0.6

12 2 1
                                    

..?..?..?..⭐...?...?...

"Kızım, Sedef! Ay uşütecek yavrum kalk" ...

«GOOD MORNİNG»
Heryerim tutulmuş anasını satim off boynumu yavaşca kaldırıp etrafa bakınmaya başladım, "Anne, bi şey sorcam ben buraya nasıl geldim?" ?? "Kızım Allah rızası için kalk haydi, kahvaltıya yardım et" puff..

"Anne patatesli yumurta yapalımmıı, yanınada sucuk bide çay misss!!" Annem güldü, "Yardım edersen yaparız, dışarı çıkacakmısınız bugün?" Hm, hmmm "Bilmiyorumki, Azraya bağlı işte.." Azra hanım görüş alanıma girdi, "Günayydıınn!!" Annemin yanağına öpücük kondurup masadaki yerini aldı. Başını bana çevirdi, "Ölü gibisin ne bu hal?" O kadar kötü mü gözüküyorum, tabi sabaha kadar uyuma bide şezlongda yat. Aklıma Enesin dediği şey geldi, tam bir güzellik uykusuna dalmışım gerçekten..

Annem çayları doldurmaya başladı, "Azra annenleri uyandır koş bakalım!" Azra sallana sallana ayaklandı. "Kızım tatil nasıl geçiyor, sana yaramış baya" hangi açıdan yaradı acaba, halime bak anne "Güzel geçiyor anne baya yani iyi" tabağıma birşeyler doldurdu, "sevindim, kızım"

.......S?........

İki saattir şezlongda oturup ne yapacağımızı tartışıyorduk, "Azraaağ, canım sıkılıyoooo!!!" Azra iki saattir havuza girelim diyor ama ben hevesimi kaybettim. Gerçekten. "Ya en azından şimdilik havuza girseydik, sensiz girmem ben canım sıkılır, zaten akşama planlarım var merak etme!" Ayy gir bensizdee, bi dakika "Ne planıymış??"  Önüne döndü "Görürsün, görürsün" lan, "Ya Azra söyle işte bir daha süpriz falan görmek istemiyorum söylemessen rüyanda plan falan ha!" Noktayı koymam gerekiyordu böyle en başından, "Tamam, ya biz haftada, ayda bir falan hep böyle partiler düzenleriz kendi aramızda. Ne biliyim kokteyller, yarışmalar, daha doğrusu yarışlar eğleniriz öyle, sende gelirsin diye düşündüm, olur mu?" Sandığım gibi birşey çıkmadı, yani fikir güzel ama kararsızım.. "Bak Sedef hem dünki tanıştığın arkadaşlarımda geliyor, hadii!" Hmmm....

...🥊?....🏎️....⚡...

Azranın anlattığına göre salaş bir ortam olucak, ee ortamına göre giyinelim. Aklımda harika bir fikir var, bekleyin göstereyim.. hah

Spor bir kombin yapmak istedim o kadarda abartıya kaçmaya gerek yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Spor bir kombin yapmak istedim o kadarda abartıya kaçmaya gerek yok. Yüzüme çok makyajda yapmicam, biraz rime bide şu son günlerde aşkından öldüğüm black honey rujum yeter. Heyecanlandım. Acaba Enes gelecek mi? Aman şu kıvırcık gelmesinde. Neyse eğlenecegiz işte.

"Azra bu arada parti nerde?" Sabahtan beri sormayı unutmuşum.. "Ya biraz uzakta, Enes le gidicez, hadi inelim" hmm demek ki geliyor.. (ohohoih) Azrada maşşallah düğüne gider gibi giyinmiş, "Ne bu hazırlık topuklu falan, bir de bana bak ordaki herkes mi böyle giyiniyor?" Azra güldü, "Ya uff ben seviyorum böyle giyinmeyi, güzel olmuşmu bari?" Ters bir bakış attım, "Ehh işte" çantasını omzuma geçirdi, "Ya olm söylesene, dalga geçme" "iyi güzel, güzel işte ".
Otoparka indigimizde Enes arabanın yanında bizi bekliyordu, "Çok güzel olmuşsun- olmuşsunuz" güldüm(yuzumde guller aciii) "Sizde, Enes bey".
Bir an düşünmeye başladım.. içinde kelebekler uçuşuyodu ya, garip bir his ama çok güzel hissettiriyor. Enes.. gerçektende farklı o bana farklı hissettiriyor işte, onu diğer insanlar gibi göremiyorum sanki, özel. Her gözümü çevirdiğimde parlıyor, gözüme çarpıyor (aşk?)

Yaz tatili #textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin