~~~ Din perspectiva Adelinei ~~~
Trag aer în piept si ma îndrept către baie. Îmi fac un dus rapid, încercand sa ma pregătesc psihic pentru prima zi de facultate.
A trecut o săptămână de când băieții sunt în turneu, iar eu simt deja ca nu mai rezist. Săptămână aceasta a fost un calvar, iar plânsul a devenit hobby-ul meu.
Îmi e dor de vocea lui Lou. Îmi e dor de el. Îmi e dor de toți. Din cauza programului încarcat, nu prea au timp sa ma sune sau sa intre pe Skype.
Încerc sa risipesc aceste gânduri si sa ma concentrez asupra facultatii. Aleg sa îmbrac niște blugi negrii, o cămașă alba si o jacheta din piele, neagra. Îmi pieptan parul si îl leg intr-o coada de cal.
Decid sa cobor pentru a manca ceva, însa soneria telefonului meu ma oprește. Îl iau de pe masa, un zâmbet imens apărând pe fata mea când vad numele apelantului scris pe ecran. Harry.
- Alo? Ce face surioara mea? Pregătită pentru prima zi de facultate? ma întreabă Harry vesel, dandu-mi si mie din energia lui.
- Cu puține emoții, dar e ok. Voi ce faceți, sunteți bine? Louis ce face? Fetele sunt bine? Îmi e așa tare dor de voi! îi mărturisesc, lacrimi adunandu-se în coltul ochilor mei.
- Suntem bine toți, din fericire. Urmează sa intram in direct la o emisiune si cam toată lumea e la machiaj. Nu-ți face griji, 8 luni vor trece repede. îmi spune bland, iar lacrimile îmi pătează obrazul. Îmi e tare dor de el.
- Stiu, doar ca...doare. e tot ce pot sa spun, încercand sa îmi opresc plânsul.
- Eu nu mai pot vorbi. Ade, te rog nu mai plange! O sa treacă repede, ok? Succes azi! Te voi suna cu prima ocazie. Te iubesc, surioara! îmi spune repede, închizând apelul.
Îmi șterg lacrimile, punandu-mi telefonul în geanta. Apreciez ca am deci sa nu mai folosesc prea mult machiaj. As fi arătat ca un clovn.
Cobor jos, unde îmi întâlnesc mama si sora. Îmi zambesc, iar eu mormăi un " Buna dimineata! ".
- Cum te simti, draga mea? Ai emoții? ma întreabă mama zâmbind, punandu-mi în fata un bol cu cereale.
- Oarecum. Sper sa fie ok. răspund indiferenta, răsfoind o revista.
Cate minciuni se pot spune despre vedete în aceste reviste. Ar face orice sa le strice imaginea, doar pentru a avea ei vânzări.
- Uite, cei de la PopNews * N\A : Asta e prima denumire care mi-a trecut prin cap =]] * au pus, la cererea cititorilor, un poster cu tine si cu Louis. ma informează Gemma, eu luând revista si răsfoind pana la articolul despre noi.
Ma mira atunci când observ cat de frumos au scris despre relația noastră. Nici o minciuna, jignire sau ceva de genul.
Cu cat citesc mai mult, lacrimile anunța sa cada, așa ca închid revista si o pun pe masa, continuandu-mi bolul de cereale.
- Vrei sa te duc cu masina pana la școală, surioara? îmi zâmbește Gemma.
- Nu, mulțumesc. Ma descurc si singura. În plus, va trebui sa învăț drumul pana acolo. spun încaltandu-ma. Le salut, îmi iau geanta si ies pe ușă. Îmi pun căștile în urechi si pornesc spre facultate.
* * *
Intru în casa si observ ca mama si Gemma sunt plecate.
Prima zi de facultate a fost un esc total. Toată lumea ma privea urat, doar pentru ca sunt iubita " prea iubitului lor idol " Louis Tomlinson. Nu cred ca ar trebui sa se comporte așa, nu pentru mine, ci pentru Louis. Nu cred ca i-ar plăcea sa audă cum se comporta fanele lui.
CITEȘTI
Summer Love // Louis Tomlinson f.f
FanfictionAdelina Parker, o puştoaica de 18 ani, timidă şi inocentă , trăiește o traumă de când la vârsta de 6 ani îşi pierde tatăl, împușcat într-un război. Mama ei s-a recăsătorit cu Tomas, un om alcoolic ce le tortura zilnic. Pentru a o scăpa pe Adelina de...