Skolen

119 9 0
                                    

Nytt bilde av Maddie

MADDI POV

Jeg hører vekke klokka ring inne fra rommet mitt jeg hadde allerede ståt opp og dusjet fordi gruet meg til skolen. Jeg tok på meg svarte jeans med huller i, en hvit top og grå convers, jeg tok på mascara og lip gloss og satte opp håret i en heste hale. Jeg gikk ned trappa og inn på kjøkken. Jeg var hjemme alene fordi pappa hadde dratt på jobb, jeg tok meg en banan og satte meg foran macen og logget inn på Facebook. Da klokka var 08.20 fikk jeg helt panikk jeg hadde glemt tiden og det tok ti min å gå til skolen. Jeg dro med meg veska, slang døra igjen og låste å løp ned trappa " Faen, jeg glemt mobilen på sofen ", jeg løp opp trappa, låste opp døra og hentet den, jeg løp ut døra, låste og løp ned trappa og satte meg i min helt egen hvite Porsche og kjørte så fort jeg kunne til skolen det var to min til skolen starta i det jeg parkerte bilen og jeg løp som en gal inn i gangen på skolen
........

Jeg gikk i gangene på skolen å prøvde å finne klasserommet, etter at jeg hadde lett i noen minutter fant jeg det endelig, " ja endelig fant jeg det" sa jeg litt for høyt så en av lærerens i det andre klasserommet måtte hysje på meg. Plutselig oppnår døren til klasserom mitt seg opp " hei du er Maddi woods, jeg er mr parker og dette er klassen din, fortel litt om deg selv". " Ja vel jeg heter Maddi og jeg har flyttet fra London i sommer fordi pappa fikk seg ny jobb, eeee det er vel det jeg har å fortelle. " Ok Maddi du kan gå å sette deg ved siden av Andrea, han pekte i retningen av en jente med brunt langt hår. Jeg gikk bort til pulten og satte meg og jeg merket at jenta satt og stirret på meg, " hei jeg heter Andrea eller det vet du jo allerede, så jeg har hørt at du er sånn rik manns jente, at du har så stort hus om tjenere og frokost på senga om mye mye mer", " vel jeg bor i et stort hus men det er ikke så stor og vi har ikke tjenere og jeg må gå ned på kjøkkenet for å spise så det egentlig ikke så luksus"" ok, men har du lyst til å sitte med meg og Kendall i lunsjen i dag, vil du det"" ja det vil jeg veldig gjerne". " Ja vel klasse åpne norsk bøkene på side 15 og jobb til side 20, begynn med en gang" ropte Mr Parker. Jeg satt å studerte læreren nøye Mr Parker er 22 år gammel har brunt hår, blå øyne, et hvit smil og en bra veltrent kropp,  jeg satt fortsatt å studerte læreren fra topp til tå da jeg merket at han kikket på meg. Jeg kikket veldig fort bort og rødmet litt.

............

Jeg gikk med lunsj brettet mitt i hendene og kikket ut over det store havet av folk da jeg så Andrea vinke på meg, jeg gikk bort og satte meg mellom Andrea og en annen jente. " Hei Maddi, jeg er Kendall" sa den andre jenta " hei, hyggelig å møte deg" sa jeg og strakk ut hånden, hun tok hånden min " hyggelig å møte deg også" svarte hun med en søt stemme, " tusen tusen takk for at jeg fikk sitte her" sa jeg og kikket raskt på begge jentene" ingen årsak Maddi" sa jentene i kor. Plutselig kom det tre gutter å satte seg ved boret vårt, " Hei gutter" " hei Andrea" sa guttene i kor, jeg merket at en av guttene kikket på meg " så Andrea hvem er søta som sitter der" pekte han på meg, " å ja Maddi det er Alexander og Alexander dette er Maddi". Jeg kikket bort på  Alexander som satt og stirret på meg " hei Maddi, dette er Philip og Eric og du kan bare kalle meg Alex " " hei hyggelig å møtte dere". Resten av lunsjen satt jeg bare å hørte på hva de andre satt å snakket om mens jeg hadde små stirre konkurranser med Alex.

............

Jeg var på vei inni bilen min da Alex kom gående " wow fin bil er du en sån riking eller", " ja vi kan si det sånn vet du " hey jeg lurte på om du kanskje ville gjøre lekser sammen" spurte han, han kikket usikkert på meg og kløde seg i nakken " ja det kan vi godt, skal vi gjøre lekser hos meg " spurte jeg,"  du kan sitte på med meg hjem til meg vis du vil" " skal ikke krangle på det", han hoppet inn i forsette og jeg gikk inn og satte meg jeg også. Hele bilture satt vi å var helt stille til vi kom til nabolaget mitt " wow bor du i dette nabolaget" " Ja det gjør jeg" Vi kom til den store porten vår " er det her du bor" smilte Alex mens jeg tastet inn koden så porten skulle åpne seg, " ja det er her jeg bor, er det noe galt med det" " nei nei langt ifra det var bare støre en jeg trodde". Jeg kjørte inn i garasjen og parkerte bilen og vi gikk inn i huset.

ALEX POV

Når vi kom inn i huset gikk vi inn i en stor gang med en stor, bredd, hvit trapp som delte seg til høyre og venstre når den traff veggen opp til andre etasje midt i gangen sto det en stor hvitvstatue av Maddi og pappaen hennes, vi gikk vidre inn i huset og kom ut i en stor stue med store vinduer hvite vegger hvit sofa og en stor flatskjerm tv, vi fortsatte inn på kjøkkenet det hadde svarte skaper et stort kjøleskap, en bar og et spise bord lagd av glass hvor det fløt små båter med bilder på inni bordet, vi gikk inn på det store badet det var svært med boble bad dusj, to vasker, fire skaper med bare tingene til Maddi i og do med sette varmer, vi gikk ut i stua igjen og ut i hagen der hadde di noe som så ut som et luksus hotell sol plass og det svære bassenget og en stor bar. " WOW " var allt jeg klarte å si. Vi gikk opp trappa til annen etasje først kikket vi inn på pappaen sitt rom det var svært, så gikk vi vidre til gjeste rommet det var litt mindre men fortsatt stort så gikk vi vidre til rommet til Maddi det var det største av de alle, vi gikk ut av rommet hennes og bort til en litten  glass heis i enden a gangen og tok den opp til tredje etasje, det var en litt mindre gang en den i andre etasje, gangen hadde fire dører hun ba meg snu meg rund å se over glass heisen og der sto det MADDI's ETASJE, jeg sudde meg tilbake og fulgte etter Maddi inn i den første døra der inne var det verdens kuleste kontor, så gikk vi inn i dør nummer to der inne var det et stort spa rom, i tredje døra var det et trenings studio,og bak den fjære døra var det et sminker rom med bare masse masse sminke så langt du kan se. " WOW så kult du er jammen heldig"

MADDI POV

Det eneste han sa var " WOW " hele tide vi gikk inn å satte oss og gjorde lekser når vi var ferdig med lekser satt vi å pratet lenge. " Så Maddi hvor bodde du før" " jeg bodde i London" vi ble godt kjent og god venner. " Du det begynner å bli sent" " når kommer pappaen din hjem " " en gang i natt" " jeg kan jo bli her med deg til i morgen jeg får bare mamma til å komme med noen klær" " åååå vil du virkelig gjort det det hadde vært så hyggelig men mammaen din behøver ikke komme med klær, du skjønner at for 6 måneder siden, det er litt vanskelig å prate om du er den første uten om pappa jeg har pratet med om dette" sa jeg og kikket usikkert bort på Alex " det går sikkert bra, bare fortell meg det du " sa han og kikket trygt på meg " Ok, Før eller for 6 måneder siden da så hadde jeg en bror og selvfølgelig en mamma også, mamma og broren min ute å kjørte, de skulle kjøre fra hytta på fjellet, når de hadde kommet ned fra fjellet den vinteren hadde det kommet veldig mye snø, de måtte kjøre gjennom enn liten skog hvor det var veldig glatt på veien, de skulle kjøre rundt en sving så kom det en bil rett mot dem og traff bilen, Mamma og broren min ble hentet i ambulansen, mamma døde på operasjonsbordet, og legene sa at broren min kom til og overleve fordi han var våken men med masse skader når de kom fram til ulykkesstedet. Senere den dagen døde broren min av noe som hadde skjedd med hjernen hans under ulykken. Så nå er det bare meg og pappa igjen" fortalte jeg mens tårene trillet, Alex omfavnet meg " det går fint, de vil jo alltid være i hjertet ditt" jeg nikket . " Du et begynner å bli sent, kanskje vi burde legge oss" sa jeg og gikk inn på badet for å gjøre meg ferdig. Vi la oss ned i sengen, jeg stirret ut i rommet når jeg kjente enn hånd rundt meg, jeg sovnet raskt etter det.. Kl 03.00 kom pappa hjem pappa gikk opp på rommet mitt for å sjekke om jeg sov å så så han at Alex holdt rundt meg men vi sov.

----------------

Sorry for at jeg ikke har skrevet på lenge men har vært på ferie å
Og hatt masse masse besøk skal prøve å skrive oftere
Håper dere som leser liker🌟
Si ifra om jeg skal ha en person beskrivelse på alle folken
Skal prøve å legge ut bilder 
Håper dere liker boka❤️❤️🙏

Til døden skiller oss adDove le storie prendono vita. Scoprilo ora