~ P e r s o n e n : ~
Matthyas Maarten het Lam: 21, part of de bankzitters, arts in opleiding, taken met Milo, woont samen met Milo in een appartement
Milo ter Reegen: 23, part of de bankzitters, studeert bouwkunde, taken met Matthy, woont samen met Matthy in een klein appartementje
Robbie van de Graaf: 21, single, woont in cdh, hoort bij de bankzitters
Raoul Joshua de Graaf: 24, taken met Lieke, woont in cdh, hoort bij de bankzitters
Koen van Heest: 22, taken met Roxy, woont in cdh, hoort bij de bankzitters
————————————————————
Pov Milo:
Ik heb alles uitgelegd aan Rutger. Nee, natuurlijk heb ik er niks bijgelult ofzo, ik ga niet liegen. Ik weet ondertussen echt wel dat de waarheid altijd naar boven zal komen. Ja, Rutger is fucking kwaad op me. Ik ken hem al zo tering lang, en ik ga huilen als zijn vertrouwen in mij nu weg is. We zijn al zo lang bevriend. Als dat alles nu allemaal voorbij is stort mijn wereld daadwerkelijk in. "Milo, ik ken je, ik weet als de beste hoe jouw woede je soms helemaal kan overnemen. Ja, je hebt inderdaad anger issues en woede aanvallen. En ja. Daar kan je vrij weinig aan doen, los van leren hoe je er het beste mee om kan gaan! Maar Matthy hier," hij wijst even naar de half slapende blonde jongen, zijn oogleden vallen oprecht bijna dicht. "Die is hier extra gevoelig voor, en dat weet je best, dus ik vind het niet oké dat je hem zo behandelt. Hij is je vriendje, en je moet voorzichtiger omgaan met hetgeen wat jullie hebben, is dat duidelijk?" Spreekt Rutger me toe. Ik staar wat naar de grond, het is ondertussen al donker geworden zelfs! Jeez... "Ja Rut..." zeg ik vermoeid. "Mooi zo, laat het wel ff duidelijk zijn dat dit alles niet al mijn woede weg neemt, ik ben namelijk ook nog steeds kwaad op je, dit is echt niet oké maat, je hebt hem pijn gedaan! Wat als ik niet toevallig langs kwam rijden?" Hij zucht uit. "Ik heb de jongens al ingeschakeld, ze zijn nu ook thuis, en daar gaan jullie nu ook heen, kom!" Rutger tilt Matt op en we lopen naar Rut zijn auto. Matt gaat naast Rutger voorin zitten en ik ga achterin. De jongens thuis zullen niet blij zijn met me......
De voordeur van Casa del Huts wordt geopend, Roel staat in de deur opening. Hij ziet er niet bepaald happy uit en kijkt me serieus aan, ja hoor, hier gaan we. Dit verdien je, *griep mongool... fluister ik mezelf toe. Ik kijk hem schuldig aan en stap door naar binnen, ik word gevolgd door Rutger met Matthy onder zijn arm. Ik loop snel door naar de woonkamer en tref daar Rob en Koen aan, gek genoeg zijn ze niet dronken. Ze zullen vast wel niet gegaan zijn ofzo. Ook zij kijken niet blij, Rob kijkt me echt heel boos aan, en Koen daarentegen durft me niet eens aan te kijken. Na een paar seconden komen de andere jongens ook de kamer ingelopen, Rut ploft op de bank naast Rob, en Matthy gaat tussen de twee in zitten, om vervolgens Rob te knuffelen. Oh, wat zou ik hem nu graag in mijn armen willen. Zonder stress of zorgen. Ik wil hem al mijn liefde geven. Maar dat is nu misschien wel te laat...
Ik wil weglopen naar de keuken maar Roel houdt me tegen, "zitten Milo ter Reegen!" Beveelt hij me, en ik plof met tegenzin in een stoel. Iedereen zit verder op de bank behalve Roel, die staat mij diep in mijn ogen aan te kijken in het midden van de kamer. "Zo maat, kan jij ons allemaal misschien even uitleggen wat er precies gebeurt is?" Begint hij dan.
...
*flashback
Pov Matthy:
Twee weken terug...
"IK HAAT JE MILO! IK WIL JE N-NOOIT MEER ZIEN!" Schreeuw ik als laatste zo agressief en zo hard als ik kan met alles wat ik in mijn longen heb. "Je moet je bek eens een keer leren houden jij! Verwend prinsje die je d'r bent! Ik geef je letterlijk alle aandacht die ik heb en die je wilt en alles wat ik ervoor terug krijg is 'IK HAAT JE', ik zal je wat vertellen Matthyas Maarten het Lam, ik haat jou ook!" Bam. Hij slaat de deur van zijn kamer kei hard dicht in mijn gezicht. Op dat moment komen de jongens naar boven gestormd, of nou, eigenlijk allen Koen en Raoul want Rob zit op Bonaire. "Wat is hier allemaal aan de hand!?" Roept Raoul zuchtend als hij de bovenverdieping samen met die ginger op gelopen komt, en ik daar sta te huilen voor de deur van de logeerkamer waar Milo en ik slapen. Raoul neemt me in zijn armen en daar huil ik verder. "Koen, jij checkt Milo, ik hendel deze hier," daarop knikt Koen en hij gaat bij Milo naar binnen, terwijl Roel om me te kalmeren met zijn handen door mijn haren gaat. En mij begeleid naar zijn eigen kamer. Hij zet me op zijn bed en gaat vervolgens naast me zitten. Hij slaat beide armen om me heen en drukt stevig tegen zich aan, hij weet wel wat me rustig maakt gelukkig. "Maatje, kun je me vertellen waarom je zo boos was?"
JE LEEST
one shots </3 bankzitters
Fanfiction🎀 ~ One shots </3 bankzitters ~ 🎀 - vooral mabbie en mitthy verhalen - uitgebreide one shots - (bijna) elke week minstens twee nieuwe delen Hii! Mijn eerste fanfictie, one shots dan tenminste haha, ga ervan genieten! Liefs van mij💕 ~ 30.1.2024