0.3

12 2 2
                                    

Next day - çarşambababababaab..

Günaydın bana, ne guzel iki dakikacık öncecik hoooo pisss! Yapiyidum şimdi uyanmısem (lehçeyi kes). Evett!! Dünki maceramızdan eser kalmamış ve duşlar alınmıştı. Bugün Azranın hazırladığı listeye göre hareket edeceğizz andd Azra'nın arkadaşının, arkadaşının bu civarlarda işlettiği güzel bir restoranda akşam yemeğine davetliyiz, yani "yiz" derken Azra ama işte ben gelince masaya bir sandalye daha eklemişler ne diyebilirim, "red mi etseydim?" Ohohoho Anyway..

Şimdi yanımda getirdiğim gardrop'um ile güzel bir  kombin hazırlayacak, boya badana yapacak veee!
Yürüyerek sahile ineceğizz böyle plan, bir aksilik çikmazsa inşallah, hadi amin...

Kısaca kombinim (waty warning!)
✦beyaz mini yaz elbisesi
✦açık mavi fiyonklu babet karışımı topuklu
✦kelebekli saydam mavi toka
✦beyaz deri çanta(ördekli anahtarlikli)
✦gevurluk seviyesini azaltmak için lacivert crop hırka...

Hayal edin falan😚

Azra'nın sesi duyuldu, "Hadi ben hazırım çıkalımm!!" Hadi bismillah. Villa ana caddeye göre biraz yukarıda kalıyordu, şu yollar babamın küçükken gittiği okul yollarına bedel anam! Öyle indik, çıktık derken sahilde bulduk kendimizi. Öyle güzel deniz kokuyorduki, yani denizin kokusu yoktur ama vardır ya hani böyle ferah eser... Havada sıcak bir rüzgar dalgalanıyordu, bir yandanda serin sandaletlerimizi çıkarıp sıcak kuma bastık, şifa şifa! Anam cennet, "kız keşke mayo falan alsaydık, baslicam böyle işe, yemeğe gitmesek atladım böylee! Azranın yüzü gülüyordu, "Ben her gün buralardayım kuzen, senin ayaklar podyuma benimkiler kuma basıyor iste." iki saniye hayat sorgulama, iki saniye okumayın durun, heh tam. Kuzenimin dediğine karşılık, başımı çantama indirdim ve başımı salladım, "Eeeh! Hadi kalkalım, saat kaç hayde haydee!"

🥥-🌴-☀️-🧳

"Kız, burasımı mekan?" Başını salladı, "Ya sen tanıyomusun sahibini bak böyle araba+türkü story atan birinin mekansa girmeyelim, güzel falan ama .." bana bi side eye atmasınmı, anaa "tanımıyorumda, şimdi bizim Atlas class takılan biri arkadaşının keko olma ihtimali nedir, sağ ayakla girelim kuzen hadi." Şaşırdım, ama kendimi kandırmak gibi olmasın mekan 10/10, girelim bakalım.

Hay maşallah, girer girmez sağımızda keman çalan takım elbiseli iki adam duruyordu, hayal ettiğinizi varsayıyorum ayrıca kırmızı halı, ve o büyük gereksik avizelerden burası tam storylik mekan haaa, bu cepte. Azra gözlerini masalarda gezdiriyordu, galiba arkadaşını görünce el salladı, "Hah oradalar, hadi gel gidelimm." Masaya doğru yürüyünce mavi gözlü kıvırcık sarışın bir çocuk yanında kumral, buğday tenli güzel bir kız vardı, ama şimdi bi badana yapılmıştır o yüze..
"Merhaba, merhaba tanıştığıma memnun oldum, ben-" kıvırcık güldü ve benim için bir sandalye çekti, "Seni tanımayan yoktur bence, öncelikle ben Atlas buda kardeşim Beril, tanistigimiza memnun olduk!" Şey kaba oldu lafım bölündü biraz ama, özgüvenimde okşandı, güldüm ve uzattığı sandalyeye geçtim, Azrada yanımda yerini aldı. Bir  sandalye hâlâ boştu buda restorantı işleten çocuğun yeriydi heralde." Kıvırcık lafa atıldı, ne bu çocuktaki vibe heyecan, bi deşikte hadi hayırlısı.. "Eee biz siparişlerimizi verelim mi? Yoksa beyefendiyi bekleyelim mi? Kendisi meşguldür hep böyle!" Yani ne diyelim.. "Bana fark etmez isterseniz bekleyebiliriz." Azrada başını salladı.

WAITING....

BÖLÜM SONU🙈⭐🎉

Evett!! Bölüm sonu, kısa mı? Bilmiyorumm ama yazdim biseyler yorumlarinizi gormek istiyorum cunku bu sefer niyetlendim valla yazmak istiyorum soyle tutan saran guzel bi story ne diyelim nasip olursa okumayi birakmayin takipte kalin çok sık yazamiyorum, ee usengeclik basimiza vurmus napalim aklima geldi yazdim devamida gelir inşallah, haydiii öptüm bibiii

Yaz tatili #textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin