Öncelikle bir şey diyeceğim burayı mutlaka okuyunn .
Ben animeyi de izledim mangayi da okudum . Ama bazen karakterlerin adları ve soy adlarını karıştırıyorum maalesef . Jinpachi Ego ' da bunlardan biri . Adi Jinpachi soy adı Ego ' ymuş. Yani Misaki de Misaki Jinpachi değil de Misaki Ego olucak . Böyle bir hata için özür dilerim . Bazen karıştırıyorum öyle napayım 😝🥰Neyse İyi okumalar dilerim !
10. Bölüm Küçük Forvet ' im
Yazar ' in ağzından ( 3 . Kişi anlatım )
Ekrana baktığımda az da olsa ürkmüştü. Öğrenmelerini istemiyordu. Çünkü öğrenirlerse bakış açıları değişirdi..
Küçükken bunu çok yaşamıştı. Küçükken hiç konuşmazdı , zaten annesinin yokluğu yetiyordu. Annesinin ona öğrettiği gibi futbol oynuyordu arada sırada beden derslerinde , ama tek başına. Okulda ise bazı erkekler ( çoğunlukla diğer kızların aşık olduğu erkekler ) Misaki ' ye aşık olurdu. Onu futbol oynarken izlerler ve " kıza bak be " derlerdi . Ama Misaki onları takmiyordu. O dönem futbol , voleybol gibi çeşitli kurslara gidiyordu. İyi oynuyordu ama futbol bı başkaydı. Ona annesinden kalan bir hatıraydı. Diğer kızlar erkeklerin Misaki ' ye olan ilgisini görünce Misaki onlar tarafından arada bir dövülür ve zorbalık görürdü. Çaresiz bir kızdı . Ego Jinpachi konusuna gelince . Bunun gibi bir durum yaşamaktan korkuyordu Misaki. Eğer Babası ' nın Ego olduğunu öğrenirlerse ve bu bilgi özellikle Blue Lock ' un dışına yayılırsa hatta ve hatta Blue Lock ' ta oldugu anlaşılırsa insanlar bunu haksızlık olarak sayar ve Misaki ' ye demediklerini bırakmazlardı. Küçükken bir kıza güvenmişti Misaki , tek arkadaşıydı. Ama onun sonu da ihanetti. Ona her şeyini anlatmış babasının kim olduğunu bile söylemişti. Bunu duyan kız babasının bir deli olduğunu söyleyip tüm okula bu bilgiyi yaymışti. İnsanlar ona garip garip bakıyordu . Onu zorbalayan kızlar geldi yanına " Sırf zengin ve futbol delisi bir baban var diye kendini bir halt zannetme. Pick me. Anca futbol oynayarak erkekleri etkilemeye çalış sen " Misaki ' yi yere itmisti. Elleriyle yerden destek alarak kıza sağlam bir tokat attı Misaki. Sarı saçlı ve yeşil gözlü olan kız hemen yere yığılıverdi. O sırada çevredeki çocuklar sadece izliyordu..
" Erkekleri etkilemeye çalışmıyorum ! Hepsinden nefret ediyorum ve zorbalıklarından bıktım artık ! "
demişti ağlamamak için bastırdığı duygular ve boğazına dizilen kelimelerle..
Kızın diğer arkadaşları Misaki ' ye vurmaya başlamıştı . Ağzından kan akıyordu.. bunu gören kızlar hemen durdu ve oradan uzaklaşacaklarken öğretmenleri geldi onları tuttu ve derhal bir doktor çağırdı. Tabii Misaki ' nin babası olan Jinpachi ' yı de . Bunlar olurken Misaki kan yüzünden bayılmıştı çünkü hassasiyeti vardı..
Misaki biraz daha iyi olunca olduğu yerden kalktı ve kolundaki serumla baktı. Müdür ' ün odasındaydı. O kızlarda vardı ve ona sınırlı bakışlar atıyorlardı. Hemen ardından içeriye hızla babası girmişti. Kızın mavi perçemlerini kulaklarının arkasına attı babası ve hemen ardından ona sarıldı. Jinpachi , eşi öldükten sonra tek varlığı olan kızını da kaybetmek istemiyordu. Misaki ile yakından ilgilenmesi ne rağmen bu konuda tek birşey söylememişti. Bir dahakine daha dikkatli olucagim diye söz verdi kendine ve kızının yanına oturdu. Misaki sadece boş boş yeri izliyordu . Desenlerini , desenlerin renklerini..
" Misaki , zorbalık mi görüyorsun ? " dedi öğretmeni. Misaki birşey söylemedi. İlk başta çekindi ama sonra " Evet , görüyorum" dedi zar zor sesi titrerken
" Niye bunu daha önce babanla ya da bizimle paylaşmadın ? " diye sordu kadın. " Nasıl birşey olduğunu yaşamadan bileceğiniz sanmıyorum. Korktum. Bazı sebeplerden dolayı zaten zor bir dönem atlatıyordum " dedi Misaki
" O sebepler ne , paylaşmak ister misin ? "
Bir süre odayı sessizlik kapladı. Sonra dudaklarından kelimeler dökülüverdi.
" Annem ' i kaybettim , babam ' ın Jinpachi Ego oldugunu öğrenince herkes bana farklı baktı sanki . Bu kızlar da bana futbol oynadığım ve babam da futbol ile ilgilendiği için pick me demeye başladılar. Dövdüler. Sırf diğer erkeklerin bende gözü var diye ama onların hiçbiri umurumda değil. Zengin para babası futbol oynayıp erkekleri etkilemeye çalışan bir kız değilim ben "
Misaki ' nın serumu bittikten sonra odadan çıktı . Dışarıdan sesleri duyabiliyordu . 3 ay uzaklaştırma ve disiplin vereceklerdi. Ailelerini arayıp bu konuda uyaracaklardi. Kızlar ağlıyordu ama bu hiçbir şeye fayda etmezdi. Hemen ardından babası geldi . Misaki ' nın önünde eğildi ve şunları söyledi " Her ne olursa olsun yanında olacağım ve bana bir daha böyle anlatmamazlık yapma , en kısa zamanda okulunu değiştireceğim . ( Derin bir iç çekti )Çok endişelendim Misaki . Annenin ölümü ikimizi de üzüyor evet ama üstesinden gelmeliyiz değil mi Küçük Forvet ' im ? "
Annesinin ona hep dediği şey Küçük Forvet ' im.. Misaki başıyla onayladıktan sonra birbirlerine sarıldılar. Küçük kız babasının elinden tuttu ve beraber eve doğru yürüdüler..Evett şimdilik bu kadardı belki yazarsam bı 2 , 3 bölüm daha atarım İyi günler ballarım 🥰💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Lock [ Nagi Seishiro ] × Reader
FantasíaBlue Lock'a bir kız olarak geldiğimde hayatımın bu kadar değişeceğini kim söylemişti ki bana?