@felix.lee
❤️109 ✉️ 32
@hyunjinnie zrobił mi niebieskie włosy 😍Komentarze :
@Channie : Gdzie nasz blondasek 😭😭@Hyunjinnie : jestem fryzjerem
↪️@felix.lee : najlepszy mójZobacz resztę komentarzy.
——————
Hyunjin i Felix byli dla siebie... no właśnie kim byli? Od tego pamiętnego farbowania włosów minął miesiąc, nie nazywali się oficjalnie parą, a nawet nie nazywali tego kręceniem ze sobą czy spotykaniem. Po prostu wiedzieli o swoich uczuciach i nic z tym nie robili. Lee chciał zrobić parę podejść by może pójść na randkę, ale za każdym razem tchórzył, za to Hwang bał się cokolwiek powiedzieć.– Musisz mu wkoncu powiedzieć Jin – westchnął Han, gdy znów słyszał o tym jak Lee jest idealny.
– Boję się odrzucenia. Co jeżeli on po prostu mnie lubi? – rzucił starszy, kładąc się na swoim łóżku.
Jisung miał dość słuchania tego i wziął sprawę w swoje ręce. Odrazu znalazł młodszego na instagramie i nie myślał za długo, tylko po prostu do niego napisał.
Han : Cześć Felix, to ty, ten dobry znajomy Hyuna?
Felix : Tak to ja, co mu się stało?
Wiewiór zaśmiał się tylko czytając jego wiadomość, nawet przez telefon było czuć jak bardzo się zmartwił.
Han : Tak jakby
Felix : Jezu... mam przyjsc? Powiedz mi co sie dzieje...
– No i z czego się śmiejesz? – zapytał obrażony brunet, słysząc jak jego najlepszy przyjaciel ewidentnie z czegoś kiśnie ze śmiechu.
Szatyn nie odpowiedział, tylko dalej prowadził konwersacje z młodszym o jeden dzień chłopkiem. Nie owijał już w bawełnę, po prostu odrazu napisał, że Hyun jest z nim zabujany po uszy. Niebiesko włosy był w niemałym szoku. Jednak w głębi duszy się tego spodziewał.
Był bardzo szczęśliwy, z takiego obrotu spraw, ale nie wiedział czy ma napisać do starszego o spotkanie by mu wyznać to co czuję od jakiegoś czasu.– Chan co mam zrobić? – zapytał Lee, siedząc przy swoim biurku.
– Idź się z nim spotkaj. Powiedz mu prawdę – Chan widocznie był bardzo podjarany tą całą sytuacją.
Felix : Jinnie, możemy się spotkać wieczorkiem na moście?
Hyunjin : Jasne! Będę na ciebie czekał o 19
Do godziny 19 zostały dobre dwie godziny. Przez ten cały czas układał sobie w głowie scenariusz co by powiedzieć, by wyjść dobrze. W telefonie zapisywał wszystkie pomysły. Nigdy tak bardzo się nie stresował, nie wiedział też czy to nie za szybko na takie wyznania, jednak przypomniał sobie że z Minju wszedł w związek po 2 tygodniach znania się i byli ze sobą dość długo.
Co do dziewczyny, ta dalej próbowała się z nim skontaktować, podrzucała mu pod drzwi pokoju listy z przeprosinami, zakładała dodatkowe konta na każdym portalu społecznościowym by tylko napisać do starszego od niej chłopaka. Lee totalnie to olewał, jednak bał się że zacznie to podchodzić pod stalkowanie czy nękanie. Po sytuacji z imprezy nie wiedział już do czego ona potrafi być zdolna.
Często ją widywał na swoim wydziale, ta po prostu stała i wpatrywała się w niego jak w najpiękniejszy obraz na świecie. Wydawało się być to dość przerażające i takie też było. Nikt normalny nie stoi i nie wpatruje się w jakąś osobę bez mrugnięcia okiem.Lee przed spotkaniem szybko przebrał się w najładniejsze ubrania jakie miał w szafie i zaczesał włosy do tyłu. Oczywiście musiał zapytać się Chrisa czy wygląda dobrze, i czy napewno tak może wyjść.
❤️92 ✉️10
@Chan robił fotę /// stresuje się 💀Użytkownik wyłączył komentarze.
CZYTASZ
Sześć szlugów i głupia miłość | Hyunlix
FanfictionLee Felix zaczyna studia na uniwersytecie Seul'skim, a racji rozpoczęcia pierwszego roku, jest organizowana impreza, na którą z chęcią idzie ze swoją dziewczyną. Ta go zostawia po czasie i idzie w swoją stronę. Podczas imprezowania jego serce pęka...