordu ama şuan tek istediği güven dolu kolların arasına girip sevildiğini yine yeniden hissedebilmekti.
"Sarılalım mı?" Diye mırıldandı kısık sesle, cevabından korkuyor gibiydi. Eskisi gibi olamamaktan Felix'in onu yeniden güzel sevgi sözleri söyleyerek sarmamasından korkuyordu.
Felix hiç düşünmeden Hyunjin'i kendine çekip sımsıkı sarılarak boynuna sıkı bir öpücük bıraktı. Hyunjin hissettiği sıcaklıkla kollarını onu herzamanki sevgisiyle saran adama doladı. "Pişman olduğumu söylesem bana inanır mısın doktor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOCTOR | hyunlix✓
Fanfic#- İyi hissetmemi istiyorsan yapman gerekeni biliyorsun doktor - Hyunjin lütfen yerine otur, doktorun olduğumu unutma söylediklerini duymazdan gelerek hızlı bir hamleyle kucağına oturdum, şu an istediğim tek şey sevişmekti eğer yapmazsam ölecekmişi...