Son eşyalarımıda valize yerleştirip fermuarı çektim. Buradaki görevim bitmişti sabah yapılacak baskın ile evdeki herkes tutuklanacaktı.
Geçen gün bulduğum dosyalar bütün her şeyi ortaya çıkarmıştı. 1 haftadır yapılacak baskın için çalışıyorduk.
Şuanda gizli odamda eşyalarımı topluyordum. Valizi kenara koyup çıktım odadan. Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım saat gece 03:54'tü baskın saat 07:00'de yapılacaktı.
Hazırladığım valiz ise gerekli evraklardı. 9 aylık bu süreçte edindiğim bütün konuşmalar topladığım kanıtlar vardı valizde.
Yatağıma girip saat 06:00'ya alarm kurdum.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Alarm'ın sesiyle kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Baskına 1 saat vardı. Hızlıca penceremin önüne gelip perdeyi açtım. Odam evin arkasına bakıyordu. Pencereyi açıp dışarıya baktım gelmişlerdi. Gördüğüm tanıdık yüzle kafa selamı vermiş ve pencereyi kapatmıştım.Odamın kapısı 4 kez ritmik bir şekilde çalındığında kapıya doğru ilerlemeye başladım. Kapıyı açıp aslı'yı içeriye aldım. Kendisi bu evdeki ortağım.
"Kaan uyandı telefonda konuşurken duydum"
Hızlıca gizli odama dönüp valizi aldım. Odaya tekrar gelerek valizi aslıya verdim.
"bu valizi kaan' a görünmeden arka kapıdan birimlere ver" kafasını sallayıp valizi alarak sessiz bir şekilde çıktı odadan.
Saat 06:42'di elimde telefonla odada dört dönüyordum. Bir kaç kez Kaan kapıma gelmişti ses vermeyince geri gitmişti.
Saat tam 07:00'yi gösterirken beklediğim bildirim düştü ekrana
"herkes yerini alsın baskına başlıyoruz"
~~~~~~~~~~~~~~
Biraz kısa oldu
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere