Capitolul 6 - Doar noi doi.

3.3K 229 34
                                    

Razele soarelui se joaca pe pielea mea, ceea ce ma îndeamna sa ma trezesc. Evelina înca dormea si sincer o înteleg. Dupa o zi ca cea de ieri, merita un somn lung si dulce. Deodata telefonul îmi vibreaza de pe noptiera, iar cand privesc ecranul...

~~~ Din perspectiva Adelinei ~~~

Iar cand privesc ecranul vad scris numele prietenei mele, Perrie, si ma grabesc sa raspund pentru a nu o trezi pe Eve.

* Convorbire telefonica *

- Hey, Ade! Mai am 5 minute si ajung! tipa Perrie la telefon, fiind foarte entuziasmata.

- Ok, si eu ce ar trebui sa fac? îi raspund pe un ton rece, deoarece sincer, ma simteam extenuata. Bine, cine nu ar fi extenuat daca s-ar trezi la 8:00 dimineata?

- Vreau sa vii sa ma iei si sa ma conduci la cabana, morocanici! îmi spune ea chicotind, eu dandu-mi ochii peste cap.

- Dar nu poti sa te uiti si tu pe panou? Ce te faceai daca nu eram treaza? îi spun pe un ton autoritar, pentru ca eram nervoasa ca m-am trezit cu noaptea in cap.

- Dar uite ca esti! Asa ca misca-ti fundul ala baban aici si ajuta-ma cu bagajele! Bye, beib! îmi spune si închide eu trebuind sa îi execut cererea.

* Convorbire terminata *

Ma ridic lenesa din pat, îndrepandu-ma spre baie pentru a face un dus relaxant. Stiu ca o sa dureze, dar asta e. A vrut sa vin, sa astepte!

Am intrat în dus si am dat drumul la apa calda care îmi relaxa fiecare particica din corp. Mi-am amintit brusc de ziua de ieri. Cand scorpia de Diana a vrut sa îmi dea o palma dar am fost salvata de el. De Louis. Apoi a venit cu minunata propunere de a merge la o plimbare, dar normal ca nu am putut merge singuri. Apoi saltul în apa rece ca gheata si acel moment. Momentul în care nu mai auzeam, simteam nimic decat mii de fiori pe sira spinarii. Cand îmi analiza fiecare trasatura a fetei. Apoi cand am iesit si mi-a pus tricoul lui pe mine si am adormit în bratele lui protectoare.

Ies din dus si ma îndrept spre dulapul meu. Ma îmbrac cu o pereche de blugi albi scurti si cu un maieu turcoaz. În picioare îmi iau niste sandale albe si pornesc spre imtrarea în tabara.

Am vazut-o pe Perrie stand pe unu din geamantanele ei, fiind înconjurata de alte trei. Doamne, fata asta îsi ia toata garderoba dupa ea. Oare de ce nu ma mira?

- Stii ca uneori esti o durere în fund, nu? o întreb îmbratisand-o.

- Buna si tie, Ade! Ce ai azi? Te-ai trezit cu fata la cearceaf? ma asalteaza cu întrebari, ignorand ce tocmai am spus.

- Hey, Ade! aud o voce cunoscuta din spatele meu, iar cand ma întorc si îl vad pe Louis care era alaturi de ceilalti patru mascarici care aveau niste fete foarte comice.

- Hey! Baieti, ea este Perrie, prietena mea cea mai buna. spun si vad cum fata lui Zayn se lumineaza instant.

- Hey, papusa, crezi în dragostea la prima vedere sau trebuie sa trec de doua ori? i se adreseaza Zayn lui Perrie si observ cum ea se încrunta. Proasta miscare, Malik!

- Unu, " papusa " îi spui uneia dintre cele care îti cade la picioare, adica unei curve nu mie, si doi, de unde îti iei replicile? De pe Olx.ro? i-o întoarce Perrie si începem toti sa radem.

- Uuu, pisica are gheare! îi spune Zayn pe un ton atragator, zambindu-i sarmant.

- Ok, Adelina ai vrea sa ne plimbam doar noi doi pe aici? ma întreaba Louis si pune accent pe cuvintele " doar noi doi ".

- Sigur! Perrie, te descurci? îmi întreb prietena iar ea da aprobator din cap.

Am plecat cu Louis spre lac. La început, drumul a fost tacut.

- Si...cum merge cu trupa? decid sa sparg linistea tensionata care se asternuse peste noi.

- Merge bine! De abea am reusit sa îl conving pe Simon sa ne lase sa venim aici. îmi spune privind în zare.

- Si ce mai face mama ta? Mai e cu nataraul ala de Tomas sau cum naiba îl cheama? ma surprinde cu întrebarea si îmi îndrept privirea spre pamant.

- Oh, da, din pacate. De unde stii? oftez zgomotos si ma asez pe iarba, langa lac.

- Stiu de la mama mea vitrega. S-a atins de tine? spune cu un ton serios, dar se poate simti îngrijorarea din vocea sa.

- Ne bate zilnic, Louis. Nu este zi data de la Dumnezeu în care sa nu faca scandal si sa nu îmi dea cel putin o palma! M-am saturat! Nu mai vreau! Îmi ajunge! îi spun, începand sa plang în hohote pentru ca nu am mai putut tine în mine.

- Hei, gata! Shh! Esti în siguranta acum! Hai aici! îmi spune si ma trage într-o îmbratisare calda.

Momentul a fost stricat cand eu si cu Louis...

-----------------------

Hey, dragii mei cititori! Am pus si capitolul 6 si sper din tot sufletul sa va placa! Au început sa fie si momente dintre Louis si Adelina. Va multumesc ca îmi cititi cartea!

Scuzati eventualele greseli gramaticale!

See you next time! :* :*

Summer Love // Louis Tomlinson f.fUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum