Kapitola první: Dopis.

80 1 1
                                    

- přítomnost.

Hermiona sdílela komnatu s dalšími dvěmi dívkami - Pansy Parkinsonovou a Astorii Greengrassovou. Většinu času byli obě dvě dívky někde v tahu, tak měla prakticky celou komnatu pro sebe. Dneska ráno to nebylo jinak a tak se vydala udělat svoji klasickou ranní rutinu.

Kouzlem si napustila do vany vodu, umyla si vlasy a celé tělo. Vlasy si vysušila hezky po mudlovsku, jako si stejně vyčistila zuby. Pak tu jsou další sexy scény, jako pohled na její vysportované tělo, které by jí jakákoliv studentka mohla závidět. Ano, měla sice menší prsa ale za to měla úzký a štíhlý pas, velký, pevný a kulatý zadek.

Nebylo divu že se líbila i Dracu Malfoyovi, který ale na ní neměl.

~ ~ ~

,,Dobré ráno kluci." pozdravila právě přicházející dva kluky. Zamručeli jí na pozdrav a po jejím vzoru, si dali meruňkový nákyp. Ano, Hermiona seděla se svými přáteli u jejich stolu, po domluvě s ředitelem Brumbálem. Důvody byli prosté - zmijozelští nesnášeli Hermionu za její původ a také za její přátele. Dle jejich slov byli oni jen ubožáci.

,,Jak jsi se vyspala Hermiono?" zeptal se jí Harry, který se právě napil pomerančového džusu, který byl jejich oblíbený. ,,Šlo to." smutně se usmála a zakousla se do nákypu. ,,Nejsi tam spokojená viď?" zamračil se. ,, Za tu dobu co tam jsem, jsem si zvykla. Jen mě to mrzí, myslela jsem si že za tu dobu mě budou aspoň trochu respektovat. Furt se tak nestalo." pokrčila lhostejně rameny a zvedla se.

,,Musím jít. Chci se stavit ještě v knihovně a potom musím na hodinu. Nechci přijít pozdě. Tak se uvidíme později." vřele se usmála a odešla. V tu samou chvíli se vydal Malfoy se Zabinim k Nebelvírskému stolu.

,,Tak co? Už vám dala nebo ne?" rozchechtal se Zabini na celé kolo a Malfoy s ním. ,,Ty úchyle jeden!" vypískl Ron a už se nakláněl přes stůl, jenže Harry ho chytil za lem košile. ,,Nešahej na mě krvezrádče!" vypískl Malfoy jak malá holka a i se svým přítelem odešel z velké síně.

~ ~ ~

Draco Lucius Malfoy - jméno, které v Bradavicích znali všichni. Říkalo se že si tahal holky do postele jen na jedno, což ovšem byli povídačky. Za celý svůj život měl pouze dva vztahy a to bez intimních povinností. Bylo to minulý rok, kdysi uvědomil že jeho srdce patří nekorunované královně bradavic. Každopádně nikomu to nemohl říct, či se jinak pochlubit. Byla mudlovského původu a to by nikdy v jeho rodu nikdy neprošlo.

Ležel právě v posteli, když na jeho okna přistál černý majestátní výr. Patřil jeho matce a nesl světle zažloutlou obálkou, na které zezadu byla pečeť Malfoyů.

S malým povzdechem se vydal k výru, který upustil onu obálku na parapet a kterou si také vzal.

Milý Draco,

Je to velice na rychlo, ale musíš se zasnoubit. Již jsem ti tvoji nastávající vybrala, prozatím je mudlovského původu. Vybrala jsem ti Hermionu Anastázii Janne Grangerovou.

Vaše zasnoubení se uskuteční 21.12. což je za pár dní. Není tudíž času nazbyt. Proto se musíš co nejdříve s Hermionou setkat, ideálně o samotě. Vše ji vysvětlit a říct. Počítám s tím že nebude souhlasit, proto se ihned přemístíte z Bradavic ( domluvila jsem to s panem Brumbálem). Vše ji vysvětlím a tobě vysvětlím proč jsem se rozhodla vybrat ji.

Arranged marriage 1.Kde žijí příběhy. Začni objevovat