1.2

3 0 0
                                    

                      ¿Me estoy enamorando?

Cevabı buldum, onu seviyorum, şuan kulaklarda sessizlik duyulsa da kalbimde dindiremeyeceğim bir heyecan vardı. Hani sanki içimde kelebekler uçuşuyor derler ya, galiba kastettikleri his bu. Her sessizliğin bir sonu vardır diyerekten, başımı omzundan kaldırıp ona çevirdim, "Seni nefret ediyorum, yakışıklı.." olduğu yerden kalktı, ve elini bana uzattı, "Hisler karşılıklı ise, kim ne diyebilir hanımefendi?" Elini işaret etti, "Bana katılır mıydınız?" Yüzümde tatlı bir tebessüm oluştu, elini tuttum ve arabaya doğru ilerledik. "Uykum var, yavaş sür olur mu?" Arabanın kapısını benim için açtı....

                               ............S?.............

" Elimle saçını dağattım, "Aslında yandan bakınca.....çok.....çirkinsinn" başını bana çevirip, "Biraz gaza basalıp, Ee zaman kayıp etmemek lazım hızlı gidelim, dimi güzelim" düşünelim tartışalım, güzelim demesine mi? Hızlı gitmesine mi? Hmm, "Uykum var dedim!" Ay o bakışı biliyorum, "Senin hep uykun var.." kemerimi takıp kendi kendime söylendim, "Inat ederken iki kat daha çekici olduğunu biri sana söylemeli" ve hızlandı, "Sende, ve biliyor musun? Hep inatçısın?" Arkama yaslanıp söylenmeye devam ettim, "Galiba bir kadeh meyve suyu yetmemiş, bir kova döksem yeriymiş..."

Sonunda eve varmıştık, çok yorucu ama bi o kadar da güzel bi gündü, hislerimi açıkça belirtmek beni cidden rahatlattı, ayrıca üstümden yük kalktı bee...
"Teşekkür ederimm! Ve eve yavaş git.." arkamı dönüp gidecekkennn aklıma bir şey geldi, "Ha bu arada" diyerek yanına yaklaştım ve yanağına minik bir öpücük kondurdum, "Artık gidebilirim!" Utançtan yanaklarım Kıpkırmızı olmuştu, o yüzden merdivenleri hızlıca çıkmaya çalıştım. "Ayyy!!" Başımı havaya kaldırıp kendi etrafımda dönmeye başladım, takii.... Azrayı camdan beni izlediğini görene kadar, ups¡

                                 .........S?..........

"Arda değil mi?" Anlam vermeye çalıştım bu nerden bi- "Arabasından tanıdım, "Haaa.." ben başımı eğmiş, halının desenine ne biliyim kaç parmağım varmışş, falan onlara bakıyordum, "Ee noldu anlatsana? Yalansız dolansız ha!?" Korkmuş gibi başımı geriye çektim, ve olanları baştan sona anlattım.... "Vay anasınıı!" Kafasını sallayıp lafa atıldı, "Ve ben hiç bişey bilmiyodum öylemi kuzen?" Tövbeee, "Ya bende yeni yeni hislerimin farkına varıyorum, anla beni istee."
Bir şeyler atıştırmak için aşağı indik, "Havuza girelim mii?? Ha doğru bugün sen baya eğlenmiştin havuzda.." kafasına bi geçirdim, şak!
"Ee eğlendim ne yalan söyliyim?" İkimzide gülüşmeye başladık, "Tamam, şu dolapta Noodle olcaktı...tavukluyu alsana" ben dolaptan noodleları çıkarırken oda dolaptan içecekleri çıkarıyordu, uzun zamandır kuzenimle kurulan şu sohbet sofralarına hasret kalmışım ne diyim. Ayrıca biraz geç olsada hâlâ psikoloji okuduğu için beleş psikologluk yaptırıyorum(hazırlıkolsunablası🤭)

Bölüm sonuuu☆⋆。𖦹°‧★
First biliyom bolum kisa, ve bisey diyim mi? Yazarken valla kendime sinir oldum o yuzden beklentilerinizi bole baya alcak tutarsaniz cok ela hos olur. Ve buraya kadar okuduysan sana bisey demek istiyorum... Seni cok seviyorum🪄









































Biliyom bolum kisa, senin gibi😻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yaz tatili #textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin