Öncelikle bu bölüm biraz kısa oldu. Ama diğer bölümü uzun yapmaya çalışacağım. Bugün yazabilirsem bugün atarım. Iyi okumalarr ballarımm
Bölüm 15 ( Isim Bulamadığım Bir Bölüm )
Bir gün geçmişti ve taburcu olmuştum. Tabii ki hala diğer işlemler için hastanedeydim. Bir tek ben değil. Babam , Teyzem , Nagi , Reo , Isagi ve Bachira da vardı. Taburcu olmadan önce babam ve teyzem yanıma gelmişti. Beraber konuştuk ve sarıldık. Bize bunu yapan adam tutuklanmıştı. Ama bu olanların dışarıya ulaşmaması gerekiyordu. Ah , doğru sadece Nagi biliyordu babamın kim olduğunu. Reo , Bachira ve Isagi yeni öğrenmişlerdi. Aslında onların beni anlayacağını düşünüyordum. Kimseye demezlerdi bunu biliyordum.
Bir Süre Sonra
Hastaneden sonunda çıkarken olan kalabalığı gördük. Polisler insanları durdurmaya çalışıyordu. Ne olduğuna bakmak için oraya gittiğimizde ellerinde " Blue Lock kapatılsın " veya " Çocuklarımızın güvenliğini istiyoruz " tarzında pankartlar vardı. Ah , herkes öğrenmiş miydi ? Olamaz..
Babamı gördüklerinde hepsi ayrı bir sinirlendiler. Daha çok bağırmaya başladılar. Polislerden biri sesi yetmediği için mikrofon getirdi ve konuşmaya başladı
-Lütfen kalabalık oluşturuyorsunuz. Burası bir hastane-
Sözü yarıda kesildi ve bir kadın bağırarak konuştu. Herkes sustu
-Çocuklarımızın ölümüne göz mü yumalım yani hah ! Ne komik !
Babam mikrofonu aldı ve şöyle dedi
-Biliyoruz , hepiniz endişelisiniz. Ama çocuklarınıza hiçbir şey olmadı. Hepsinin sağlığı yerinde. Suçlu da yakanlandı
Dedi ama nafile insanlar susmak bilmiyordu aralarından biri yine birşey dedi
-Biz çocuklarımızı hayallerinin peşinden gitmesi için gönderiyoruz , meğersem onları ölüme terk ediyormuşuz !
Daha fazla dayanamadım ve mikrofonu aldım. Kalabalığın önünde durdum ve konuştum
-Hepiniz birer anne babasınız. Tamam daha 17 yaşında olabilirim ama çocuklarınızın hiçbirine birşey olmadı. Kıllarına zarar gelmedi. Peki ya siz ? Hâlâ boş boğazlık ediyorsunuz ! Biraz anlayışlı olmayı öğrenebilseydiniz keşke ! Suçlu bulundu ve sadece ben ve babama saldırdı. Sizin o ana kuzusu çocuklarınıza değil. İlk önce bunu bir sindirin. Evet , bizim yerimize çocuklarınız da olabilirdi ama olmadı. Çünkü Blue Lock güvenlikleri çocuklarınızı korudu. Ve son olarak , çocuklarınızın hiçbirini buraya zorla getirmedik , kendileri istediler.Mikrofonu görevliye verdim. Sonra ise arabalara binip hepimiz Blue Lock ' a doğru gittik. Vardığımızda sıcak bir duş aldım ve doğruca güzel bir uyku çekmek için yatağa yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Lock [ Nagi Seishiro ] × Reader
FantasíaBlue Lock'a bir kız olarak geldiğimde hayatımın bu kadar değişeceğini kim söylemişti ki bana?