Elini kasıklarına götürüp sertleşen erkekliğine dokundu hyunjin inleyerek gözlerini araladı. Sanki dün gece üç kere rahatlamamış gibi gözünü açar açmaz yine sert uyanmıştı. "Off delireceğim, istiyorum~"
Yataktan kalkıp oturur pozisyona geldikten sonra elini telefonuna götürüp Chan'ı aradı Chan telefona cevap vermezken ayağa kalkarak odasından çıktı. Bedeni yine şiddetle o zevk için kasılırken adımlarını Changbin'in odasına yönlendirdi bu saatlerde uyanık olurdu genelde..
Odanın önüne geldiğinde kapıyı yavaşça açıp içeriye girdi. Odada kimse yoktu üzülerek omuzlarını düşürdüğü anda banyo kapısı açılmış ve Changbin belindeki havluyla odaya girmişti. Hyunjin gözlerini kaslı vücutta gezdirirken Changbin dikilmiş Hyunjin'in ne yaptığına bakıyordu.
"Hyunjin?"
Hyunjin bir kaç adım atarak Changbin'in önünde durdu. Elini göğsüne götürüp parmaklarını belirgin kasların üzerinde gezdirmeye başladığında Changbin Hyunjin'in neden geldiğini hemen anlamıştı.
"Hyunjin odana git"
"Lütfen~"
"Delirmişsin olmaz sana bu kötülüğü yapmayacağım ayrıca benim sevgilim var biliyorsun"
Hyunjin okadar kötü durumdaydı ki ne sevgilisi olması ne de arkadaşı olması umrunda değildi. Elini Changbin'in belindeki havluya götürüp hızlı bir hamleyle çekerek yere attı. Gözleri sönük erkekliğe kaydığında tam elini uzatıyorduki Changbin bileğini sertçe tutarak durdurdu. "Olmaz!"
"Neden? Ben güzel değilmiyim"
Changbin yerdeki havluyu alıp tekrar beline doladıktan sonra kıyafet dolabına yöneldi. Hyunjin'de peşinden ilerleyip arkasına dikilerek dudaklarını sırtına bastırdı.
"Çok kötü hissediyorum sadece bir kez lütfen"
Changbin aldığı tşörtü ve boxerı hızlıca üzerine giyerken tekrar Hyunjin'e döndü. İlk değildi bu Hyunjin defalarca kez gelmiş Changbin'den bunu istemişti.
"Hyunjin yapma bunu çok üzülüyorum ne olur, hadi gel kahvaltı yapalım sonra da doktora gideceğiz zaten"
Hyunjin cevap vermeden odadan çıkıp kendi odasına gelerek banyoya girdi, bir şekilde yapması gerekiyordu. Kıyafetlerini çıkartıp açtığı suyun altına girerek elini sertliğine götürüp dokunmaya başladı, aynı anda uzun parmaklarıda deliğine girerken yetersiz gelsede dakikalar sonra boşalmış rahatlayarak odasına geri dönmüştü.
"Hyunjin hadi kahvaltıya"
Changbin'in sesiyle hemen üstünü giyinerek odadan çıkıp mutfağa geldi, iştahı yoktu ama yemezse yine Changbin'in hedefi olacaktı bu yüzden zorlada olsa birşeyler yemeye çalışıyordu..
"Changbin gitmesek olmaz mı?"
"Olmaz gideceğiz, merak etme gideceğimiz doktor okuldan yakın arkadaşım seninle özel olarak ilgilenecek durumunu anlattım kısa zamanda bu durumdan kurtulacaksın"
"Bunu seviyorum kurtulmak ta istemiyorum"
"Saçmalama seninki hastalık, ve tedavi olmalısın"
Hyunjin ne dese vazgeçiremeyeceğini anlayınca sessiz kalıp kahvaltısını yapmaya devam etti. Changbin ne yaparsa yapsın yada nereye götürürse götürsün bu durumdan kurtulamayacağını biliyordu, kurtulmak gibi bir çabası da yoktu zaten o böyle mutlu hissediyordu.
Kahvaltı faslı bittikten sonra birlikte arabaya binip yola çıktılar "senin hastaneye gitmen gerekmiyor mu neden benimle uğraşıyorsun?"
"Bugün için izin aldım" changbin özel bir hastanede çocuk doktoruydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOCTOR | hyunlix✓
Fanfiction#- İyi hissetmemi istiyorsan yapman gerekeni biliyorsun doktor - Hyunjin lütfen yerine otur, doktorun olduğumu unutma söylediklerini duymazdan gelerek hızlı bir hamleyle kucağına oturdum, şu an istediğim tek şey sevişmekti eğer yapmazsam ölecekmişi...