Kuma

98 5 2
                                    

Odamda oturmuş göz yaşlarım ile aşağıdan gelen bağırışmaları dinliyordum. Yatağımdan destek alarak yerden kalkıp kapıya doğru ilerledim. Sessiz bir şekilde kapıyı açıp uzun koridora baktım kimse yoktu. Sessiz ve temkinli adımlarla merdivenlerin oraya doğru ilerlemeye başladım. Şimdi sesler daha net geliyordu, merdivenin kenarına geçip konuşulanları dinlemeye başladım.

"sen ne yaptın hazar biz şimdi bu kızın ailesine ne diyeceğiz bilmezmisin düşmanlığı ortalığı kan götürecek" dedi Kaan bey.

"ne yapsaydım baba o kadın 9 aydır Bi evlat veremedi bana, mecbur kuma getirdim eğer izniniz olursa nikah kıymak istiyoruz" hazarın bunu söylemediyse gözlerimden dahada yaş gelemeye başladı.

"sen demedin mi baba biz birbirimizi seviyoruz, evlenmek istiyoruz diyen bir evlat vermedi diye nerede görülmüş kuma getirildiği" diye bağırdı kaan bey.

"ben evlat istiyorum baba hem size hayırlı haberlemiz var değilmi gülşah" umarım düşündüğüm şey değildir.

"sakın düşündüğüm şey değildir umarım deme oğul" dedi sevda hanım.

"düşündüğün şeydir ana gülşah hamiledir" duyduğum şey ile kısa bir şok geçirmiştim demek ki bu yüzden günlerdir eve gelmiyordu.

"başımıza taşlar yağacak oyy oyy"

Kenarda dikilmeyi bırakıp gözlerim den akan yaşlarla aşağıya inmeye başladım. Avluya doğru ilermeye başladım. Avluya girdiğim an tüm bakışlar bana döndü gözümü kısaca onların üstünde gezdirdim. Hazar beni gördüğü an kafasını eğmişti, sevda hanım ve Kaan bey ise mahçup bir şeklide bana bakıyorlardı, en son gülşah diye bahsettiği kıza diktim bakışlarımı sinsilikle bakıyordu.

Demek Gülşah bu kadındı

Diye geçirdim içimden. Bakışlarımı üzerinden çekip sağ elimi karnımın üstüne koydum.

"hazar.." diye fısıldadım. Kafasını yerden kaldırıp bana baktı.

"sen nasıl..nasıl böyle bir şey yaparsın ben neyim burda, hiç mi düşünmedin aşkından öldüğüm kadın ne hale gelicek diye böyle bir şey yapmak yerine gelip benle konuşsaydın bir yolunu bulurduk doktora giderdik"

"ben.."

"SEN NE! ne sen ya ben senin için ailemi karşıma aldım, seni seviyorum diye mutlu bir aile kuralım diye ben ailemden vazgeçtim peki sen..sen ne yaptın daha bir yıl olmadı biz evleneli bir yıl şu şu yaptığına bak, dünden razıymışsın kuma getirmeye."

Hıçkırıklarımın arasında doğru dürüst kuramadığım cümleleri sadece kafasını eğerek dinlemişti. Sevda hanım benim gibi ağlarken Kaan bey ise sinirle oğluna bakıyordu.

Ayakta duracak gücüm kalmamıştı dizlerimin üstüne çöküp ağlamaya başladım.

" KIZIM!" hızla yanıma gelerek beni kollarının arasına aldı sevda hanım.

"ben senin yüzünden bebeğimi kaybettim" diye fısıldadım.

"BEN SENİN YÜZÜNDEN BEBEĞİMİ KAYBETTİM HAZAR" hem bağırıyor hemde deli gibi ağlıyordum.

Hazara baktığımda gözlerini şokla açmış pişman bir şekilde bana bakıyordu.

"sen..nasıl bana niye söylemedin" diye fısıldadı hazar.

"EĞER EVE GELSEYDİN ÖĞRENİRDİN BEN SENİN YÜZÜNDEN HAMİLE OLDUĞUMU ÖĞRENDİĞİM GECE BEBEĞİMİ KAYBETMEZDİM, HEPSİ SENİN YÜZÜNDEN HAZAR DUYDUNMU BENİ" hızla yerden kalkıp hazarın yakasına yapıştım. Sevda hanım ve kaan bey beni durdurmaya çalışıyorlardı.

"HEPSİ SENİN YÜZÜNDEN DÜŞMAN OLDUĞUN AŞİRET AĞASININ HANIMI BİLE GEÇMİŞ OLSUNA GELMİŞKEN HAZAR BEY KADINLARIN KOYNUNDA GÜNE BAŞLASIN. HABERİM YOKMU SANIYORSUN İŞ İÇİN GİTTİĞİN ZAMANLARDA YEDİĞİN HER BOKTAN HABERİM VAR BENİM HAZAR AĞA" sinirle yakasını bırakıp sağ elimi karnımın üstüne koyup avluda volta atmaya başladım. Dışarıdaki herkez duymuştu kesin fakat umrumda değildi.

Hazarın karşısında durup gözlerinin içine bakarak sert bir tokat attım yanağına haketmişti bunu.

"keşke..keşke seni tanımasaydım, keşke evlenme teklifi etiğin gün kabul etmseydim sen benim için öldün hazar, benim için yoksun artık, fakat şunu unutma vicdanın seni asla rahat bırakmayacak yapıp etiğin herşeyin bedelini ödeyeceksin" son sözlerimi söyleyip ayrıldım avludan odaya çıkmaya başladım.

Odaya girdiğim an kapıyı arkamdan kilitleyip sağ elimle gözümdeki yaşı sildim, ufak bir sırıtışla giyinme odasına doğru ilerlemeye başladım.

Kıyafetlerimin arkasında bulunan gizli kapıyı açıp içeriye girdim. Çekmecenin içinden telefonumu alarak numarayı girdim. Ufak sırıtışım büyürken..fısıltı ile.

"oyun yeni başlıyor"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

İlk bölüm sizce nasıldı?

Yazım yanlışı olduysa kusura bakmayın

Umarım beğenmişsindir

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere

KİMSİN SEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin