Însa zambetul îmi dispare cand la intrarea în tabara observ masina...
~~~Din perspectiva Adelinei ~~~
Observ masina lui...Justin?! Ce cauta aici?
- Ade, ce s-a întamplat? ma întreaba Louis, privindu-ma îngrijorat.
- Vino! îi spun alergand, ignorandu-i întrebarea, îndreptandu-ma spre " fostul " meu.
Louis veni dupa mine, fiind înca confuz. Ajung în dreptul masinii si merg spre portbagaj, unde se afla Justin asezand niste bagaje. Îi atrag atentia spre mine, el facand ochii mari la vederea mea. Da, Justin a fost primul meu iubit. Nu prea au mers lucrurile din cauza reputatiei lui în scoala. Era capitanul echipei de fotbal, dupa plecarea lui Louis. Nu ne-am certat, doar am devenit mai distanti dupa ce el a pus capat relatiei, spunand ca îi stric reputatia. Ma durea sa stiu ca fusesem o povara pentru el, dar am trecut peste.
- Adelina? spune acesta uimit, analizandu-ma din cap pana în picioare. În scurt timp, îsi facu aparitia si Louis, iar cand îl vazu pe Justin, îmi prinse talia. Îi simteam muschii încordandu-se, iar mai apoi mi-am amintit ca ei au fost dusmani din liceu. Mi-am pus mana peste a lui, încercand sa îl calmez.
- Da, Justin, eu sunt. Ce cauti aici? îi spun zambind, dar modul meu de adresare a fost putin cam...dur.
- Pai, m-a sunat David sa vin sa îl iau, pentru a se întoarce în Londra. E mai rau ca un copil mic! Si apropo, ce mai faci Tomlinson? Daca canti asa cum joci fotbal, înseamna ca în curand se vor face reduceri la aparate auditive. spune Justin razand, eu încruntandu-ma l a auzul cuvintelor lui. Louis dorea sa spuna ceva, însa eu i-o iau înainte.
- Iar daca tu ai arata asa cum canta el, te asigur ca acum ai mai fi avut oglinzi în casa! îi spun calm, zambindu-i, Louis chicotind la remarca mea. Justin se încrunta, deoarece l-am jignit acolo unde îl doare mai tare.
Il iau pe Louis de mana, plecand de acolo. Într-un fel, ma bucur ca David pleaca. Nu îmi va mai lipsi, dupa ultima experienta. Ajungem la cabana, unde îi vad pe Perrie si pe Zayn intrand înaintea noastra. Intram si noi, gasindu-i pe toti pe paturile noastre. Ok, ce se întampla aici?
- Hei, ce cautati toti aici? Pe paturile noastre? spun atragandu-le atentia, Evelina iesind de la baie. Parea stresata si...speriata?
- Pai, Evelina a facut o reuniune, la voi în cabana. spune Harry calm, butonandu-si telefonul.
- Umm...Louis, Ade...asezati-va jos! Atentie, toata lumea! Am un anunt important de facut! spuse Evelina, noi executand cerinta. Louis se aseza pe jos, neavand loc altundeva. Îmi face semn sa ma asez în poala lui, eu conformandu-ma. Toti ne îndreptam privirile spre Evelina, asteptand sa zica ceva, dar parca pur si simplu se blocase.
~~~ Din perspectiva Evelinei ~~~
Îi priveam pe toti, nestiind cum sa le spun. Ma blocasem efectiv, fiind foarte speriata de reactiile pe care le pot avea. Majoritatea îsi reluasera activitatiile, doar Louis si Adelina fiind atenti la mine. Ok, hai Eve, nu pot reactiona chiar atat de rau. Am tras aer în piept, încercand sa ma calmez.
- Eu...eu... încerc sa spun, dar parca cuvintele nu vor sa îmi paraseasca gura.
- Eu, tu, el, ea, noi, voi, ei, ele! Da, Eve, stim si noi persoanele verbului! Poti trece la subiect, sau ne-ai chemat pentru a ne verifica cunostintele din generala? spune Louis putin enervat, eu lasandu-mi capul în jos. Acum e acum!
- Okay...eu, ei bine, sunt însarcinata! spun repede, toti ceilalti oprindu-se din treburile lor, fixandu-ma cu privirea si analizand ceea ce tocmai am spus.
CITEȘTI
Summer Love // Louis Tomlinson f.f
FanfictionAdelina Parker, o puştoaica de 18 ani, timidă şi inocentă , trăiește o traumă de când la vârsta de 6 ani îşi pierde tatăl, împușcat într-un război. Mama ei s-a recăsătorit cu Tomas, un om alcoolic ce le tortura zilnic. Pentru a o scăpa pe Adelina de...