Te ver gaan + couple goals // Mabbie

155 4 0
                                    

~ P e r s o n e n : ~
Louis: 15 jaar, relatie met Liam, broertje Robbie, muzikant, woont bij zijn ouders
Liam: 16 jaar, relatie met Louis, ook muzikant
Robbie: 21 jaar, single, broer Louis, lid van de bankzitters en woont in cdh
Matthyas: 20 jaar, single, crush op Robbie, lid van de bankzitters en woont in cdh
Koen: 22 jaar, relatie met Juultje, lid van de bankzitters en woont in cdh
Milo: 20 jaar, single, lid van de bankzitters en woont in cdh
Raoul: 24 jaar, relatie met Lieke, papa van de bankzitters, woont in cdh
——————————————
Pov Robbie:
Ik kijk uit het raam van onze woonkamer en ik zie een zwarte Volvo ons erf op rijden, m'n pa met de jongens. De gang loop ik in en ik open de voordeur, daar staan Liam en Louis. "Loutje!" Ik geef mijn jongere broertje een grote omhelzing en knuffel hem zowat helemaal fijn. Daarna geef ik ook mijn broertjes vriendje Liam een knuffel en natuurlijk ook mijn vader. Liam heeft oversized, pastel roze hoodie aan en een beetje een baggy lichtblauwe spijkerbroek met witte airforces, verder heeft hij bruin, fluffy haar. Mijn broertje draagt een oversized lichtblauwe hoodie van het merk Dickies, en een zwarte baggy-achtige cargo met daaronder zijn witte converse schoenen die hij een half jaar geleden van mij gekregen heeft toen we samen in Amsterdam waren voor zijn verjaardag. Verder draagt mijn broertje een witte parelketting en hij heeft blonde krullen, hij lijkt qua uiterlijk echt bijna niet op mij, haha.

"Kom verder boys!" De jongens lopen door de gang en zetten hun koffer naast de trap. Dan staat mijn vader nog in z'n eentje voor me. "Ga je gelijk, of..." begin ik maar hij antwoordt al. "Ja, sorry lieverd, ik moet die meeting echt halen, top dat jij de jongens kan opvangen, ik haal ze morgen wel op, app je nog wel hoe laat enzo" "Is goed pap, succes!" zeg ik maar en ik geef hem nog een stevige omhelzing. "Loutje! Ik ga!" Louis rent naar pap toe en geeft hem ook een gedag-knuffel. Ook geeft hij hem nog een zoen op zijn wang, "veel plezier met z'n tweeën en goed naar je broer luisteren hè!" "Jaja..." mompelt Lou en ik geef hem en onze vader een knipoog. "Tot morgen Liam! Zorg je een beetje goed voor hem?" zegt pap dan. "Pap!" roept Lou ongemakkelijk, "komt goed meneer, tot morgen!" Liam benadert Lou van achter en slaat zijn armen om mijn, eigenlijk nog maar kleine, broertje heen. Dan stapt m'n pa weer in de auto. De jongens en ik zwaaien hem uit en als hij het erf af is sluit ik de voordeur.

Ik loop met de jongens door naar de woonkamer, waar de andere bankzitters met z'n allen zitten. "Yoo Louuu,"zegt Matthy zodra hij hem ziet en hij staat op en geeft hem een bro hug. Een paar anderen doen hetzelfde. Verder stellen we Liam aan de boys voor en dat gaat ook goed.

Pov Louis:
We zitten met z'n allen een beetje te chillen in de woonkamer als Koen me ineens naar hem toe roept en me iets, nogal opvallends, geeft. "Voor vanavond, zorg maar dat je het veilig doet want ande..." "KOEN WTF!!!" Ik douw de condoom zo snel als ik kan terug in zijn handen. "Wat? Is niks raars aan hoor" "Oké I'm done" ik sta op en loop terug naar de andere kant van de mega hoekbank met een ongemakkelijk gezicht, en laat me dan weer in de Marne van mijn lieftallige vriendje vallen, vertrouwd.

Jochies, wat willen jullie eten? Dan bestel of maak ik dat zo even" zegt Raoul dan tegen ons. "Euhm mij maakt het niet uit, Liam houdt van pizza dus doe dat anders maar" zeg ik aangezien ik niet persé van plan ben heel veel te eten. "Ja Liam?" vraagt Raoul hem. "Ik vind ook alles prima hoor!" zegt hij terwijl ik met mijn hoofd op zijn borst op de bank lig. "Oké dan bestel ik wel even wat pizzas, welke willen jullie? En jullie jongens?" Hij richt zich op de vrienden van mijn broer en mijn broer zelf. Iedereen geeft door welke pizza ze graag willen en dan vraagt Raoul het aan mij, "En Louis welke wil jij?" Ik wist dat dit ging komen, "oh ik hoef er geen hoor, ik heb niet zo'n honger..." zeg ik zachtjes. "Nee joh jongen, je moet toch wel iets eten!?" zegt Rob irritant, ugh... dit had ik kunnen verwachten. "Loutje, kom op," zegt Liam nu ook irritant en hij geeft me een klein knijpje. "Liam, kappen!" "Ja maar je gaat wel wat eten!" Iedereen lijkt stil te zijn van onze discussie en kijkt met grote ogen toe, hebben ze niks beters te doen? Op hun telefoon zitten ofzo net zoals net?

one shots </3 bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu