canlarım biliyorum uzun zamandır hikaye paylaşmıyorum, maalesef ki telefonum çok kastığı için watty'yi silmiştim. ve emin olun ki bu kitap için gerçekten çok uğraşıyorum.
hogwarts'la ilgili araştırma yapıyorum, kitapta geçen bazı şeyler için araştırma yapıyorum, şuan olayların yaşandığı yılın takvimine gidip günleri bile hesapladım, hatta ders programı bile yaptım KEBEİEHDKHDKDBDKDBSKDB.
yani anlayacağınız çok uğraşıyorum kitap için, lütfen sizde bu emeklerimi karşılıksız bırakmayın... mektubu iyi okumalar sizeee<3
Sevgili Bulanık,
Ne sandın? Sana mektup yazınca aramızın düzeleceğini falan mı? Hayır, tabii ki de ölsen de gebersen de olmayacak bu. Varmışsındır şimdi o uğruna gebereceğin Hogwarts'ına. Hakikaten neden gebermiyorsun ki? Belki de James'in Severus'a yaptığı gibi kendini havaya uçurtmak istemiyorsundur? Korkuyor musun yoksa sen? Uçunca külot şovu falan yapsana! Ne güzel, senin için ölüp dirilen James'in de gözü bayram eder.
Umuyorum ki o saçma sınavların da kalbin kadar kötü geçer Bulanık. Ailemizin hayali olan 'başarılı, cesur, atılgan Seherbaz' unvanını asla ama asla hak etmiyorsun! Ne sanıyorsun ki? Ailemizin seninle gurur duyduğunu falan mı? Hayır Sevgili Bulanık, seninle asla gurur duymuyorlar. Korkuyorlar senden! Onlarda diğer gerizekalı büyücüler gibi kendini öldürtmek istemiyorlar. Bizimki için kanı bozuk bir hainden başka birşey değilsin.
Aaa sizde Voldemort vardı dimi? Hani şu adını duyunca gebermekten korktuğunuz, hani senin gibi pis bulanıkları gebertmek için planları olan? Bak aklıma geldi de, Voldemort da Hogwarts'ta okumuştu dimi? Söyleyeyim sana, çat kapı gelir ecelin. Asan seni korumaya yeter mi ki? Nasıl koruyacaksın kendini ondan? "Gerekirse savaşırım Hogwarts için!" dediğin cesaret gelir mi sana? Yoksa aynı bir korkak bir fare gibi kaçacak delik mi ararsın?
O gitmek için can attığın, günler saydığın Hogwarts'a giderken umarım ki o pis tren başına yıkılır da ölürsün! Ne asan kurtarır seni, ne de biricik yakışıklı kahraman James. Kendini o trenin koltuklarında çok güvende hissediyorsun değil mi? Elindeki o saçma sapan, aptalca, absürt ve gereksiz Hogwarts: Bir Tarih kitabıyla hemde. Hogwarts'ın ne gibi bir tarihi olabilir ki anca? Kesin senin gibi pis bulanıklara kendini Voldemort'a geberttirme, havaya uçurma dersi veriyorlardır. Aynı seninde bir gün bunu yapacağın gibi...
Nefretlerimle Petunia...
evet canlarrr. Lily'nin ağladığı mektup buydu. bir türlü düzgün yazamadım, anlamıyorum sanki Petunia'nın o nefretini hala bu mektuba sığdıramamışım gibi, hala birşeyler eksik yani anlayacağınız. bazı yerler cringe olabilir evet, çünkü aklıma gelmedi. lütfen beni eleştirin, kendini düzeltmek ve geliştirmek istiyorum.
haberiniz olsun şuan 4. bölümü yazmakla meşgulüm. kitap siriusla ilgili ama 3. bölümde Lucius'a çok ağırlık verdim farkındayım. ama emin olun ki çok daha başındayız. daha bir sürü bölüm olacak. umarım ki bu kitapta kendinizi bulursunuz, çünkü ben bu kitaba kendi ruhumun bir parçasını veriyorum...
sağlıcakla kalın, hoşçakalın canlarım!<333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlamsız Rüya (Sirius Black)
Fiksi Penggemar"Sizi Profesör McGonagall'a söyleyeceğim!" diye inledi Severus, Sirius'un kahkahaları arasından. James, Severus'u alayla süzdü ve söze başladı "Kim?! Sen mi bizi Profesör McGonagall'a söyleyeceksin?! HAHAHAHAH GÜLDÜRME BENİ! Daha bitki bilim dersind...