Devastated // Mitthy

75 9 2
                                    

~ P e r s o n e n : ~
Matthyas Maarten het Lam: 18, part of de bankzitters, taken met Milo, woont samen met Miel in een appartementje in Utrecht
Milo ter Reegen: 19, part of de bankzitters, taken met Matthy, woont samen met Matt in een appartementje in Utrecht
Robbie van de Graaf: 18, single, woont in Eindhoven in een studentenhuis, hoort bij de bankzitters
Raoul Joshua de Graaf: 20, taken met Lieke, woont in cdh, hoort bij de bankzitters
Koen van Heest: 20, taken met Roxy, woont in cdh, hoort bij de bankzitters
————————————————————
⚠️TW: self harm & disorder
Pov Matthy
Huilen. Janken. Tranen. Snikken. In elkaar storten. Dat is wat er op dit moment gebeurd in mij. De grijze trui van mijn vriendje verkleurd door de natte tranen die ik laat, in zijn armen. "Volg mijn ademhaling maar, alsjeblieft schatje" zegt hij zachtjes. Ik voel dat hij mijn handen vast pakt. Onze vingers sluiten om elkaar. Milo houdt ze stevig vast. Het trillen van mijn handen stopt hierdoor. Hij probeert de wonden op mijn handen en polsen te negeren, en er niet aan te komen.

Een week eerder:

"Ik hoor Milo naar beneden lopen en wanneer ik zeker weet dat hij beneden is loop ik de badkamer weer uit. De deur doe ik haastig dicht en op slot. Ik zoek even rond in mijn toilet tas en vind dan mijn schaar, het moet Matthy, je verdient dit. Ik leg het ding op de wasbak en kleed me uit, mijn armen zijn vanaf mijn polsen tot mijn schouders helemaal gevuld met nieuwe of oude sneden, Milo weet dat ik het soms doe, en hij word helemaal gek elke keer dat hij nieuwe wonden ziet. Ach joh, hij heeft maar pech. Ook op mijn heupen en boven benen zijn wat littekens te vinden, maar die zijn al ouder. Ik ga onder de douche staan en blijf naar de schaar staren. Ik weet dat mijn blonde vriendje niet blij met me gaat zijn, maar het stemmetje in mijn hoofd heeft zich geëvolueerd en is te groot geworden. Ik moet. Het zal gebeuren.

...

Ik doe het ding open en kijk naar mijn linkerarm. Eerst deed ik het alleen op mijn linkerarm. Ik dacht er zoveel mogelijk over na hoe ik het zou kunnen voorkomen dat mensen er achter kwamen dat ik het alleen op mijn linkerarm deed en niet daarmee dus niet op mijn rechter. Als ik dan een of andere injectie of iets dergelijks moest halen kon dat in mijn rechter arm zonder dat iemand het wist. Ik had in de eerste zomer dat ik het op mijn armen deed het licht op mijn arm gedaan, ik begon er uit mij zelf over te praten met Robbie zodat ze zou denken dat ik het niet uit mezelf zou doen. Ik durfde er geen woord met Milo over te spreken, bang was ik. Bang voor zijn reactie.

Ik kijk even naar mijn rechterarm, uit eindelijk heb ik het toch maar opgegeven om korte mouw te dragen en ben ik op beide armen gaan snijden. I totally lost control... Ik breng het naar mijn linker arm en druk het er op, ik beweeg een beetje en haal hem er daarna af. Er komt een klein straaltje bloed uit en het licht brandende gevoel komt naar boven, ik doe het nog een keer en nog een keer. Steeds iets harder en iets dieper, het bloed blijft er uit komen en wanneer ik er al iets te veel heb leg ik de schaar op de grond. Ik word een beetje wazig, ik houd mijn arm onder het water en er kom allemaal licht rood water van mijn arm afdruipen alleen het werkt niet en er komt meteen weer nieuw bloed er uit. Ik doe de douche uit en stap eruit, ik kijk in het kastje met de handdoeken. Er zijn alleen geen zwarte handdoeken, ugh, that's the moment I fucked up. Het zijn alleen maar witte en beige handdoeken, daarop zie je bloed goed dus die kan ik niet gebruiken.

In mijn ooghoek zie ik een rol wc papier, dat pak ik en ik haal er een behoorlijk lang stuk vanaf. Ik dep haastig op de plek en als er net even geen bloed meer komt, pak ik een handdoek en droog ik mezelf helemaal af. Niks heeft geholpen... er blijft maar bloed uit me stromen. Ik doe een boxer aan, ik wil mijn broek aandoen maar daar heb ik no energy meer voor, godver. Ik laat mezelf tegen de muur aan zakken en pak nieuw papiertje van de rol wc-papier om op mijn arm te deppen, het blijft bloeden. Ik hoor voetstappen de trap opkomen, oh shit nu ben ik erbij...

one shots </3 bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu