"Mutasyon geçirmiş." Hemen ardından koşup panzehri almaya çalıştım, beni fark edince hemen panzehri alıp çadıra koştum hemen yaptığımız panzehri şırıngaya döktüm ve ucuna iğne taktım. Panzehri ilk Defne'ye sapladım sonra da Bartu'ya.
"Sonunda."
"Bence panzehri çoğaltalım."
"Bana uyar."
"Tamam malzemeleri koyalım."
"Bitmişti ama.."
"Tamam o zaman markete gideriz."
"Sende taktın kafana ya."
"Boş yapma hadi gel."
Bartu, Ömer , Defne ve ben markete geldiğimizde kimsenin olmadığını fark ettik ve rahatlıkla arabayı çekip her malzemeden on ikişer tane aldık.
"Arabaya binin daha bu panzehirleri hazırlayacağız."
Çadıra geldik ve kazanın içine bütün malzemeleri döküp karıştırdık.
"En kötü kısmı 5 saat beklemek."
"Evet ya."
Panzehrin olmasını beklerken şırıngalarımızın tek kullanımlık olduğunu fark ettim.
"Yeni şırınga almalıyız bunlar tek kullanımlık." Dedim, ardından eczaneye gittik ve tonlarca şırınga aldık. Yani abartmış olabilirim tonlarca almadık 500 tane aldık. Panzehrin olmasına daha 4 saat kalmıştı ve bende müz-ik dinlemeye karar verdim. İnterneti nasıl bulduğumu sorgulamayın. Hemen İngilizce şarkı aramaya başladım ve seçtiğim şarkı şuydu, 'İn The Name Of Love' bu şarkıda favorilerimden biriydi. Hatta evde dünya konseri bile yapmıştım 'Mockingbird' söylemeye çalışmıştım ama rapi çok zor olduğu için söyleyememiştim. Benim en iyi söylediğim şarkılar 'İn The Name Of Love' ve 'Shake İt Of' bi ara The Voice Kids e gitmenin hayalini kurmuştum neden Oses Türkiye demedim çünkü Berlin'dekiler daha iyi bence, eğer hepsi dönseydi Lena'yı seçerdim, konu felaketten nerelere geldi güya panzehir yapacaktım.
3 saat aralıksız şarkı dinlediğimi fark edip panzehire bakmaya gittim, sonuçta 1 saati kalmıştı. Bizimkiler panzehrin dibinde bekliyordu.
"Daha 1 saati var."
"Evet ama buna mutasyon geçiren insanların dokunmaması gerekiyor, bizde koruyoruz."
"Her neyse şırıngaları alıp geliyorum."
"Neden?"
"Daha 1 saat var ama o şırıngaların paketlerini çıkarmakla uğraşacağız."
"Aaa doğru, 4 kişiyiz yani hepimiz 125 tane açacağız."
"Filazof falan mısın?"
"Şakanın sırası değil." Denildiğini duydum ve 4 koli getirdim.
"Hepsinde 125 tane var bu koli benim."
"Sizde koli seçersiniz."
"İğne ve şırıngaları ayıralım."
"Tamam!" 1 saat boyunca paketleri açmakla uğraştık ve 1 saatin sonucu paketlerin hepsini açtık.
"Oh be sonunda."
"Aynen, bide bunları dolduracağız!"
"Dinlenelim diyeceğim de panzehrin durmaması gerekiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalan Süre
Mystery / ThrillerBir dizi yıkıcı felaketin ardından dünya bambaşka bir yer haline gelmiştir. Doğada mutasyona uğramış korkunç varlıklar ortaya çıkmış, insanlığın büyük bir kısmı yok olmuştur. Hayatta kalanlar ise bu yeni ve tehlikeli dünyada hayatta kalmak için müca...