Baran'dan( Eve gittik ve kapı annem açıldı. Dilan çok heycanlanmıştı hem çok utanıyordu.)
- Çocuklar hoş geldiniz. Dilan hoş geldin güzel kızım. Marşallah bu ne güzellik böyle. Allah nazardan korursun.
- Çok sağolun o sizin güzel bakışınız .
( Dilan ve annem sarıldılar ve sonra Dilan bana bakarak gülümsedi. )
- Ee hadi içeri geçelim Dilan kızımı ayakta tutuk.
( Içeri girdik ve Dilan herkes ile görüştü.)
- Hoş geldin kızım. Ben Kudret Baranın babası.
- Çok memnun oldum Kudret bey. Bende Dilan.
-Eyşan: Dilancığım hoş geldin.
- Hoş buldum Eyşancığım.
- Aleyna: Ayyy hoş geldin Dilan iyi ki geldin. Seni çok özledim gerçekten.
- Hoş buldum Aleynacığım. Bende seni çok özledim.
( Salona geçtik ve annem ve babam Dilan ile tanıṣmaya başladılar. Yemek masasına geçtik ve sonra salona kahve içmeye oturduk. Herşey çok güzel gidiyordu. O sırada Aleyna konuştu.)
- Dilan şimdi nısılsın? Daha iyi misin?
- Daha iyim canım. Sağol sordun için.
- Rica ederim.
-Kudret: Kızım biz olanlardan yine öğrendik. Başına sağolsun.
- Asya: Başına sağolsun kızım.
- Çok teşekkür ederim dostlar sağolsun.
- Asya: Biliyorum senin acın taze ama sana bunu söylemek istiyorum. Kendini üzme sakın. Hayat devam ediyor her zaman. Hem sen ne zaman ihtiyacın varsa biz seni yanınızdayız.
- Çok sağolun.
( O sırada telefonum çaldı. Babam ve Eyşan iş ile ilgili konuşmak istiyordu ve çalışma odasında gittik. Saat biraz geç oldu için Aleyna odasına gitti ve yatı çünkü dersi vardı yarın. Dilan ise annem ile kaldı.)
Dilan'dan
( Asya hanım ile baş başa kaldık ve konuşmaya başladık. O gerçekten çokkk ama çokk iyi bir insandı.)
- Ee güzel kızım anlat bakalım. Oğlum seninle iyi davranıyor mu. davranmsa bana söyle ben onu ne yapıcağıma bilirim.
- Yok yok merka etme oğlunuz çok iyi davranıyor benle. Sizin kalbiniz var o. Ter temiz.
- Sağol kızım senin kalbnde öyle. Peki ailen nerde?
- Ailem yok benim. Kazada öldüler. Bir tek kardeşim kalmıştı o da gitti şimdi.
- Çok özür dilerim kızım bilmiyordum ailen için. Peki kardeşinin adı neydi?
- Lila.
- Özlüyor musun ona?
- Hemde çok.
( Bunu dedimde gözlerim doldu. Asya hanım bana sarıldı.)
- Herşey geçecek kızım. Artık biz de senin yanınızdayız.
- Çok teşekkür ederim Asya hanım.
- Inşallah bir gün sen benim gelinim olursun ve ben seni bütün kalbim ile " hoş geldin güzel gelinim" derim sana.
- Bende çok istiyorum sizin gibi bir kayınvalide olsun istiyorum.
( Asya hanım bana yine sarıldı ve o sırada Baran geldi. Biraz daha kaldık daha sonra Baran beni eve götürdü. Arabaya bindik.)
- Güzelim iyi ki geldin. Herşey çok güzeldi ama biraz geç kaldım için özür dilerim. Şirket için bir şey konuştuk.
- Merak etme ben Asya hanım ile sohbet etim. Çok güzel bir sohbeti.
- Öyle mi? Banada anlatır mısın?
- Olmaz sır.
- Peki küçük kız öyle olsun bu sefer.
Baran'dan
( Dilanın evine gittik ve Dilan içeri girmeden onu öptüm yanağına. O da beni öptü ve içeri girdi. Arabaya bindim ve eve gittim. Annem hala salondaydı. Yanına gittim.)
- Oğlum Dilan çok güzel çok iyi bir kızmış. Onu sakın kaybetme.
- Yok annem merak etme. O benim için herşeydir artık. Peki siz ne konuştuk biz yokken?
- Biraz ailesine anlatı. Kardeşini için konuştuk çok özüyor onu. Ve sonrası ona böyle dedim:" Inşallah bir gün benim gelinim oluyorsun ve sana bütün kalbim ile hoş geldin güzel gelinim derim sana.
- Peki o sana ne dedi?
- Bende senin gibi bir kayınvelide olsun çok istoyorum dedi.
( Bunu duyunca çok sevindim. Daha sonra odama gittim ve Dilana mesaj attım)
- Meleğim uyudun mu?
( Hemen mesajı baktı ve bana yazmaya başladı...)
Nısıl oldu arkadaşlar? Yeni bölüm 10 oy sonra❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınırsız aşk
RomanceBaran bir zengin bir çocuk Dilan ise basit bir kızdır. Birbirlerini ilk görüşte aşık olacaklar ama bu sevgi açıklayacaklarmı? Aşkı mı daha güçlü mü yada korku mu?