Slay

21 5 0
                                    

Maddie POV

" Også hoppet vi ut i bassenget og han dro meg tett inntil seg" smilte jeg " iiiiiikkkkk" hvinte Kendall. det var søndag jeg hadde akkurat fortalt Kendall om kvelden min med Ask på fredag, Andre hadde reist bort så jeg får vel fortelle henne om hendelsen når hun kommer hjem. "Så bortsett fra at du har det fantastisk med Ask så hvordan går det med deg det med Oscar og det" spurte hun " jeg vet ikke jeg vil ikke at han skal se meg" svarte jeg. Kendall spratt om fra stolen og tok tak i armen min og dyttet meg ned på en annen stol " HØR her du skal ikke la Oscar slippe unna med dette, du og jeg skal nemlig til kjøpesenteret og fikse håret, neglen og finne nye klær. Så skal vi hvis Oscar hva han mister når han dumper deg" sa hun bestemt jeg nikket med hodet " så gå å ta på deg noen ordentlig klær så går vi" jeg løp opp trappa og inn på rommet mitt, jeg plukket ut en hvit bukse, en hvit Adidas hettegenser og et par hvite kort sokker.

.........................


"OK jeg har bestilt time hos hår salongen og neglesalonden, så da er det bare å finne klær" smilte Kendall i lykkelig. Vi gikk fra butikk til butikk til vi fant det rette antrekket  " U wow det var så pent" sa jeg og kikket på posen med klærne oppi " han kommer til å angre så mye" svarte hun med  et glis " til frisøren neste" sa hun og dro meg gjennom kjøpesenteret. Jeg satte Meg nervøst ned i stolen i hår salongen, damen gredde håret mitt også klippet hun toppen mine, hun krøllet håret mitt og det ble dritt fint. "Tusen takk" jeg betalte og vi forsvant til neglesalonden, jeg og Kendall satte oss ned i stolen og puttet fingrene våres ned i skålen med vann, de puste neglen, fikset de og etter på laget et fint designe på dem. Jeg betalte og smilte til damen før vi forsvant ut av kjøpesenteret. "Tusen takk for den jente dagen jeg trengte det veldig" smilte jeg til Kendall " bare hyggelig, vises imorgen tidlig jeg kommer for å sminke deg vet du" smilte hun, Kendall begynte å gå bortover veien på vei hjem, jeg satte meg i bilen min og kjørte motsatt vei hjem til meg.

............................

Jeg smalt opp døra hjemme og sparket av meg skoene mine. Jeg løp opp på rommet med posen og løp ned igjen og inn på kjøkkenet. "Hei jenta mi hvordan går det" sa pappa og gransket meg nøye " så fin du er" sa han spørrende " tusen takk jente dag med Kendall vet du" svarte jeg og ga han en klem før jeg forsvant opp på rommet mitt.

............................

NESTE DAG/ MANDAG

Jeg våknet tidlig for å gjøre meg ferdig. Jeg krøllet hørte mitt og spiste frokost. Jeg åpnet døren for Kendall og vi forsvant opp på rommet mitt. "Så hvordan har du det idag" spurte hun lystig " greit nok" svarte jeg. Jeg satte meg ned ved sminke bordet mitt og Kendall begynte å sminke meg, når hun var helt ferdig tok jeg på meg klærne og skoa + et gull arm bånd jeg hadde fått fra moren min og en sølv ring så så ut som en krone. Jeg gikk ut og stellet meg foran speilet " WOW du er så fin" sa Kendall.ANTREKK UNDER

ANTREKK UNDER

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Klær^^^^^^^

Hår^^^^^^^^^^

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Hår^^^^^^^^^^

Negler^^^^^^^^^

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Negler^^^^^^^^^

Negler^^^^^^^^^

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Og sminke^^^^^^^^^^^^

Jeg tok med meg veska mi og jeg og Kendall kjørte av gårde til skolen. Mens vi kjørte forklarte Kendall hvordan vi skal gjøre dette "alltid kl.08.25 står badboy gjengen ved drikkefontene A som betyr at vis du bruker hoved inngangen vil de se rett på deg, jeg har ringt Alex og Ask så de åpner døren presis da og resten gjør du, oppfør deg som om du er bedre og penger enn alle men ikke vær slem" sa hun " ja, da er det klart da"svarte jeg.

Jeg tråkket ut av bilen og alle stirret på meg, jeg gikk forbi alle sammen og jeg kunne føle blikket deres i nakken. "Klokken" spurte jeg "08.24" svarte hun, vi ventet der gikk døra opp. Jeg tråkket inn og alle vendte blikket mot meg inkludert Badboy gjengen, jeg kikket stygt på Oscar før jeg smilte et hvit smil til Ask og Alex, de stelte seg bak meg og vi gikk til skapet mitt som er rett ved vannfontene A. Jeg plukket ut bøken mine og ga dem til Alex som tok villig imot, jeg snudde meg rundt og lente ryggen inntil skapet, og de tre bestevennen mine stelte seg rundt meg. Jeg kikket selvsikkert bort på Oscar og badboy gjengen som stod og studerte meg fra topp til tå.

OSCAR POV

Jeg og gjengen stelte oss som vanlig ved vannfontene A presis kl.08.24. Jeg kikket bort på hoved inn gangen, der stod de små vennen til Maddie og holt på vært sitt håndtak på hoved døra, klokka ble 08.25 og de åpnet døra. Alle snudde seg mot døra og stirret, jeg kikket opp mot døra Og inn døra tråkket Maddie med den lille venninnen sin etter. Hun så dritt hot ut, hva skjedde. Hun kikket stygt på meg før hun smilte et hvit smil til Ask og Alex de stelte seg bak henne og de gikk til skapet hennes. Hun plukket ut bøkene hennes og ga de til Alex, hun snudde seg rundt og lente ryggen mot skapet og de tre vennene hennes samlet seg rundt henne. Jeg klarte ikke la vær å studere henne fra topp til tå hun kikket på oss og jeg kikket vekk.

MADDIE POV

"Del en av planen gikk helt som planlagt da er det tid for del to" sa jeg til de tre vennen min som stod rundt meg.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Nytt kapittel ute 🌸
Sorry for at dere måtte vente så lenge men har hatt mye å gjøre som å klippe håret og sånt😍
Leg gjerne igjen noen spørsmål til karakterene❤️ så blir de besvart💙
Takk for at du leser
😘😘😘😘

Til døden skiller oss adМесто, где живут истории. Откройте их для себя