Sorumla birlikte herkes bana baktı. Fakat hiç kimseden çıt çıkmıyordu.
Yazardan
Azad içecek bir şeyler getirmeye gidince Kerem bey yeni oğluna bakıp gülümsedi. Azadın sevgi sözcükleri oğlunu utandırmıştı belliki.
Diğer çocuklarına bakıp onlarında kardeşlerine baktığını görünce boğazını temizleyip konuştu.
"Çocuklar kendinizi kardeşinize tanıtsanıza"
Kerem beyin konuşmasından sonra Yağmur alayla gülerken Mert konuştu.
"Pardon ama babacım ben ne olduğu belirsiz bir serseriye ne kendimi tanıtırım ne de kardeşim derim"
Ortamda gergin bir sesizlik olurken Azad elinde tepsiyle içeri giridi.
Azad'dan devam
Soruma cevap almayınca sinirleneceğimi anlayıp bir kaza çıkmasın diye elimdeki bardağı masaya bıraktım. Ve sorumu farklı bir şekilde yeniledim.
"Size soruyorum. N'oluyo burada. Ben gidince konuştuğunuz belli. Ve eğer söylemezseniz ben tahmin yürüte bilirim ama bunun hiç iyi bir fikir olmadığını biliyorsunuz. O yüzden bir daha soruyorum ne olduğunu anlatın"
Babam konuşumaya başladı.
"Yok bir şey oğlum. Artık kardeşinizle tanışın diyordum sen geldin. Sen tanıt istersen ilk önce beni biliyor zaten."
Babamın önerisi ile sıcak bir şekilde gülümsedim. Alp abime sönüp onun kendini tanıtmasını bekledim. Sonuçta o babamdan sonra en büyüğümüz. Alp abim kendini sade bir şekilde tanıtdığında yeni kardeşimiz sadece kafa salladı. Kendini en son tanıtmayı düşünüyor galiba. Ama olmaz ki benim tatlı kardeşimin ismini bilmem gerek. İsmi kendine yakışıyormu diye biran önce bilmem gerek.
Alp abimden sonra kendimi tanıtmak için ben konuştum.
"Merhaba tatlım ben Azad abin 21 yaşındayım. " Kendimi tanıtırken yüzümdeki gülümseme onada bulaşmışdı. Küçük bir gülümsemeyle kafasını tamam anlamında sallarken konuştu.
" memnun oldum"
Ay sesi bile tatlı.
"Peki ismini söylermisin. Babamız bize senin hakkında hiçbir şey söylemedide."
Çocuk babama bakınça belkide söylediklerimi yalnış anladı diye endişelendiğim için konuşmaya devam ettim.
"Ah yalnış anlama lütfen seninle kendimiz tanışalım diye ve de seni rahatsız olmaman için hiç bir şey söylemedi. Yani şey ismini söylermisin"
Hızlı hızlı konuşunca herkes bana baktı. Bende biraz utandığım için kulaklarım kızardı. Bu konuda bana benzemiş tatlı kardeşim.
Kendi düşüncelerim beni mutlu ederken tatlı kardeşim konuştu.
"Güneş ben. Yaşımı biliyorsunuz zaten"
Hafif bir gülümsemeyle bana hitaben konuşunca bende ona kocaman gülümsedim ve konuştum.
"İsmin çok güzel."
Güneş mırıldanarak teşekkür edip önüne döndü.
Bende Mert'in kendini tanıtmasını bekleyerek Merte döndüm.
Mert konuşmayınca babam konuştu.
"Oğlum. Tanıtsana kendini kardeşine"
"Yağmurcum kendimi bir serseriye neden tanıtmam gerektiğini söylermisin."
Gözlerini Güneşten çekmeden konuşunca kaşlarım çatıldı. Ne saçmalıyor bu çocuk.
Güneşe bakınca sinirden ellerini sıkıyordu.
Yağmurda konuşunca benimde sinirlerim tepeme çıktı.
"Tanıtman için bir nedenin yok tabikide ama yalnış bir şey söyledin abiciğim. Serseri yerine sokak çocuğu demeliydin bence. Diğilmi ikiz."
Yağmur Bulut'un yanında yapışmış bir şekilde oturmuştu. Sabahtan beri gözünü halıdan çekmeyen Bulut ona seslenilince denize baktı hemen ardından hepimize kısa bir bakış attıktan sonra geri halıyla aşk yaşamaya döndü. Kesin saçma sapan şeyler düşünüyordur.
Yağmurun konuşmasından sonra hiçkimse konuşmazken Mert alayla gümsemesi sınıra gelmiş sabrımı daha da zorladığının farkında diğildi.
Güneşe baktığımda artık elleri sinirden sıkmaktan renk değiştiriyordu. Kahverenginin en açık sarıya çalan gözlerine baktığımda gördüğum kırgınlık ve öfkeyle artık sessiz kalamıyacağımı anladım.
Veee burada bitiyor.
Ben empati yapamadığım için duyguları doğru dürüst yazamıyorumdur muhtemelen. O yüzden affola
Gelecek bölüm kızgın bir Azad görüceksiniz. Ama pek ümitlen meyin yinede siz tatmin olmayada bilirsiniz sonuçta. Çok zor sinirlenen birisiyimdir o yüzden kendi tepkim nasıl olurdu ona göre yazıcam.
Şuraya da güneş hakkında yazayım.
Güneş Yılmaz(Azad: artık Kurtuluş canım)
17 yaşında
Yağmurun gerçek ikizi
Resim öğretmeni olmak istiyor.Şimdi siz Yılmaz ailesi nerede diyorsunuz dur..
Ama ben cevap vermiyorum. Okuyunca görürsünüz zaten.
Hihihihihihi
Sınır 15 oy.
Sınır dolarsa yeni bölüm gelicek.
Neyse bays
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aile hikayesi gibi(Durduruldu)
Ficção AdolescenteKüfür var ona göre okuyun. kitabın adından anlaşılıyor zaten. anlamasanızda okuyunca anlarsınız