Dolaşmış kulaklığımı elimle çözmeye çalıştım, "Açıl hadi.." oldu, tamam.
Fever dream high in the quiet of the night.... 🎵🎶Taylor swift- cruel summer
"Kızım, hadi uyan geldik dayınlar bekliyor hadi kalk" annemin seslenmesiyle, gözlerimi ovuşturdum, ne çabuk geldik ya koskoca 7 saat.. İlk öncelikle 2 gün önce ailecek tatil planı yapmıştık, genelde plan yapılınca sadece söylenir asla tatile gidilmezdi, ayrıca uzun zamandır ailecek tatil yapmıyorduk. Kafa dağıtmak içinde etkili ;) Dayımların Antalya da ki yazlığına geldik, onlarda havalar ısındığında hep buraya geliyorlar. Ayrıca buranın havasını seviyorum, nedense hep başka bir şehire gittiğimde havayı farklı bulurum, mecaz anlamda değil ama içime havayı çektiğimde o şehiri hissediyorum ve... Antalya tamamen yaz ve tatil kokuyor. Bence Antalya aromalı bir parfüm yapılabilir, haksız mıyım?
"Kızım hadi dikilme orda, valizini al, ha bide dayınlara getirdiğimiz portakalları da bir zahmet" belden gittim ben bugün...
Villanın merdivenlerini çıkmaya başladım, kaç kilo portakal var burada ya, yaşlandım.... Derken solumda havuzu gördüm, "İşte istediğim tatil bu ya, bu kadar mı fark eder gençleştim resmen!!" Kuzenim bana doğru yürüyerek "Sizin orda hiç havuz yok dimi, gel buraya" favori kuzenimde hikayeye girdiğine göre tamız bir eksiğimiz var mı?... Elimdekileri hızlıca bırakıp kuzenime koştum, ellerini açmış beni bekliyordu. Eee yazık olmasın sarılıyım bari "Benim, lahmacunlu baklavamda buradaymış yaa, söyleselerdi tereddütsüz gelirdim buralara" dedim ve sıkıca sarılıp ayaklarını yerden kestim. "Ya tamam kaldırma, zaten kısasın cücük kadar kalacaksın" hakkımı yedi şimdi ya ben 1.63 bu sanmak beni 1.50 ben ne yapayım "Hakkımı yedin Azra, haberin olsun kırıldım oysaki sana 14 Şubat hediyesi bile almıştım sen bilirsin..." Hemen anırmaya başladı bende tutamadım ağzımı. "Eşek ağızlık benim, oy oy" sinsice gülmeye başladı, ben bu bakışı biliyorum kısaca b-i-t-t-i-m şimdiden dua etmeye başlıyorum.. Derkeneee beni omzumdan tuttuğu gibi geriye doğru itti... "Hayırr, havuz" Durur mu ağzı mutluluktan kudurdu "aaağaaahahağağ hııı hahağğğağa" o öylece gülüyodu tabi ben soğuğu iliklerime hatta beynime kadar hissederken.. "Azra havlu getir, donuyorum!! Öldürücem seni çıkıyım şuradan" telefonu eline aldı, napıyo bu ya ve... selfie çekmeye başladı "Psikopatsın sen varya!" inanmıyorum, havuz zaten soğuk bide çıkarsam iki yok yok hatta 3 kat daha çok donucam ve rüzgarlı "Ya doğru açıyı bulamıyorum, hala fotorafı mı çeker misinn?" annem merdivenlerden yeni çıkmıştı, Azranın sesini duyup, "Tabi halacığım bekle, geldim geldim" Annem Azranın fotorafını çekiyodu tabi benide görmedi, "Anne havlu getirir misinn?" Annem sesimi duyunca hemen bana döndü, ee tabi kuzenimin fotoları is so special yeni, yeni fark edildik.. "Kızım! bu soğukta havuzamı girilir, çık çabuk havlu getiriyorum!" Azra arkadan telefonunu almış fısır fısır gülüyodu. Bana doğru gelip konuşmaya başladı, "Merak etme kuziş, senide etiketlicem" sabır...
;Azrakalaycı
HOT GRL SUMMER💋🥳🪩#sedeffelek_official
2M beğeni;1M yorum
!!;Azra yazlığa göçmüş gene
(?);Sedefte story atmış, beraberler heralde
&;Yeaaa grl!
//;Bende baya tatil yapıyorum ders falan...
[~];😒👍
$;Sedefle tıpatıp aynılar, ben kardeş olduklarından şüphe ediyorum yani
^^; Orda havalar nasıll bari?
------------------------------------( •̀ ω •́ )✧-----------------------------------
BÖLÜM SONU- TANITIM
kısaca sedef başrol Azra sedefin kuzeni ve her yeni karakter geldiğinde tanıtacağım
okuduğun içinn teşekkürler💋💟
Diğer bölümlerede bakmayı unutma, ilk defa tutan bir kitap yazmayı hedefledim!!💕
okurken cruel summer dinleyebilirsiniz, öptümm, ayrıca okurken sizde sedef gibi Antalya havasını hissederseniz bomba hikaye ...
Bide öptüm bb.