Kapitola jedenáctá: Astorie a její útok.

36 1 1
                                    

Astorie brečela a brečela do polštáře. Ona měla být jeho snoubenka a budoucí manželka. To ona s ním měla spát a čekat jeho dítě. Ne ona.

Astorii teď napadl skvělý plán. Psychopaticky se usmála a vzala si svoji kosmetickou taštičku a znovu se namalovala. Však ona ji ještě ukáže.

Pohlédla na sebe do zrcadlo a musela se na sebe pyšně usmát. To ona byla pro něho opravdový skvost, ne ona. A jemu to taky dokáže.

~ ~ ~

Astorie získala to co potřebovala od profesora Snapea. Propustku do zakázané sekce Bradavické knihovny.

Doslova běžela do knihovny, aby mohla dosáhnout toho čeho chce.

,,Dobrý den madame Pinceová." usmála se Astorie. Madame Pinceová se vřele usmála a vzala si propustku.

,,Pojď za mnou." usmála se na ni. Astorie je dobrá jen v jedné věci a to v manipulátorství. I madame Pinceovou si zmanipulovala a omotala kolem prstu.

,,Mockrát děkuji." falešně se usmála Astorie.

,,Nemáš za co. Hlavně tam nebuď dlouho. Je tam plno knih o černé magii, které by tě mohli svézt na špatnou cestu." lehce se usmála.

,,Chápu. Moc děkuji za upozornění." přikývla Astorie a zmizela za černými kovovými vrátky.

~ ~ ~

Astorie procházela již půl hodiny mezi regály a nemohla najít tuto pravou knihu. Až možná doteď.

,,Á tady jsi." psychopaticky se usmála a oprášila knihu. ,,Ty mi pomůžeš dosáhnout svého cíle viď." stále se usmívala. Sedla si k malému stolku, na kterém zapálila malou svíčku. Samozřejmě že ho zapálila pomocí kouzla.

,, Haec incantatio avada simillima est. At hominem, de quo agitur, non occidis, corporis summam potestatem obtines."

To jí bohatě stačilo. Stránku s tímto a dalším textem vytrhla z knihy. Vytrhlý list složila a schovala do kapsy od hábitu. Zbylou knihu vrátila do dřevěného regálu z tmavého dřeva a vrátila se.

Madam Pinceové vrátila klíče od dveří a ladnými pohyby vyšla z knihovny.

~ ~ ~

Dneska byl den D. Dneska se splní její plán a ten plán splní její přání.

Astorie si na Hermionu počkala kousek od Velké síně. Díky bohu šla sama, takže to pro ni bude snazší. Vzhledem že teď po chodbě nikdo nešel, tak Astorie vyslala na Hermionu omračující kouzlo. Astorie zatáhla Hermionu do jedné z opuštěných a hlavně nepoužívaných učeben.

,,Prober se ty děvko!" profackovala ji Astorie.
,,C-cože?" zamžourala Hermiona a otevřela oči. Hermiona se probrala svázána. Měla svázané nohy i ruce. ,,Konečně ty děvko! Že ti to ale trvalo!" zasmála se Astorie a kopla ji do břicha.

,,Do břicha ne! Prosím!" rozbrečela a se svázanými rukami se snažila ochránit své břicho.
,,Proč by ne? Je to jen obyčejný parchant! Bez tak není ani Dracův!!" smála se opět.

Trvalo to několik minut. Astorie do Hermiony kopala a fackovala ji, zatímco Hermiona brečela a Astorie se smála.

Hermiona už ani neměla sílu brečet, pouze se snažila ochránit své břicho.

,,Teď si tady třeba chcípni." kopla Astorie naposledy do Hermiony a odešla z učebny.
Hermionu tam nechala ležet.

________
*překlad: toto kouzlo je velice podobné jako avada. Ovšem toho dotyčného nezabijete, převezmete kompletní vládu nad jeho tělem.

Arranged marriage 1.Kde žijí příběhy. Začni objevovat