Hata

189 13 7
                                    

Tekrardan Merhaba Sevgili Okur!
Okunmalar iyi ama oy ve yorum sayısı çok az.
Oy verirseniz ve yorum yaparsanız gerçekten çok sevinirim canlarım.
Yazım hatası varsa kusura bakmayın!

İyi okumalar sevgili okurlarım!


Bölüm 20 Hata

İnsanı en yakını da vurabilir miydi ?

Ben bir kez bile sana dokunamamisken o seni öpünce anlamıştım herseyi

İnsanı en yakını bile vurabiliyormus..

2 hafta sonra

Bu süreçte okuldaydık ve her şey normaldi. Tek sorun ortaokuldayken eskiden sevdiğim kişiyle şimdi aynı sınıfta olmamdı. Shou Yuma. Benim ortaokulumun katili olmuştu. Onu 2 hafta önce yanımdan hızla geçerken savrulan sarı saçlarıyla anlamsız bakan kahverengi gözleriyle tanımıştım.

Kendisi de beni tanımış olmalıydı. Onca imalı bakışlar ve hala dalga geçip çelme takmalar..

Olabildiğince ondan uzak kalmaya çalışıyordum. Ortaokulda kalan saçma bir anıydı. Bana bir daha aşık olmamam gerektiğini yüzüme vurarcasına hatırlatan bir anıydı.

Sahi ya Nagi'ye ne olmuştu?

Shou ve Nagi.

Ortaokul 5ten beri sırf onun yüzünden zorbalık görmüştüm. Ona beslediğim kin ve nefret herseyden oteydi. Değiştiğini zannetsem de değişmediğini fark ettim.

Ortaokul zamanlarımda Aime ve Michi yanımda olmuşlardı Shou'ya karşı. Ne yazık ki onunla tekrar karşılaştım. Okul degistirmeme sebep olacak kadar ileri gitmiş olsa da bu sefer izin vermeyecektim. Bir erkek beni böyle küçük dusuremezdi.

Peki ya Nagi o Shou gibi miydi ? Asla.

4 aydır tanıdığım kadarıyla Nagi benim için özeldi. Diğer erkekler gibi olduğunu sanmıyorum. Her bakışı farklı bir şey barındırıyor gibi. Onun diğer erkekler gibi olduğuna inanmak istemiyorum.

2. Kez Shou Yuma darbesi yemek istemiyorum.

Güvenemiyorum.

Bir erkeğe Shou Yuma yüzünden güvenemiyorum.

- Misaki daldın yine. Nagilerle kantine gidicem geliyor musun?

Yuri'nin dediği sözle irkilsem de "Yorgunum" diyerek nazikçe reddettim onu.

- Hep de yorgunsun. Neyse baayy!

Pembe saçlarını savurarak sınıftan çıktı.Onun bu enerjisi aklımı başımdan alsa da oturup sırama küçük tatlı yıldızlar çizdim.
Yıldızlı gümüş renkli minik tokalarımla saçım güzel gözüküyordu. Michi geldi yanıma

- Durgun gibisin
- Neden ki
- Bilmem kaç gündür moralin bozuk. Shou yuzundense söyle
- Yok onu umursayan mi var
- Ne oldu o zaman
- Hiç

Sarışın saçlı kız güzel deniz mavisi gözlerini hem üzüntü hem de bıkkınlık hissiyle yere sabitledi

- Asıl sana sormalı birsey mi var?
- Bilemiyorum Yuri sence de çok da Nagilerle takılmaya başlamadı mı ? Yanlarından bi gram ayrılmıyor.
- Takmıyorum aslında pek. Sonuçta istemeseler Yuri ile takılmazlar
- Tek sorun o da değil ki! Yuri nin sevgilisi varken bunları yapması acayip sinir bozucu!

Blue Lock [ Nagi Seishiro ] × Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin