Vladimir pov.
Egész nap a konyhában voltunk és dolgoztunk. Nem vagyok elszokva a munkától, de ez nagyon sok volt. Épp vizet vittem ki a fedélzetre, de nekimentem az egyik matróznak.
- Hé! Figyelj hovaaaaa~.... - a hangja hirtelen elnyúlt és elmélyült, majd teljes lett a sötétség. Nem tudom mi történt és azt sem, hogy mikor tértem magamhoz csak annyit érzékeltem a külvilágból, hogy valami hideg van a homlokomon. Aztán mikor nagy nehezen sikerült kinyitnom a szemem, ágyban voltam. Homlokom ráncolva néztem körbe, amíg észre nem vettem egy szőke fejet mellettem. Óvatosan megböktem mire a szőke kalóz, aki elvette a nyakláncom, bukkant fel.
- Ébren vagy? - motyogta álmosan.
- Igen... Mi történt? - kérdeztem fáradtan.
- Elájultál. - felelte egyszerűen - Sokat dolgozhattál és a tested nem úgy van hozzá szokva a munkához úrficska, mint a szolgádé.
- Igen, Thomas sokkal strapabíróbb mint én. - mondtam és megpróbáltam felülni, de nem igen ment.
- Maradj fekve, a kapitány parancsba adta, hogy szigorú ágy nyugalomra parancsolt. Ezért vagy az ő ágyában.
- Hogy?
- Ez itt a kapitány ágya. Mikor Faláb szólt neki, hogy összeestél megparancsolta, hogy ne zargassanak.
- O-oh... - jöttem zavarba és magamra húztam a takarót jobban - Értem. Köszönöm...
- Szólok a kapitánynak, hogy jól vagy, addig beküldöm Shawdot.
- Kit?
- Ő az orvosunk! Igazi kincs hisz orvos ritkán van a fedélzeten.
- Oké.
- Ne félj, nem harap! - kuncogott és az ajtóhoz sétált. Pár perc múlva egy kékesfekete hajú fiú jött be. Meglepetten néztem rá. Pár évvel lehetett csak idősebb tőlem.
- Hogy érzi magát, fáj valamilye?
- A nyakam egy kicsit.
- Nem csodálom. - nézte meg.
- Hogy érti?
- Van rajta egy jókora pukli. - érintette meg azt a részt, amitől picit megugrottam.
- A nyakamon?
- Van valami örökletes betegsége?
Elgondolkodtam azon, amit mondott. Anyám valami családi betegségben halt meg, de azt apám soha nem mondta el nekem, hogy milyen.
- Nem tudom biztosan...
- Mondja csak nyugodtan.
- Nos... Anyám oldaláról gyenge csontozattal rendelkezünk.
- Értem. - bólogatott és tovább nyomkodta a területet, ami már fájt. - Látom mi a baj. Repedés van az egyik nyakcsigolyádon.
- Tessék?
- Nem veheted eddig észre.
- Igaz, fájt de nem gondoltam hogy ettől.
- Ez elég komoly dolog!
- Most mi lesz?
- Kimerevítem a nyakad és szólok a kapitánynak, hogy semmilyen emelést vagy fizikai munkát nem végezhetsz.
- Miért?
- Az az életedbe is kerülhet.
- De hát mi lesz akkor...
- Ne aggódj, van más munka is a hajón, amit ülve is ellehet intézi. A kapitány szereti elfelejteni a könyvelést vezetni néha.
- Nem szoktam elfelejteni csak sok a tennivalóm! - mondta hirtelen az ajtóban álló. Ijedten fordultam felé, de azonnal a nyakamba nyilallt a fájdalom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A kalóz király (BEFEJEZETT)
AventuraGyönyörű napsütés és az óceán sós illata, nincs is ennél szebb a világon. Főleg, ha kalóz az ember. Kalandos utazások az óceánon, ahol a napi portyázások során rengetek zsákmányra teheti rá a kezét a bátor kalóz. Nem, itt nem a One Piece a legnagyob...