Knust

40 5 0
                                    

 Maddie Pov

Jeg gikk bortover veien på vei til skolen akkurat som igår, det var så deilig med frisk luft, jeg gikk med musikk i ørene og tenkte på alt som hadde skjedd og hvor glad jeg var i Oscar men hvor feil det er. Plutselig hører jeg lyden av mopder igjen jeg sudde meg rundt og vinket til Oscar, men Oscar bare himmlet med øynene og kjørte vidre med gjengen sin bak seg i full latter krampe. Jeg snudde meg sjokkert rundt igjen og begynnte å gå. Jeg gikk inn inngangen til skolen, jeg løp til skapet mitt og fisket opp mobilen min fra bukselomma. 5min senere kom Andrea og Kendall løpende mot meg " går det bra med deg" spurte de hysterisk i kor. " ja det går bra med meg, eller jeg vet ikke" sa jeg forvirret, " fortell oss hva som er galt da" sa Andrea og lå hånden sin på skuldra mi. " og det var de at jeg gikk til skolen i dag og så kjørte Oscar og gjengen forbi, jeg vinket til ham men han lo  bare og kjørte vidre" sa jeg og kikket flaut ned i bakken," nei! jeg har alltid vist at han var sånn, kom Andrea så sparker vi han der sola aldri skinner" sa Kendall sint og dro Andre i armen, " nei ikke gjør det, det går fint jeg skal prate med han og finne ut av hvorfor han gjorde dette"sa jeg, jeg smalt igjen skapet og forsvannt bortover gangen. Jeg var på vei inn døra til klasserommet når jeg ble stoppet av Alex " hva er det med deg da" sa han latter mild " ingen ting har ikke tid nå" sa jeg og gikk forbi han og inn i klasseromet.


------------------

Jeg gikk bortover gangen på vei til kantina med tunge og raske skritt. For vært  skritt jeg tok,kikket jeg til sidene, jeg kikket etter Oscar jeg hadde ikke sett han i timene idag. Jeg gikk inn i kantinen og satte meg ved bordet vi alltid satt ved. Jeg satt helt alene ved bordet, jeg snudde meg mot inngangen og gjett hvem som kom gående inn , ja selveste Oscar. Han gikk gjennom kantina og bordt til det vanlig bordet sitt. Inn kom resten av gjengen og satte seg ved bordet, jeg reisete meg opp og kikket på dem " jeg må bare ordne noe" sa jeg og snudde meg og gikk. Jg gikk raskt men rolig bort ti bordet til Oscar, når jeg var noen meter fra bordet pekte en av kompisen på meg. Oscar snudde seg rundt og reiste seg så han stod rett foran meg. " hva er det" sa han med en uhyggelig stemme " hvorfor lo du av meg til morningen idag" spurte jeg forvirret, hn snudde hodet og kikket på vennene sine med et blikk jeg ikke kunne tyde. Det ble helt stille i kantina, jeg kan gjette at de vet hva det blikket betyr. " Så lille prinsessa tror hun betyr noe" sa han med en ertete tone " hva mener du" spurte jeg like forvirret som i stad, " ååå du og du, du er bare en annen jente i samlingen min alt var skuespill, du betyr ikke noe for meg for vis jeg ikke hadde tapt det veddemålet hadde du og jeg aldri vært sammen, alt vi hadde var ingenting som sagt bare skuespill, så nå syntes jeg at du skal la meg være så jeg kan nytte livet mitt med folk som ikke vil ha et forhold" sa han med et ekkelt glis i fjest. Jeg kjempet for å holde tårene tilbake, vennene han ropte og jublet for hva han hadde sagt. Jeg kikket trist på han jeg klarte ikke holde tårene mer og løp ut av kantina.


..........................


Jeg satt inne på jentedoen det hadde gått en time siden det som skjedde med Oscar. Jeg hadde ingen tårer igjen og jeg bare satt der. Plutselig gikk døren opp og noen kom inn " Maddie, hvor er du" hvisket stemmen " Ask hva gjør du her inne" sa jeg sjokkert og åpnet døra, han kom inn, lukket døra bak seg og lente seg mor veggen. " Går det bra med deg" spurte han " det går greit, eller noe sånnt" sa jeg og kikket flaut ned i bakken " jeg kan bare ikke skjønne at jeg lot han lure meg på den måten og at jeg falt for han" sa jeg og kikket oppgitt opp på Ask. " jeg er her for deg vis du trenger meg" sa han, jeg reiste meg opp og ga han en klem " kom så går vi ut herifra" sa han og kikket på meg " nei jeg vil ikke jeg vil bare bli her og prate" svarte jeg og dro meg ut av klemmen, " det er greit da bli vi her" sa han og satte seg ned på toalettet, han klappet hånden på låret og jeg satte meg på fanget hans. Vi pratet så lenge at skoledagen ble over. 


.......................


Vi satt hjemme på kjøkkenet mitt etter jeg hadde vist han huset og drakk vær vår brus. " Så hvordan liker du skolen" spurte jeg Ask om " jeg liker den akkurat passe, men det ble jo bedre når jeg fant ut at du gikk der" svarte han med et smil, jeg smilte tilbake og rødmet svakt, " det er bra du trives her" sa jeg. Vi satte fra os brus boksene på bordet og gikk inn i stua og ut til bassenget. "Du har ikke bare tilfeldigvis på deg bade bukse" spurte jeg " jo det har jeg faktisk, vet at det er rar at jeg har badebukse på men men" svarte han" vant her skal bare løpe å skifte" sa jeg og løp opp trappa. Når jeg kom ned igjen hadde kjeg på meg den hvite bikinien min, jeg løp mot bassenget. Noen meter fra bassenget sklei jeg, jeg lukket øynene og skrekk, jeg ventet på og treffe gulvet men det skjedde aldri. Jeg åpnet øynene sakte og møtte de perfekte øynene til Ask, " wow du falt vist for meg du" smilte han, han reiste meg opp igjen men han holdt fortsatt fast i meg. Vi var så nær hverandre at jeg nesten kunne kjenne hjertet hans dunke, han kikket på meg med et helt spesilet blikk, han lente seg ned motr meg og kysset meg ømt på leppene, jeg kysset han tilbake men like mye medfølelse. Jeg trak meg tilbake og kykket dypp inn i øynene hans. " som jeg sa du falt helt for meg" sa han, jeg smilte til han og hoppet ut i bassenget. Han hoppet etter og dro meg tett inntil seg.



,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Da kom det en ny del!!!

Stakkars Maddie bare en annen jente i samlingen til Oscar men heldigvis hadde hun Ask der.

Nå har Maddie 3 gutter i livet sitt dette blir vanskelig det er mellom: Alex, Oscar og Ask

Vote and Comment

(Blow kisses)



Til døden skiller oss adWhere stories live. Discover now