Bakışlarım albayı bulunca kafasıyla onayladı. Yerimden kalkıp gelen asker ile sorgu odasına doğru ilerlemeye başladım. Hazarın bulunduğu odaya gelince kapıyı açıp içeriye girdim. Sandalyeye oturup hazara bakmaya başladım .
"beni çağırmışsın"
"sen ihbar ettin değil mi beni"
Yerimde dikleşip suratımda ufacık bir sırıtma ile ona bakmaya başladım.
"bu kadar zeki olduğunu bilmiyordum hazar"
"neden yaptın bunu eylül ,ben sana ne yaptım, burada suçsuz bir şekilde oturuyorum senin yüzünden"
"sen mi bir şey yapmadın güldürme beni hazar yediğin haltları ikimizde iyi biliyoruz"
Bir müddet sessiz kalıp etrafa baktı. Ardından bana dönüp
"kimsin sen?" dedi. Cevap vermeyince
" SANA KİMSİN DİYE SORDUM" diye bağırınca hızlıca yerimden kalktım.
Çenesini tutuğum gibi sıkmaya başladım.
"bağırmadan konuşacaksın, karşında adamların yok senin içeriye attırırım seni ki zaten gireceksin " elimi çenesinden çekip karşısına tekrar oturdum.
"kimsin diye sormuştun ya söyleyeyim Özel Harekat Polisi Bade Kaya"
Surat ifadesi o kadar komikti ki sinirden bir tane çakasım vardı.
"sen... sen nasıl olur eylül sen eylülsün "
"eylül diye biri yok hazar " masaya doğru eğilerek
"eylül öldü" dedim ve tekrar arkama yaslandım.
"yalan söylüyorsun biz seninle evlendik karımsın sen benim"
"yanlışın var hazar sen benimle evli değilsin "
"yalan söylüyorsun hamileydin sen"
"hepsi yalandı hazar ben hiç bir zaman hamile olmadım, hepsi bir oyundu"
"nasıl olur biz kaç kere birlikte olduk böyle bir şey mümkün değil"
Sesli bir şekilde kahkaha atıp suratına baktım bu adam maldı .
"tıch yanlışın var biz birlikte olmadık"
"nasıl.."
"yediklerine ilaç koyup sızmanı bekledim, kıyafetleri bilerek etrafa saçtım, çarşafa kan diye odaya getirdiğin kırmızı şarabı döktüm ve bunu defalarca yaptım senin ruhun bile duymadı hazar"
Söylediklerimi kırmızı renk görmüş boğa gibi bir ifadeyle dinledi. Bir anda ayağa kalkıp üstüme yürümeye çalıştı fakat elleri masaya kelepçeliydi.
"hain sen tam bir hainsin"
"asıl hain olan sensin hazar " ayağa kalkarak kapıya yöneldim. Arkamdan deli gibi bağırıyordu çokta umrumdaydı.
Albayı görmem ile üstüme çeki düzen verip yanına ilerlemeye başladım.
"ifaden alındıktan sonra gidebilirsin"
"teşekkür ederim albayım" kafasını sallayıp sorgu odasına doğru ilerlemeye başladı.
Karşımda bana bakan ayaz binbaşına baş selamı verip ifademi alması için beni bekleyen askere döndüm.