Baran'dan
( Dilanı sarıldım ama biraz yaranı acıdım)
- Çok mu acıdı canım. Afedersin güzelim.
- Fazla değil merak etme.
- Hadi seni biraz dinlen şimdi kendini çok yorulma.
- Peki. Baran daha sonra film izliyelim mi?
- Olur izliyelim. Ben şunları mutfakta götürüyorum. Bi iki tekefon konuşmaları yapmak gerekir. Sende dinlenn tamam mı?
- Tamam.
( Odadan çıktım ve telefonda iş konuşmalarımı yaptım. Daha sonra Eyşan aradı.)
- Alo Eyşan.
- Abi, Dilan nısıl?
- Iyi daha iyi. Şimdi dinleniyor.
- Iyi çok şükür daha iydir. Ee sen Dilan ile konuştun mu? O konuda yani evlenmek konusunda.
- Evet evet konuştum. Evlenme teklif ettim o da kabul etti.
- Gerçekten mi??
- Evet.
- Ayy çok sevindim abi. Mutluluklar diliyorum size.
- Sağol canım benim.
- Neyse abi ben şimdi gidiyorum işim var hem Burak ile buluşacağım. Daha sonra Dilanı görmek için annem ile geleceğim.
- Tamam canım. Burakı benden selam söyle.
- Söylerim abi. Öpüyorum seni.
-Bende seni.
( Eyşan ile telefonu kapatım ve daha sonra Dilanın odasına gittim. Uyuya kalmıştı. Uyurke bile çok güzeldi. Bir melek gibi. Yanında oturdum ve onu izliyordum. Biraz uyudu ve sonra uyandı. Bana baktı ve gülümsedi bende ona gülümsedim.)
- Nısıl bu kadar güzel olabilirsin. Uyurken bile çok güzelsin.
- Sanmam. Bak ne halldeiyim. Saçlarım kesinlikte dağınlık. Hem ben hastayken çok çirken oluyorum.
- Ciddi olamasın. Sen benim için her zaman çok güzelsin. Tamam mı. Bunu bir daha söyleme. Aa bu arada Eyşan gelecek seni görmek için.
- Nee. Gerçekten mi? Neden bana uyanmadın yaa. Bak ne halldeyim.
- Ya ne varmış halleinde be kızım. Çok güzelsin bana güven.
- Ama yinede saçlarım düzeleyim bari. Üstümü değiştiriceğim.
- Tamam nısıl istersin. Ben yardımcı olayım mı?
- Yok ben hallederim.
( Dilan üstünü değiştirmek istedi ama çok zorlanıyordu. )
- Çok mu canın acıdı. Ben yardımcı olurum sana. Utanma benden.
- Tamam.
( Dilanı kıyafetlerini değiştirmeye yardımcı oldum ve daha sonra Dilan saçlarını düzenledi.)
- Teşekkür ederim aşkım. Senide zahmet ettim.
- Olur mu öyle şey sen iyi ol yeter.
( Dilan bana öptü ve o sırada kapı çaldı. Kapıya açtım ve iceri Eyşan ve annem geldi. Dilanda aya kalktı.)
- Dilancığım nısılsın?
- Daha iyim Eyşan sağol.
- kızım sen niye ayaklandın ki? Yatadan neden kalktın?
- Daha iyim Asya hanım merak etmeyin siz.
( Salona geçtik ve Eyşan ve annem biraz kaldılar. Kahve içtik ve Dilan ile evleneceğiz haberi verdik. Annem çok mutlu oldu. Bizi tebrik ettiler ve daha sonra gittiler. Ben ise Dilan ile kaldım...)
2 hafta sonra
(Dilan iyileşmişti. Çok iydi şimdi. Bazen karnı sızlıyordu ama geçiyordu. O akşam evime gidecektik. Dilan da gelecekti. O yemekte Burak da olacaktı. Dilan hazırlandıktan sonra konağa gittik. Içeri girdik ve herkes bizi bekliyordu. Dilan Burak ile tanıştı ,daha sonra sohbet etmeye başladık ve yemek masasında oturduk. Yemeğimizi bittikten sonra kahve içtik ve Dilanı evine götürdüm...)
Yeni bölüm 10 oy sonra🫀🫀. Bölüm gec geldi kusura bakmayın ama bir daha olamayack. Sizleri çok seviyorum.🫀❤️❤️😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınırsız aşk
RomansBaran bir zengin bir çocuk Dilan ise basit bir kızdır. Birbirlerini ilk görüşte aşık olacaklar ama bu sevgi açıklayacaklarmı? Aşkı mı daha güçlü mü yada korku mu?