Passer på deg vel

25 3 2
                                    


Maddie POV


Jeg satte meg ned ved siden av Alex som satt her helt alene, " så hvor er de små vennen dine" spurte jeg han " har du ikke hørt etter eller de har byttet skole" svarte han irritert "sorry går det bra" " ja nå som du er her" smilte han. Jeg lo en litten latter og kikket nervøst rundt meg. "Ok er du klar for del to : flørt med Aiden bestevennen til Oscar" hvisket Kendall med Ask like bak seg, de satte seg ned og jeg nikket " for husk ingen i gjengen til Oscar har lov tilå holde på med de han har holdt på meg" smilte hun ondt. Jeg reiste meg rundt og kikket mot bordet dems, " ok bra Oscar er ikke kommet ennå så da er det vel på tide å starte da" sa jeg. Jeg gikk selvsikkert mot bordet til badboy gjengen, Jeg kom helt bort til bordet og alle i kantina kikket på meg det var så stille at alt som hadde blitt sagt hadde hørt, jeg satt meg ved siden av en forvirret Aiden. " Lukk munnen kjære deg" sa jeg og puttet fingeren min på haken hans og lukket munnen hans, jeg reiste meg opp og kikket utover kantinen " showet er over fortsett å spis" sa jeg strengt og alle reagerte men jeg vet godt at folk fortsatt følget meg. " Så nå som Oscar er ferdig med meg kan jo du og jeg ha det litt gøy" smilte jeg cocky, jeg satte meg forsiktig opp på fanget til Aiden og kikket han dyppt inn i øynene før jeg kysset Aiden lenge og han klarte ikke annent enn å kysse tilbake.


Oscar POV

Jeg satt på benken bak skolen og fikklet med nøkkelen til huset vårt. Det plinget i et sett ilomma mi og jeg plukket opp telefonen min og låste den opp

Theo: kom hit 

Theo: er i kantina

Theo: hallo

Theo: eh du det skjer noe her

Theo: pell deg hit nå

ikke søren om jeg skulle gå inn i den kantina, jeg hater å sitte i kantina.

Theo:  du burde pelle deg til kantina med en eneste gang.

Jeg leste meldingen og reiste meg sakte opp, hva var det som kunne være så galt at jeg ikke fikk være i fred.

Theo: KOM DA, HALLO

Jeg stoppet rett utenfor døra til kantinen, før jeg slang den opp å alle kikket skremt på meg, det er stille i et øyenblikk før hele kantina brytter ut i hvisking og gisping. Jeg kikker mot det vanlige bordet vi sitter ved og der sitter Aiden med tunga langt ned i halsen på en jente, wow bravo Aiden .De bryter opp å Aiden kikker vettskremt på meg, jenta setter seg sakte opp i sitte stilling og reiser seg opp, hun snur seg og smiler et seirende smil mot meg. Jeg stirrer hardt på jenta, hun reiser seg og går selvsikkert mot meg, hun kommer helt bort til meg og leger leppene inntil øret mitt og hvisker " ser du ikke tull med meg vet du" før hun forsvinner ut av kantina. Jeg kikker tilbake på Aiden med alt sinne og hat i øynene, han hadde allerede reist seg og stod klar til å løpe. Han kikker en siste gang på meg før han begynte  å løpe, jeg spurter etter han og ut av kantinene med han like foran meg.


Maddie POV


Jeg tråkker ut av jente doen og ut i gangen, " kom igjen" Kendall tok tak i armen min og dro meg etter seg. " Hva er det  for noe" spurte jeg " ehh... du aner ikke hva vi har satt istand" lo hun nervøst og dro meg ut av skole bygningen. Midt på parkerings plassen var alle elevene sammlet i en stor ring, folk heiet og ropte, vi stoppet litt borten for ringen. " Hvem er det" spurte jeg og hintet mot ringen " hvem tror du det er" svarte Kendall oppgitt, jeg gispet og spurtet mot ringen. Jeg dyttet folk til side og stanset, Oscar satt oppå Aiden og slo løs på han. Jeg tok et skritt nærmer når noen dro meg i armen, jeg sunde meg og kikket på personen "vær forsiktig" smilte Ask jeg nikket og han slap armen min. Oscar slang knyttneven sin mot fjeset til Aiden, jeg spurtet fram og hoppet imellom dem, knyttneven hans traff meg i fjeset, jeg falt ned på baken og alt ble svart.


....................


Jeg åpnet øynene sakte og kikket rundt i det hvite rommet, jeg kunne så vidt se noe, jeg satte meg raskt opp og kjente smerten bre seg i kinnet. "Hvor er jeg" spurte jeg personen som satt der " på sykehuset" svarte den beroligende hes stemme. Jeg fikk synet tilbake og kikket på Aiden, "wow du ser forferdelig ut" sa jeg bekymret " da skulle du ha sett deg selv" lo han smått. Jeg tråkket raskt ut av senga og små løp mot speilet på andre siden av rommet, jeg gispet sjokkert  han hadde rett jeg så være ut en han, over det høyre kinnet mitt var det et stort blått merke som dekte hele kinnet, halve nesa og en del av øyet mitt. Jeg snudde meg og kikket på Aiden, jeg satte meg på senga ovenfor han " hva gjør du her" "passer på deg vel" smilte han , jeg rødmet svakt og kikket ned i gulvet. "Jeg beklager for hva jeg gjorde mot deg" sa jeg trist " de går greit, men jeg har aldri sett Oscar så sint" lo han nervøst, jeg kikket opp på han og smilte nervøst. En lege i hvit frakk braste inn døra " Maddie du kan dra hjem nå" smilte legen og løp ut av rommet igjen, jeg hoppet ned fra senga og tok på meg jakka mi, jeg og Aiden gikk ut døra og bort til resepsjonen. En eldre dame i kanskje 60 årene kikket opp på meg " hva kan jeg hjelpe deg med vennen" " vi skal bare ha papiret for at jeg var på sykehuset til foreldrene mine" smilte jeg, etter jeg fortalte damen navnet mitt  ga hun papirene. Aiden tok hånden, hånden hanns var varm og føltes god å holde i jeg kikket smått opp på han.  " trekk unna alle sammen" ropte en ambulansesjåfør jeg og Aiden trakk oss tilbake, forbi oss kom flere leger med en båre når jeg så hvem som lå oppå båren dekket i blod braste jeg ut i tårer. " MATHIAS" ropte jeg etter mennene, jeg skulle til å løpe når to sterke armer ble låst fast rundt meg, jeg falt ned på gulvet i tårer Aiden satte seg ved siden av meg og la armene sine rundt meg. Han hjalp meg opp og løftet meg ut av sykehuset og ut i skogen bak, han satte meg ned og han satte seg ved siden av meg " så jeg tipper at du kjenner han" jeg nikket svakt med hodet og tørket vekk tåren som var igjen. Aiden løftet meg opp og satte meg ned på fanget hans sånn at vi satt vi satt fjes til fjes. Han løftet hodet mitt med hånden sin så at jeg kikket rett inn i øynene hans, jeg lente meg nærmer så vi bare var centimeter fra hverandre . Jeg kunne kjenne pusten hans børste mot leppene mine.



:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Hei folkens sorry for å ikke ha oppdatert på en stund

her er en ny del

kom med spørsmål til karakterene

er det noen som lurer på hvordan det går med Mathias

(blow kisses)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 16, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Til døden skiller oss adWhere stories live. Discover now