Bölüm 18 ( Düğün günü)

121 21 5
                                    


Dilan'dan


( Sabah erken uyandım. Teyzem kahvaltı hazırlanmıştı ve  ev işlerile ilgileniyordu. Yanına gittim.)


- Günaydın kızım.

- Günaydın teyzem.


- Nısılsın yavrum. Heycanmısın?

- Yani biraz ama işallah geçer.


- Geçer,geçer merak etme. Ee sen otur şimdi kahvaltını yap. Çok işimiz var.


- Tamam teyzem.


( Kahvaltımı yaptım ve teyzeyi işlerim ile yardım ettim. Daha sonra hazırlanmaya başladım . Elbisemi giydim  ve o sırada kapı çaldı. Gir dedim ve içerde Aleyna ve Eyşan girdi. Gül de gelmişti ama o teyzemi yardım ediyordu.)

- Aa kızlar hoş geldiniz. Çok güzel olmuşsunuz.

- Sağol yenge ama senden kadar değil.


- Dilan çok güzel olmuşsun.


- Teşekkür ederim Eyşan.


- Ee yenge tam hazırlanmamışsın. Makyaj yapmamışsın.


- Evet şimdi yapacaktım ama bilemedim çok kararsızım.


- Tamam sen merak etme biz yaparız şimdi.


( Kızlar makyajımı yaptılar. Gerçekten çok güzel oldu. Daha sonra Eyşan teyzemin yanına gitti. Aleyna ise bana bir kutuyu verdi.)


- Kuzum bu ne?

- Abim verdi. Sana vermek için.

( Kutuyu açtım ve içinde çok güzel bir kolyeyi vardı. Içinde bir not koymuştu. Not'da şöyle diyordu:" Sana çok yakışacak  düşündüm o yüzden bu gece takmanı istiyorum. Seni çok özledim." Aleyna odadan çıktı ve Baranı aradım. Telefonu açtı hemen.)

- Aşkım bu  kolye çok güzel. Çok teşekkür ederim. Bu akşam takacağım.


- Beğenmeni çok sevindim gülüm. Seni çok özledim.


- Bende çok özledim seni.


- Az kaldı güzelim. Bundan sonra birlikteyiz.


- Ömrümüzü sonunua kadar.


- Evet.


- Siz ne zaman geleceksiniz?


- Birazdan evden çıkacağız.


- Tamam bekliyorum seni.



( Telefonu kapatım ve daha sonra kolyeyi boynuma taktım. Dışara çıktım ve Barana bekledim. Yirmi saat geçti ve onlar geldiler. Çok mutluydum. Herkes ile görüştüm. Daha sonra kına sırası geldi. Daha sonra dans ettik ve yavaş yavaş müsafirler gitmeye başladılar. Baran aileside gitti. Odama gittim ve üstümü değiştirdim. O an aklıma Lila geldi. Çok özlüyordum ona. Gözlerim doldu ve ağlamaya başladı ama o sırada telefonum çaldı. Baran aranıyordu. Hemen gözlerimi sildim ve  telefonu gülümseyerek açtım. Ama Baran anladı ağladımı.)


- Meleğim sen niye ağlıyorsun?


- Ağlamıyorum aşkım nerden çıkardın bunu?


- Dilan seni çok iyi tanıyorum artık, hadi ne oldu söyle bana lütfen.


- Yok aşkım iyim gerçekten sadece Lila aklıma geldi. Çok özledim onu.



- Kıyamam ben sana. Biliyorum seni için çok zor ama hayat bu.


- Biliyorum aşkım. Baran...


- Söyle güzelim.


- Sence Lila şimdi hayata olsaydı bizim için sevinirmiydi?



- Hemde çok bence. Seni gibi,bu kadar güzel ve bu kadar iyi kalpli bir ablası oldunu için gurur duyacaktı kesinlikte. Ama sen şimdi bunları düşünme. Yarın büyük gün.


( Gülmsedim)


- Evet öyle. En iyisi ben şimdi uyayım. Yarın çirkin görünmek istemiyorum.

- Istesende çirkin olamasın. Böyle bir ihtimali yoksun. Sen şimdi yat güzel yarın görüşürüz.


- Iyi geceler aşkım.


- Sanda güzelim.




Baran'dan


( Yatmaya yatım ve sahab erken uyandım. Hazırlandım ve aşağı indim. Herkes hazırlandı ve evden çıktık. Arabalara bindik ve Dilanı almaya gittik. Orda gittik ve Dilanı aldık. Evimize geldik ve Dilan ile odamıza çıktık.)



- Odamızdayız yine.


- Odamızdayız.


( Dilanı alnını öptüm.)


- Lila seni çok seviyordu. Kesinlikte seni şimdi izliyor ordan ve seni ile çok gurur duyuyor.



( Dilan gözlerini doldu ve bana sımsık sarıldı. Bende onu. O sırada kapı çaldı. Icerdi annem gurdi ve Dilana bir yüzük verdi. Ailemizi çok önemli bir yüzüktü. Dilan yüzüğünü taktı ve annemi sarıldı. Misafirler gelmeye başladılar ve bizde aşağı indik. Bir vals yaptık ve daha sonra masamızda oturduk. Ikimizde çok mutluyduk. Dans ettik ve daha sonra pastayı kestik. Misafirler gitmeye başladılar ve herkes odalarına gittiler. Ben ve Dilan ise odamıza gittik. Kapı önünde geldimizde Dilanı kucağıma aldım ve içeri girdik...)




Yeni bölüm 10 oy sonra🙂💕

Sınırsız aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin