Igor pov.
Egy közeli piacon pihentünk és a kocsmában ittunk. Nem kelthettünk nagy feltűnést.
- Hallottad amúgy? Harbor kikötő urának a hitvese gyermeket vár!
- Mi? Igazán?
- Igen, már bármelyik nap megszülethet a trónörökös.
Kezeim ökölbe szorultak.
- Nyugodj meg. - szólt rám Mark halkan.
- Gyáva voltam. Elengedtem őt.
- Az a rohadtak fenyegetett minket. Az egész legénység családját megölte volna.
- Nem lett volna szabad otthagynom őt! - remegtem meg a vissza fojtott dühtől.
- Én szerinted ott akartam hagyni Thomast? - kérdezte elfolytott hangon - Nekem is nagyon hiányzik, ahogy az úrficskád.
- Nem néztem rá. Ha hozzászólok vagy ránézek én...
- Megtörtél volna, tudom.
- Sikerülni fog szerinted a terv?
- Őszintén? Fogalmam sincs... - sóhajtotta fejét lehajtva - Túl kockázatos most lépnünk, de ha nem teszünk semmit azzal csak jobban rontunk.
- Szerinted a kicsi a tiéd? - kérdezte mire megfagytam.
- Nem tudom... - feleltem őszintén - Sokat voltunk együtt akkor.
- Én úgy hiszem, hogy a tiéd. - tette kezét vállamra Shadow.
- Honnan veszed olyan biztosra?
- Ha bármelyik nap itt lehet a kicsi, akkor most kilenc hónap, a megtermékenyülési idő minimum 4 hét.
- Akkor tényleg a tiéd. - bólintott Mark száját húzva.
- Jézusom! - suttogtam és felálltam. Ha az a fickó rájön erre megöli őket.
- Baj van cimbora? - kérdezte a pultnál álló egyik férfi.
- Nincs... - motyogtam és visszaültem. Vállat vonva fordult újra a csaposhoz és kért még egy kört, míg Mark kezemre fogva nyugtatott.
- Kiszabadítjuk, ne félj. - mondta - Az emberünk holnap küldi a többi információt es akkor végre tudunk lépni!
- Menjünk most! - mondtam határozottan.
- Kapitány...
- Menjünk!
- Igenis. - álltak fel végül és mindenki követett.
A hajón minden fényt lekapcsoltunk és csendben közeledtünk a sziget felé.
Vladimir pov.
Keserves fájdalmaim voltak, már reggel óta szenvedek, de nem érdekel, csak a babám biztonsága a fontos.
- Bírod még? - szorította kezemet barátom, mire nagyot nyelve bólintottam.
Egy jó erős nyomás után minden izmom megremegett és átjárt a megkönnyebbülés. A fülemet egy hangos, vékonyka hang ütötte meg. Szemeim kipattanva néztem az orvosra és a bábára, akik gyermekemet tartották karjaikban.
- Mi-mihlyen a hajah? - kérdeztem fáradtan.
- Szőke! - mondta Thomas sírva.
Hátra estem megkönnyebbülve. Átadták a kicsit, ám mikor kinyílt a szeme megfagyott bennem a vér, gesztenyebarnán csillogtak. Ijedten néztem fel barátomra, aki falfehéren tekintett vissza rám.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A kalóz király (BEFEJEZETT)
AventuraGyönyörű napsütés és az óceán sós illata, nincs is ennél szebb a világon. Főleg, ha kalóz az ember. Kalandos utazások az óceánon, ahol a napi portyázások során rengetek zsákmányra teheti rá a kezét a bátor kalóz. Nem, itt nem a One Piece a legnagyob...