MADDI POV
"Maddi våkne" hører jeg pappa rope fra stua. Jeg og pappa har nettopp flyttet fra London og hit til Miami fordi pappa fikk seg ny jobb vi bor i et svært hus nærme stranda og vi har litt mye penger så jeg får akkurat hva jeg vil ha. Jeg må starte på ny skole, få nye venner og bli kjent med en ny by. Jeg reiser meg opp fra senga mi og subber inn på badet. " Maddi er du våken" "jada pappa" "ok". Når jeg kom inn på badet gikk jeg i dusjen. Rommet mitt er svært jeg har mitt eget bad og walkincloset og en stor seng et stort sminke bor, en sofa med et bord i midten, egen tv, et stort vindu ut mo den stor hagen vår med en stort basseng i og et skap med smykker i. Når jeg var ferdig å dusje tok jeg på meg hvit jeans med hul på knærnene og en litt stor genser med noen svarte convers, sminken ble mascara, litt eayliner og litt lip gloss og håret opp i heste hale."Hva er det til frokost pappa" " det er egg og bacon". I dag skulle jeg ut å sjekke ut byen og shoppe litt til skolen som startet om en uke. Når vi hadde spist frokost sa jeg hade til pappa og begynte å gå mot porten vår, det tok to minutter å gå til porten vår så jeg tok golf bilen. Når jeg gikk ut av porten slang jeg den lille brune veska mi over skulderen min 2 sek etterpå krasjet jeg i noen. " Hei se deg for, kan du ikke se noe eller" når jeg kikket opp kikket jeg inn i de peneste brune øynene jeg noen gang har sett "Beklager så mye, jeg er Mathias, hva heter du", "wow du er sexy nei eller jo du er jo sexy men, jeg er Maddi" jeg rødmet skikkelig , han begynte bare le av meg, " ses vi igjen"sa han " ja men hvor bor du" " jeg er naboen din" "ok" sa jeg og begynte å gå mot byen. Etter mange timer med shopping kom jeg hjem og pappa hadde dratt på jobb så jeg var hjemme alene.
NESTE DAG.
Jeg sto opp og subbet ut på badet og dusjet og tok på meg akkurat det samme som jeg hadde på meg dagen før, samme sminke og samme hår. Jeg løp ned trappa og tok en banan i hånda så løp jeg ut av døra og tok golf bilen til porten og løp over til naboen. Jeg ringte på og Mathias åpnet døren " hei Mathias er du opptatt" " nei hvorfor lurte du", " fordi jeg lurte på om du vil finne på noe å bli bedre kjent med hverandre", " ok det hadde vært hyggelig hvor skal vi dra" " du kan velge siden jeg ikke er så kjent her". " Hade, jeg drar til byen med en venn".
Når vi kom fram ti kaffen bestilte vi og pratet masse og ble veldig godt kjent. " Du Maddi hvor gammel er du" "jeg er 16 år hvor gammel er du" "jeg er 17 år". Vi satt å lo og koste oss lenge det var så hyggelig, "Jeg liker det blonde bølgete håret ditt og de glitrende brune øynene dine og det fantastiske smilet ditt" smilte Mathias, jeg rødmet skikkelig og kjente at hele meg smeltet av de vakre ordene hans " jeg liker det brune håret ditt og de brune øynene dine også" og jeg rødmet mer. Når mørket kom gikk vi hjem og sa hadde og ble enig om å møtes vær dag fram til skolen startet.
Resten av den uka møtes vi vær dag og Mathias ble som en bror til meg og jeg ble som en søster for han. Imorgen var det skole og jeg var ikke sikker på om jeg gledet meg eller ikke.---------------
HÅPER DERE LIKTE FØRSTE DEL🌸
SKAL PRØVE Å SKRIVE SÅ OFTE SOM JEG KAN😝
TAKK FOR AT DERE LESTE
LES OGSÅ 🌸LIFE HACKS🌸
SI IFRA OM JEG BURDE BYTTE TITTEL KOM OGSÅ MED FORSLAG😝
YOU ARE READING
Til døden skiller oss ad
RomanceMaddie er 16 år gammel og skal nettopp til å starte på en ny skole i Miami hvor hun møter Andrea og Kendall som hun blir veldig god venn med og Mathias som er som en bror for henne og Alex som hun blir godt kjent med . Hun møter også Oscar skolen's...