Bölüm 4 ( Beklenen mesaj)

141 21 4
                                    


Baran'dan

( Yata yatmıştım ve telefon ile uğraşıyordum. O sırada bir mesaj geldi. Dilandaydı. O an çok mutlu oldum. Mesajı okudum ve nısıl oldumu sormuş. Mesajda şöyle yanıtladım:)


" Daha iyim Dilan sayende. Sordun için teşekkür ederim."

( Dilan mesajı okudu ve şöyle söylemiş: " Iyi odunu sevindim. Umarım daha da iyi olursun.")

" Sende hep iyi ol Dilan" yanıtladım.

(" Iyi geceler")(dedi bana bende iyi geceler dedim. Telefonu komedin üzerine bıraktım. Benim için endiş çok hoşuma gitti. Uymaya yatım ve çok mutluydum...)



Dilan'dan

( Telefonu bıraktım ve yastı sımsık sarıldım. Kalbim yerinden çıkıyordu. Hala anlamıyordum benimle ne oldunu. Bağırmak istedim. Heycandan. Ama  Lila uyudunu hatırladım ve sakin kaldım. Baran için düşünürken uyuya kalmıştım. Uyku tutmuştu ve gece çok kötü bir rüya gördüm. Sahab ağlayarak uyandım. Lila öldünü gördüm. Hemen yanına gittim ve sarıldım onu. Çok şükür iydi. Gõzlerimi sildim ve birşey anlamasını sağladım. Lilayı okul gittmek için hazırlandım. Evde çıktı ve okula gitti ben ise çok kötüydüm çok şaşkındım. Hazırlandım ve işe gittim. Baran gelmişti. Onu görmek çok iyi geliyordu bana. Mutlu gibi gözükmeye çalıştım ama olmadı,yapamadım.)



Baran'dan

( Dilan geldi ama çok kötü gözüküyordu. Bem beyaz olmuş. Çok üzgündü ve iyi değildi bunu fark ettim. Yanına gittim hemen. O an Dilan mutlu gibi gözükmeye çalıştı ama başaramadı. Üzgün oldunu on metreden belliydi. Yanına gittim.)

- Dilan ne oldu iyi misin?

- Iyim Baran bey siz nısılsınız bu gün?

- Bana bırak ta sen iyi değilsin.

- Yooo iyim hemde çok iyim.

( Bunu dedinde gözleri dolmaya başladı. Ağlamak istemiyordu. Konundan tutum ve odama götürdüm.)


- Dilan noldu niye böylesin? Anlat bana lütfen seni böyle görürken dayanamam. Iyi misin? Bir şey mi oldu canım mı acıyor anlat bana. Lütfen.

- Çok kötü bir kabus ile uyandım. Lilanı öldüğünü gördüm. Çok kötüydü.  Baran ben onu kayedemem. Ben onu kendi ellerim ile büyüdüm. O beni için yaşamam sebebi oldu. Onsuz yaşamam. Ölürüm .


( Bunları derken ağlamayı başladı. Istemediğim şeydi onu ağlayarak görmekti. Canım acıyordu. Dilanı sarıldım.  O da bana sımsık sarıldı ve ağlıyordu. Biraz ağladı sonra bana bıraktı ve şöyle söyledi:)

- Afedersin Baran bey seninde kendim problemler ile uğraştırdım.


- Olur mu öyle şey benim için en önemli şey senin mutlulun. Eğer sen mutluysan bende öyleyim. Sen iyisen bende çok iyim tamam mı? Ben her zaman seni için burda olacağım. Ne zaman konuşmak istersen konuşabiliriz. Hadi şimdi seni eve götüreyim.


- Yok işlerim var.



- Bırak işleri şimdi hadi gidiyoruz.


- Ama..


- Aması yok.

( Dilanı eve götürdüm ve eve girmeden önce bana döndü ve sarıldı. )


- Baran.. çok teşekkür ederim iyi ki varsın. Sen tanıdım en iyi kalpli insansın.




- Sende iyi ki varsın sende tanıdım en iyi kalpli  kızsın ve dünyanın en iyi ablasın.



( Bende onu sarıldım ve sonra Dilan içeri girdi bende işe gittim. Işlerimi bittikten sonra Dilanın yanına gittmeye düşündüm. Yoldayken pasta aldım çikolat ila ve Lila için bir oyunca aldım  Dilan çikolata pastayı çok seviyordu Lilada öyle. Hastaneye Lila ile konuşurken duymuştum o yüzden aldım. Dilanın evine gittim ve zili çaldı. Dilan kapıyı açtı. Biraz şaşırdı ama sevindi.)

- Aaaa Baran hoş geldin.

- Hoş buldum müsait misin?

- Evet buyrum gir içeri.



( Içeri girdim ve Lila ödevleri yapıyordu. Bana baktı sanki tanıdı. Sonra şöyle dedi.)

- Aaa ben seni tanımıyorum. Seni hastaneye gördüm.


- Evet doğru hatırladın. Bu seni için.


( Lila oyuncağını çok beğendi ve sonra sarıldı beni. Beni teşekkür etti. Dilanı pastaya verdim. Dilan pastayı görünce çok şaşırdı.)

- Sen nerde biliyorsun ben çikolata pastayı sevdiğimi?


- Hastaneye duydum.

- Nısıl yani?

- Başka bir gün altatırım.

- Peki. Bu arda Liloşum bu Baran benim patron.

- Memnun oldum Baran abi. Ama abla sen Baran bey demiyorsun mu? Yani patron oldu için.

- Evet ama ablan benim arkadaşım sayılır o yüzden bana Baran diyor. Hem bana Baran derken daha hoşuma gitiyor.



Dilan'dan


( Çok eylendik Baran ile o gece. Lila da Baranı çok sevdi. Pasta yedik. Hatta Baran Lilayı ödevler ile yardım etti. Lila uyuduktan sonra Baran biraz daha kaldı ve sonra gitti ben ise yatmaya gittim...)



Yeni bölüm 10 oy sonra. Nısıl oldu arkadaşlar?? Yorumlara belirteyin❤️❤️❤️❤️


Sınırsız aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin