Son sekiz... Son yedi... Diyerek içinden tekrarlamaya devam etti genç kız. Karşısında duran genç oğlanın dalgasından sıkıldığını belli eden bakışlarlarla son şınavını çekerek yere yığıldı.
"Gökhan bir kez daha benimle dalga geçersen bir sonraki ceza çalışmamı senin yüzünden yaparım." diyerek genç oğlana minik bir uyarı da bulundu fakat Gökhan gene çenesini tutamayatak lafa da atladı:
-Hadi ama kızım hocanın Caner'in o dağılmış yüzünü görünce ki bakışları nasıl değişti gördün mü?
Genç kızın bu hafta dövdüğü üçüncü erkekti. Konu hepsinde aynıydı. Üçü de kızların güçsüz olduğunu düşünen, onları hizmetçi olarak gören, kızlara istedikleri gibi şiddet uygulayabileceğini düşünen aptallardandı. Genç kız iki kez aldığı uyarıyı aldırmadan bir çocuğun daha yüzünü dağıtınca hocalar bile şaşırmış yüzleri renkten renge girmişti. Askeriyede ki en başarılı öğrencilerden biri olduğu için disiplin ve ya tutanak almıyor ceza alıyordu. Gökhan'sa her zaman ki gibi hocaya Asel'e güvenilmeyeceğini bu yüzden onun şınavlarını sayacağını söyleyerek derslerden sıyrılıyordu. Buraya alacağı intikama ön hazırlık için gelmiş olsa da burada başarılı olmalıydı ki işleri kolaylaşmalıydı. Ön hazırlıkta yapacağı yanlışın büyük bir bedeli olmazdı fakat olayların başladığı an geldiğinde hazırlıksız olup hatalar yapmaması için ön hazırlıkta hata yapmamaya çalışıyordu. Belki şu an bir önemi yoktu fakat o zaman geldiğinde yaptığı tek bir hata canına bile mal olabilirdi.-Rahat dur Gökhan çünkü bu gün bir kere daha cezaya ihtiyaç duyduğumu düşünmüyorum.
Genç kız yavaşça ayaklandı Gökhan'ın uzattığı havluyu alarak okula doğru yürümeye başladı. Bir yandan da telefonunu tek eliyle açmaya çalışıyordu.
Odanın kapısını açtığında içeri de çoktan yatağa yatmış hatta yatağa yatmakla kalmayıp uyumuş olan Gamze'ye göz ucuyla bakarak siyah eşofmanını ve beyaz tişörtünü alarak banyoya girdi. Eşyalarını kapının arkasına asıp duşun altına girdi, genç kız sıcak suyun altına kendini bırakırken ne kadar yorulduğunu yeni fark ediyordu.
Bir yandan saçlarını havlu yardımıyla kurularken bir yandan da telefonunda ki arkadaşlarından gelen mesajları cevaplıyordu. Mesaj kutusundaki dokuzuncu tehtid mesajını göz devirecek sildi. Ailesi ne kadar silah kullanma konusunda iyi olup çocuklarını güçlü yetiştirselerde asla çocuklarını böyle işlere karıştırmak istemezlerdi. Daha Asel'i bu okula gelme nedenini bile bilmiyorlardı.
Genç kız ilk tehdit mesajını aldığı anı hatırladı. Yavaşça dudaklarının kıvrılmasına engel olamadı
8 ay önce
Asel telefonunu açtığında yığınla gördüğü tehdit mesajları karşısında gözleri kocaman açıldı. Son anda tepki vermemek için kendini durdurdu. Toplum içindeydi tepki vermemeliydi. Zorla getirildiği arkadaş ortamında ki insancıklara göz gezdirdi.
Hepsi aynıydı aynı yüz; aynı renk göz, saç... Neden insanların bu durumlara ayak uydurmak için çırpındıklarını anlamıyordu. Yavaşça ayağa kalkarak " Benim artık kalkmam gerek." Sümeyye dudağını büzdü. O böyle yapınca Asel suratına bir tane yapıştırmak istese de kendini zorla tuttu. " Neden yeni geldin." Asel buz gibi bakışlarını Sümeyye' ye çevirerek başını iki yana salladı. Hızla tuvalete yürüdü. Ne yapıyordu böyle? Gidicem demişti tuvalete değil ilk hata...
Tuvalet kapısını kilitleyerek klozetin kapağına oturarak mesajları tekrar açtı.
Bilinmez numara: Planını anlayabiliyorum Asel Sare Soykan.
Bilinmeyen numara: Aptal, saftirik, küçük velet kız.
Bilinmeyen numara: Öldürürüm kızım seni tek kurşun yeter sana.
Bilinmeyen numara: Çok film izlemişsin başaramazsın.
Bilinmeyen numara: Karşıma geçtiğinde ailen gibi davranacağımı san
Bilinmeyen numara: Neye güveniyorsun ölüp giden abine mi?
Bilinmeyen numara: Poyraz Soykan gibi öldürürler bir tane bile delil olmadan:)))
Son okuduğum mesajla tüm korkusunun gittiğini yerine öfke ve nefretin dolduğunu hissetti. Klavye de ki harflere kırarcasına basmaya başladı.
Asel Sare Soykan: Sen kim oluyorsun da o iğrenç ağzına abimin adını alıyorsun pislik!
Asel Sare Soykan: Sen daha tehdit ettiğin aşağıladığın kızın karşısına çıkmaya korkuyorsun.
Bilinmeyen numara: Hepimizin sırları, planları, açıkları var Asel Sare Soykan. Ama dikkat et sırların... ilk sana oradan zarar veririm, dikkat et Asel Sare Soykan planlarını öğrenirsem acımam, dikkat et Asel Sare Soykan açıklarından vururum önce seni. Mükemmel olmalısın ama o biraz zor hatta baya zor;))) Her an seni gözetliyorum dikkat et.
Hızla telefonunu kapıya fırlattım yeni bir sinir ve ağlama karışık kriz geliyordu ki mesajı hatırlayıp nefes egzersizlerini başladı. '' Her an seni gözetliyorum dikkat et. dikkat et Asel Sare Soykan açıklarından vururum önce seni."
Kimdi bu. Planlarını nerde anlamıştı? Ne kadar yakındı? Bundan sonra kime güvenmeliydi? Kime güvenmemeliydi? Onu nasıl gözetliyor? Ve en önemli soru o hep güçlü imajı çizen fakat içinde sevdiklerine yumuşacık bir kedi yatan Asel Sare Soykan neyin içine düşmüştü?
Vıyyy!
İlk bölüm nasıldı canlar?
Sizce devamı nasıl gidicek?
Ben romandan bir anda fantastiğe çevirme gibi bir beceriye sahibim dikkatli olun dikkatli oluyum. Ne kadar çok dikkat kelimesi kullandım bu bölüm.Mutlu, güçlü ve huzurlu kalın:)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bileklik
Teen FictionBasketbol camiasanın önemli isimlerinden olan Poyraz Soykan'ın cinayeti ile Poyraz Soykan'ın kız kardeşi Asel Sare Soykan bu olayın peşine düşer. Bu kitapta güçsüz bir kız yok.