Kapitola šestá: Vánoce a divná Bellatrix.

37 1 0
                                    

Pátek byl tatam, a byla sobota. Což znamenalo jediné, Vánoce.

Hermiona ty to svátky nikdy moc nemusela ale letos se na ně těšila. Asi to bylo tím že se o ni někdo zajímal. Každopádně dneska vstala časně brzo a své dárky dala pod stromeček, který byl ve velkým sále. Nechtěla riskovat, že by ji někdo z rodiny nebo Draco viděl.

~ ~ ~

Narcissa seděla na terase, která patřila k její ložnici. Bylo ji jasné že Bella to nenechá jen tak být. A hlavně se děsila toho, co má Bella v plánu.

Na Mannoru totiž existovala jedna kniha, a pokud měl dotyčný viteály, tak s pomocí všech viteálů a knihou by mohla někoho přivést zpátky.

A toho se ona obávala.

~ ~ ~

,,Puso, nemusíš se až takhle připravovat. Jsi už takhle krásná dost." oznámil ji právě přicházející Draco. ,,Chci aby tvoji rodiče viděli že jsem dostatečně schopná na to se stát tvoji manželkou." smutně se usmála.

Draco si povzdechl a vytáhl si ji k sobě do stoje.

,,Hermiono. Ty jsi to nejkrásnější co jsem kdy viděl. Ve škole ti to jde, jsi prakticky nejlepší z ročníku. Přestaň se prosím, podceňovat. Miluju tě takovou jaká jsi, a nikdo není lepší." přitiskl ji k sobě a pevně ji obejmul.

~ ~ ~

,,Dobrou chuť!" popřál všem Lucius u vánoční večeře, načež se sám pustil do večeře. Hermiona vzala do ruky lžíci sama se pustila do polévky, po vzoru jejího snoubence. To stejné udělala i Bella s Narcissou, které na sebe koukali neutrálními pohledy.

Bella při celé večeři myslela na jedinou myšlenku. Ani ne dárky ale na svůj úkol a cíl. Její oči nevyzařovali takovou jiskru jako kdysi, ale pouze čisté šílenství. A k tomu se většinou křečově a nervózně smála.

A to Narcissu vyděsilo. Milovala Bellu jako svou sestru a chtěla pro ni vždy jen to nejlepší. Myslela si že Rudla pro ni bude skvělý a budou mít šťastné manželství a že spolu vychovají další potomky. Nikdy nevyzařovala tou touhou, že by chtěla ženu.

A to ji právě vrtalo hlavou..

~ ~ ~

,,Tak co? Jak se vám líbí dárky?" usmála se přívětivě, přicházejí Narcissa a v ruce nesla tác s vánočním cukrovím.

,,Jsou nádherný. Moc děkuji. A jak se líbí vám?" usmála se Hermiona a položila si hlavu na Dracovo rameno, který sledoval plápolající krb a vypadal zadumaně a pravděpodobně otázku nevnímal.

,,Jsou moc pěkný. A co tobě, Draco?" zaostřila na Draca.

,,Pardon, co jsi říkala matko?"

,,Jak se ti líbili dárky."

,,Jo, byli fajn." usmál se a vzal si vanilkový rohlíček. ,,Co kdybychom si pustili nějaký film?" zničehonic navrhla Hermiona a zazubila se.

,,Klidně si něco pusťte ale beze mě. Není mi nějak dobře, takže si půjdu lehnout." zvedla Bella lehce koutky v náznak úsměvu a šla si lehnout.

,,Promiň, ale s Luciusem si půjdeme asi taky lehnout, nezlob se." omluvně se podívala Narcissa a s Luciusem odešla do útrob Mannoru.

~ ~ ~

,,Draco?"

,,Hmm?"

,,Mě se ještě nechce spát." zašeptala mu hravě do ucha. Draco už neodpověděl, tak Hermiona odrhnula jejich pěřinu a sedla si na jeho klín, načež se zavrtěla.

To ho probralo z jeho myšlenek a svoje ruce přesunul na její pas, přičemž ho Hermiona začala líbat.

Polibky ji ochotně a dychtivě oplácel a to Hermionu těšilo.

A jedné noci se dvě těla, plné touhy spojila v jedno.

Arranged marriage 1.Kde žijí příběhy. Začni objevovat