Bad girl

46 5 2
                                    

Maddie pov

" Maddie Woods til rektors kontor, Maddie Woods til rektors kontor" hører vi over høytalerene. Jeg kikker raskt rundt meg på alle folkene i gangen som stirrer. Jeg lukket skapet og gikk mot rektors kontor, når jeg kom til vente rommet satte jeg meg i enn ledig stol. Plutselig gikk døren til Rektor opp og ut kom Mathias, jeg løp bort og klemte han, han klemte tilbake " Mathias jeg har savnet deg så mye, hva gjør du her?" spurte jeg med glede i stemmen " Jeg skal starte her" svarte han " Mrs. Woods, kom nå" sa rektoren strengt, jeg kysset Mathias på kinnet og gikk inn på kontoret.

...................

" Mrs Woods, hvorfor var du borte fra skolen i de første timen, det kan jeg ikke finne meg, derfor får du gjennsitting" ropte kan strengt til meg, " du kan gå nå" jeg reiste meg opp og små løp ut døra.  jeg trampet sint inn i timen og satte meg ved den enneste ledig pulten. Jeg kikket meg til siden og av alle personer i hele verden måtte Oscar sitte der. Deet er en time igjen av skolen, jeg går nedover gangen mot det andre klasserommet når jeg blir stoppet av et par oversminkede  barbier i høye hæler. " Hva faen er det du tror du holder på med, går rundt og flørter med kjæresten min" Mackenzi kikket styggt på meg, slo til meg og gikk vidre.


......................

Jeg gikk sakte inn i gjennsitting og alle kikket på meg, Oscar og gjengen satt der og jeg satte meg så langt bort som mulig. Oscar gikk og satte seg på stolen ved siden av meg " så hva gjør et engle barn som deg her" jeg kikket styggt på han, læreren hadde sovnet. Oscar kunne ikke la meg vær og han satt og plaget meg hele tiden " de er nok" ropte jeg og trampet ut av klasseromet, Når jeg kom  ut på parkerings plassen, kjennte jeg blutselig to sterke armer rundt meg, jeg ble snudd rundt " du" stammet jeg,også ble  allt  svart.



-----------------------------

Takk for at dere leser skal prøve å ha et maraton i morgen 

Denne delen er spsielt dedikert til mine gode venner Marcus og Adrian

Comment and vote 

(Blow kisses)


Til døden skiller oss adWhere stories live. Discover now