Ny nabo

34 3 0
                                    

Maddie POV

Jeg satte meg opp i senga og skjekket klokka. Mobilen min viste 12.00, jeg reiste meg opp fra senga og gikk inn på badet for å gjøre meg klar. Når jeg var ferdig i dusjen tok jeg på meg en high waist shorts og en hvit lang arma crop topp. Jeg puttet hårt i en heste halle og gikk ned for å spise. Jeg satt ved kjøkken bordet og spiste frokost blanding når det begynet å skrape på utgangs døra. Jeg reiste meg opp og løp til døra når jeg åpnet døra kom Lexi hoppende inn, Lexi var en golden retriever valp og hun var valpen til Mathias. Lexi pleier ofte å komme hit hun pleier å krype gjennom buskene. Jeg satte meg ned på knærna og klappet henne på hode " hei Lexi, vil du leke, ja kom da" sa jeg og reiste meg opp og løp ut døra. Alex sov fortsatt så jeg tok ikke bry til å vekke han.


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Jeg kastet en pinne og Lexi og hun fløy etter. Når hun kom tilbake kastet hun seg på meg og jeg falt over ende, hun hoppet av meg og løp inn døra vår. Jeg reiste meg opp og kikket over i naboens hage dte hadde flyttet noen ny inn ditt, det stod en gutt utenfor bilen som nettopp hadde ankommet han kikket på meg og jeg kikket tilbake før jeg snudde meg og løp inn etter Lexi. Når jeg kom inn dør så jeg Lexi løpe ut av døra og over i hagen til Mathias. Jeg gikk inn på kjøkkenet og laget en kurv med noen innflyttnings gaver som jeg kunne gi til de nye naboene. Jeg løp opp trappa og inn på gjeste rommet " du må stå opp Alex" ropte jeg inn i øret hanns og løp ned igjen og ut i gangen. Jeg gikk inn porten dems og hele veien bort til døra. Jeg ringte på og gutten fra istad åpnet døra " Hei, jeg heter Maddie, velkommen til nabolaget" sa jeg og ga han kurven " tusen takk" sa han og smilte, hadde han ikke tekt til å fortelle meg hva han het. " Jeg er nødt til å gå nå" sa jeg og snudde meg og gikk.


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

" Maddie, jeg må si beklager for det i går" sa Alex og satte seg vend siden av meg i sofaen " det går bra ikke tenk på det du" svarte jeg og kikket på han " så hva skal vi gjøre idag" spurte han " vi kan jo dra til byen, men vi må være tilbake her så du rekker å pakke sakene dine før du flytter ut" s jeg og smilte til han, han nikket og vi gikk å tok på oss skoa. Vi gikk mot porten vår, vi gadd  jo ikke å ta bilen " bare gå i forveien du jeg skal bare knytte sko lissa" sa Alex og satte seg ned på huk. Jeg tråkket utenfor porten og Alex kom løpende etter. Han la armen sin over skuldra mi og vi gikk til byen. Vi hadde det så gøy jeg shoppet masse klær og han stod å så på. Til slutt endte vi opp på burger king med vær vår burger.


--------------------------

Her er en ny del:)

Jeg minner igjen om at

 dere burde lese boka til Momarorcocusos for flere scener fra Maddie og Ask.

Det kan hende det tar litt tid før neste del kommer er nemelig opptatt hele ferien:)

Comment and vote 

(blow kisses)


Til døden skiller oss adHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin