Justin'e döndüğümde bana meraklı gözlerle bakıyordu.Yüzümdeki ifadesizliği görünce yüzü düştü. Ayağa kalktım ve yavaş adımlarla yanına ilerledim. Gözleriyle dikkatlice beni izliyordu.Yanına oturdum ve ona döndüm.
''Ho-hoşuna gitmedi mi?'' dedi hafif kekleyerek. Bende cevap olarak dudaklarına tutkulu bir öpücük bıraktım.Odadaki herkes oooooo tarzı sesler çıkartıyorlardı. Gülerek uzaklaştım ve ''Hayatımın en güzel sürpriziydi'' diyip O'na sarıldım.
''İnanmıyorum Casidy bu senin sesin mi?''dedi Sally bana hayranlıkla bakarak. Gülmeye devam ederek ''evet''dedim.
Sonra Justin konuşmaya başladı; ''Bunu kutlamak için bir yere gitmeye ne dersiniz?'' dedi ve hep birlikte bağırdık; ''Evettt!''
----------------------------------
Sally,ben ve Emily odada aldığım kıyafetlere bakıyorduk.
''Ben bunu giyicem'' dedi Sally ve saldırırcasına toz pembe elbiseyi eline aldı.
''Bende bunu'' dedim ve en çok hoşuma giden siyah-beyaz elbiseyi elime aldım.
''Sanırım bunuda ben alıcam''dedi ve küçük bir kararsızlıktan sonra Emilyde eline tek omuzdan askılı beyaz elbiseyi eline aldı.
Hepimiz giyindikten sonra çantamı açtım ve yatağın üzerinde ters çevirdim. İçinden birkaç tane dudak parlatıcısı, telefon, far ve allık düştü.
''Bunlarla idare etmek zorundayız bayanlar'' dedim ve somurttum.
''Hayır değiliz'' dedi Sally ve kendisinin ve Emily'nin çantasını getirip yatağa içindekileri döktü ve onlardan da birkaç makyaj malzemesi çıktı.
''Tamam bunlar kesinlikle işimizi görür'' dedim.
Küçüklüğümde çok paramız olduğu söylenemezdi o yüzden az'la yetinebilen bir kızdım. Hemen makyaj malzemelerinden hoşuma gidenlerini aldım ve aynanın karşısına geçtim.Şeftali rengi parlatıcının kapağını açtım ve dudaklarıma hafifçe sürdüm...
---------------
Arabadan inerken Justin'in elini tuttum ve o da belimi zarifçe kavradı ve birlikte Justin'in deyimiyle ''şarkıcılığa ilk adım''ımı kutlayacağımız klübe doğru gitmeye başladık. İçeri girdiğimizde etrafta çok az kişi vardı. Yavaş adımlarla oturucağımız köşeye doğru ilerlemeye başladık.
Oturduk ve kendimize içecek bir şeyler söyledik...
-------------
''Eee Chaz yeni erkek arkadaşın nasıl?''dedi Ryan ve kahkalarla güldü. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
''Dostum benimle fazla uğraşmamanı öneririm. Ben Karate,Judo,Tekvando,Kung fu gibi birçok korkutucu kelime bilirim''dedi Chaz ve bu sefer kendimi tutamayıp bir kahkaha attım.
''Sende beni hafife alma ben bir ninjayım'' dedi Ryan saçmalayarak.
''Tamam Ryan başka içki yok'' dedim ve hep birlikte güldük.
''Hayır gerçekten, bunu yaptığımı gördün mü?''
''Neyi?'' dedim şaşkın bir şekilde.
''İşte bende bundan bahsediyorum'' dedi ve yine güldük. Eğildim ve içkimden bir yudum daha almak için bardağımı elime aldım. Herkes birden susmuştu. Ne olduğunu görmek için kafamı kaldırdım ve aynı anda karşımda duran Selena'yı fark ettim.
''Ahh Casidy meraba!''dedi ve bana yaklaştı. İlk önce ne yapıcağını anlamadım ama sonra kollarını açınca bende ona sarıldım. Sarılırken Selena'nın arkasında duran Justin bana tek kaşını kaldırdı ve acıyarak baktı. Bende o'na hoşnut olmadığımı ifade eden bir bakış attım ve o da güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUSTİN BİEBER HİKAYELERİ
RomantikHenüz Jack'ten yeni ayrılmanın acısıyla çöktüm denebilir hayata küsmüştüm nerdeyse.. Beni bıraktığında atlatmam gerçekten çok zaman aldı. Ama artık çok iyiyim annemle babam ayrıldıktan sonra omuzlarımdan bir yük kalktı denebilir. Annemle İngiltere'd...