(Derin'in Anlatımı)
Asya'nın konumunu aldım ve hemen oraya gitmek için yola çıktım. Yolda Asya'nın anlattığı şeyleri düşündüm. Bu çok ciddi bir durumdu. Defne'yi kurtarmak için hemen bir şeyler yapmamız gerekiyordu.
Yaklaşık 30 dakika sonra Asya'nın konumuna ulaştım. Ormanlık bir alandaydı. Asya'nın arabasını da park etmiş gördüm. Asya'yı aradım.
"Ben geldim." dedim.
"Tamam, ben de buradayım." dedi Asya.
Asya'yla buluştuk. Asya bana durumu daha detaylı anlattı. İnternette araştırdığına göre, bu araçla götürdükleri yerde insanları mutasyona uğramış varlığa dönüştürüyorlardı. Bu varlıklar, çok güçlü ve tehlikeliydiler.
"Defne'yi kurtarmak için hemen bir şeyler yapmalıyız." dedim.
"Evet, ama nasıl?" dedi Asya.
"Ona 10 doz aşı yapmalıyız." dedim. "İki panzehir de aynı, yani arabaya koyduğumuz panzehirleri kullanacağız."
Asya'yla birlikte aracın izini sürmeye başladık. Aracın izini sürmek zor olmadı. Aracın arka lastiklerinden yola kan bulaşmıştı. Bu, Defne'nin aracın içinde olduğunu gösteriyordu.
Aracın izini yaklaşık 1 saat boyunca sürdük. Sonunda aracın terk edilmiş bir fabrikanın içinde olduğunu bulduk.
Asya ve sen, Defne'yi kurtarmak için kolları sıvamıştınız. Aracın izini sürmek zor olmadı. Arka lastiklerden yola bulaşan kan, Defne'nin aracın içinde olduğunu gösteriyordu. Aracın izini sürerek, sonunda bir ormanlık alana ulaştınız. Aracın ormanın içinde bir yere park edildiğini gördünüz. Aracın yanına yaklaştığınızda, içeriden gelen sesleri duydunuz. Defne, bağırıyordu.
Aracın kapısını açarak içeriye girdiniz. Defne, koltukta bağlı bir şekilde oturuyordu. Vücudu yaralarla kaplıydı.
"Defne!" diye seslendin. "Biz geldik."
Defne, seni görünce rahat bir nefes aldı. "Yardım edin," dedi. "Beni kurtarın."
Asya, Defne'yi çözmeye başladı. Defne'yi çözerken, Asya'ya panzehirleri verdiğini hatırlattın. Asya, panzehirleri aldı ve Defne'ye vermeye başladı. Defne, panzehirleri aldıktan sonra, durumu biraz düzelme gösterdi. Ancak, hala çok zayıftı.
"Onuhastaneye götürmeliyiz,
ardından iyileşmeye başladı.
Defne, sana ve Asya'ya teşekkür etti. "Siz olmasaydınız, ben ölürdüm," dedi.
Asya ve sen, Defne'yi kurtarmanın mutluluğunu yaşadınız. Ancak, bu işin henüz bitmediğini biliyordunuz. Bu adamların kim olduğunu ve ne amaçla bu işi nasıl yaptıklarını bulmak zorundaydınız.
Bu işi çözmek için kolları sıvamaya karar verdik.
"Bunları yapanlar Amerika'nın Wyoming eyaletindeler."
"İyide nasıl gidicez biz Alaska'dayız."
"Bilmem," dedi Defne. "Ama bir şekilde gitmeliyiz."
Asya, "Uçakla gidebiliriz," dedi.
"Uçakla mı?" dedin. "Çok pahalı olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalan Süre
Mystery / ThrillerBir dizi yıkıcı felaketin ardından dünya bambaşka bir yer haline gelmiştir. Doğada mutasyona uğramış korkunç varlıklar ortaya çıkmış, insanlığın büyük bir kısmı yok olmuştur. Hayatta kalanlar ise bu yeni ve tehlikeli dünyada hayatta kalmak için müca...