Kapitola sedmá: Ron a šaty.

34 1 0
                                    

Vánoční prázdniny utekli rychlostí blesku a byli již jeden a půl měsíce v Bravicích. Do svatby zbýval tedy pouze měsíc a půl. Hermiona si to udělala krapet jednodušší - většinu starostí o svatbu nechala na Narcisse, která měla z toho radost a v takovýchto akcích se vyžívala.

Ovšem některé starosti zůstávali pořád na Hermioně. Např. svatební šaty a seznam hostů. Hermiona měla s Narcissou a švadlenou domluvenou zkoušku šatů a rovnou ji tam dá seznam hostů, který již měli s Dracem hotový.

Nyní bylo již po vyučování a Hermiona psala v jejich ložnici esej do lektvarů pro profesora Snapea, zatím co Draco si četl.

~ ~ ~

V Nebelvírské společence hrála jistá trojice řachavého Petra. Dnes je to trojka, kdysi to byla čtveřice. 

Ron byl do rána totálně mimo, jelikož si všiml jistého diamantového prstenu, vyjímající se na prstu Hermiony Grangerová. Vždy si myslel že to bylo jen hloupé dočasné poblouznění, které pomine. Bohužel pro něj, se tak nestalo.

,,To není fér. Zase jsi vyhrál!" protáhla obličej Ginny na svého bratra.

,,K čemu mi je několikátá výhra, když nemám šanci u které bych chtěl?!" řekl Ron hodně ošklivým a naštvaným tónem.

Okamžitě se zvedl a zbaběle utekl do Nebelvírské klučičí komnaty.

,, Pořád ho to nepřešlo." svěsila ramena Ginny a odložila karty. ,,Sice je to delší doba už, ale furt ji má rád. My s tím nic neuděláme. Musí to překonat on sám." odložil karty po jejím vzory a nasadil si brýle, kterému začali lehce padat.

,,Já vím."

,,On to určitě zvládne, neboj se." objal Harry svou přítelkyni a pohladil ji po zádech. Ginny zabořila svůj obličej do jeho ramene a smutně se usmála. I jí chyběla.

~ ~ ~

Hermiona si s nima žádné starosti již nedělala. Byli o něco méně než ona, a nebude si s nimi špinit ruce.

Zkoušela si svoje první šaty. Měli květinovou krajka po celých šatech, výstřih měli do V, a byli s dlouhým rukávem. Sukni měli takovou rozevlátou. Hermiona měla jednu podmínku - chtěla rozhodně bílé, s čímž Narcissa souhlasila. 

( Fotka zkoušené šaty.)

 Hermiona pohlédla na sebe do zrcadla a lehce se zamračila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hermiona pohlédla na sebe do zrcadla a lehce se zamračila. Přišlo ji že ji neseděl celkové střih a nepřipadala si v nich dobře. 

,,Řekla bych že mi nesedí vršek a celkově střih." řekla stále zamračeně a natočila se na bok.
,,Také mi to tak přijde. Vyzkoušíš i jiné." zamračila se Narcissa a švadlena přinesla další šaty.

Pohlédla opět na sebe do zrcadla. Tyto šaty jí seděli lépe ale furt to nebyli ty pravé. Byli bez ramínek, a vršek by seděl na někoho kdo má větší prsa. Byli celé bílé a na pravé noze měli rozparek, což se ji moc nelíbilo. Na jiné by byli hezké ale obecně ji moc neseděli.

( Druhé zkoušené šaty.)

,,Abych řekla pravdu, přijdu si v nich jako nějaká peřina

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Abych řekla pravdu, přijdu si v nich jako nějaká peřina. A obecně mi nesluší."

,,Souhlasím. Také se mi v nich nelíbíš. Zkus další."

Hermiona si Narcissu za tu krátkou dobu už oblíbila. Jednala s ní narovinu a za takové jednání byla šťastná. Pohlédla na sedačku a na té ležel velký stoh různých bílých šatů.

Vybrala si tedy další šaty, které ji padli do oka.

Celé šaty byli posázeny pravými diamanty. Vršek byl lehce do V, který byl na menší prsa, což Hermioně vyhovovalo. Sice měli rukávy, ale to ji vůbec nebavilo.  Šaty velice zvýrazňovali její vosí pas.

Když se v nich Hermiona uviděla, okamžitě věděla že ony jsou to pravé. Ukázalo se proto Narcisse, které spadla brada nadšením.

,,Ty jsou 100% ony." usmála se Narcissa a nadšením ji zářila oči. ,,Taky si myslím." oplatila ji úsměv.

( třetí zkoušené šaty.)

,,Tyto bereme

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Tyto bereme." usmála se Hermiona na švadlenu, již převlečená ve svém oblečení.

Narcissa s Luciusem trvali na tom že šaty zaplatí oni. Zdůvodnili to tím že to bude mít jako opožděný dárek k jejím narozeninám, které již proběhli. 

,,Dobrá, bude to 2000 liber." usmála se na Narcissu, a ta jí podala peníze.

,,Děkuji, naschledanou." sbalila ostatní šaty a přemístila se.

,,To by bylo." kývla Narcissa.

,,Tady je seznam hostů které chceme na svatbu pozvat. Já už se musím rozloučit, protože se musím vrátit. Takže brzy nashledanou." vřele se usmála a podala ji seznam.

,,Nashledanou."

Hermiona se usmála a po chvíli se přemístila.

Arranged marriage 1.Kde žijí příběhy. Začni objevovat