Not: Oyuncularda ufak değişiklik yaptım.
İyi okumalar...
Muhteşem maceranın verdiği yorgunluktan dolayı yatağımda uzanmış Ada'yla mesajlaşıyordum. Arada sırada da bugünü yeniden beynimde canlandırarak yaşıyordum. Bazen kendi kendime gülüyor bazen de iç çekiyordum. Olanları Ada'ya anlattım fakat bana inanmadı.
Gönderilen Amele
Manyak mısın kızım neden inanmıyorsun bana?
Gönderen Amele
Badeciğim her gün böyle hayaller kurup bana anlatıyorsun. Bu anlattığında onlardan biridir.
Bu kız gerçekten beni deli ediyor. Yarım saatten beri kopyala yapıştır yaparak aynı mesajı atıyordu bana.
Gönderilen Amele
Tamam Ada!
Gönderen Amele
Tamam Bade!
Gönderilen Amele
Git dersine çalış.Amele seni...
Sinirle telefonu yatağın üstüne attım.Aslın da şu an ben de inanmıyordum.Ben bugün Poyraz'la el ele tutuşup koştum.Öyle güzeldi ki hiç aklımdan çıkmıyordu.Gülüşü yeniden aklımda canlanınca gözlerim doldu.Ama bu sefer sevinç ve hasrettendi.
Yatağın üzerindeki telefon titreyince Ada'dan mesaj geldiğini anlayarak yine sinirle telefonu elime aldım.Gelen mesaja tıklayıp bakmamla gözlerim irileşti.
Gönderen Poyraz
Yarın yeni maceraya var mısın?
Bir süre ekrana bakarak donup kaldıktan sonra telefon elimden düştü.POYRAZ.Bana.Mesaj attı.Bunun şokunu en az on dakika üzerimden atamadım ve yatağın üzerine çıkıp zıplamaya başladım.Aslında çığlık atardım ama ailemin korku ve endişe içinde odama dalmalarını istemezdim.Sonu ise iyi bitmezdi zaten.Telefonun üzerine basınca popomun üstüne düştüm.Telefonumu elime alarak mesaja tekrar baktım.Ne yazsam acaba?Tabi ki de varım yazacaktım bunu niye düşünüyordum ki.Bir dakika beni telefon numaramı kimden almıştı?
Gönderilen Poyraz
Telefon numaramı nereden buldun?
Mesajımı gönderdikten sonra heyecan içinde beklemeye başladım. Birkaç saniye sonra mesaj geldi.
Gönderen Poyraz
Ortak arkadaşlarımızdan.İlk başta sorduğum soruya cevap verecek misin?
Aklıma ilk gelen kişi Yağız'dı.Telefon numaramı ondan almış olmalıydı.Ben de çok geçmeden mesajına cevap verdim.
Gönderilen Poyraz
Yarın seninle maceraya varım.
Üzerimdeki yorgunluk yok olup gitmişti.Rüyada gibiydim şu an.Hiç kimse beni uyandırmasın çünkü kurduğum hayallerim gerçekleşiyor gibiydi.Eğer uyanırsam yeniden o karanlık sokakta hissedecektim kendimi.Elimdeki telefon titreyince yeni mesaja baktım.
Gönderen Amele
OHA! Poyraz senin numaranı Yağız'dan istemiş lan...
-
Her zaman ki gibi güzel bir kahvaltının ardından hazırlanmaya koyuldum.Şu ana kadar her şey muhteşem gidiyordu.Böyle devam etmesini umuyordum.Poyraz'a evimin adresini mesaj olarak attım.Bir saat sonra beni almaya gelecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Hafızası
ChickLitGeçmişte yaşadığı kötü bir olaydan dolayı hafızasını kaybeden genç adam... Sevdiği adamı yeniden kazanmak isteyen genç kızın hikayesi.