Hermiona s Dracem míříli na večeři do Velké síně v ruku v ruce. Po cestě míjeli spoustu studentů a neubránili se pohledům na jejich spojené ruce. Hermiona se musela v duchu ušklíbnout. Než se dostaneme do Velké síně, tak to bude celá škola vědět, pomyslela si a přišlo ji to vtipné.
U síně se chtěla odpojit, ale ruka na jejím pase ji to znemožnila. ,,Bude sedět se mnou." odhrnul ji vlasy a pošeptal do ucha. Musela se ušklíbnout.. ještě ráno se nenáviděli a teď si v klidu kráčeli Bradavicemi jako pár.
Jeho majetnická vlastnost ji připadala až moc obezřetná ale na druhou stranu byla ráda že se o ni zajímá. Mohli dopadnout hůře.
Ignorovali udivené pohledy studentů a učitelů a sedli si ke Zmijozelskému stolu. Hermiona si nandal pár brambor, a jedno menší kuřecí maso s opravdu málo omastku, její nastávající to zopakoval.
,,Vidíš je?" mračil se Ron a pozoroval smějící se dvojici. Bylo to poprvé co večeřeli bez jejich kamarádky. ,,Muselo se něco stát! Třeba na ni použil imperio!" bodl příborem do kuřete. A Harry se smutně pousmál, i jemu chyběla. ,,Po večeři si ji odchytíme. Ten zmetek s ní 100% nebude furt." povzbudil svého kamaráda aniž by věděl jak se plete.
Hermiona zrovna pila, když ucítila ruku na svém stehně. Lehce se zakuckala ale nic více nedala najevo. Draco poté přejel rukou ještě více nahoru a Hermiona jen tak tak potlačila jemné zasténání a nevěřícně se na něj podívala, on se na ni jen vítězné zazubil. A to neměl dělat.
Hermiona se k němu otočila a chytila jeho ruku, kterou si následně položila na břicho, pod košili a zajela s ní výše. Draco, překvapen jejím činem, upustil vidličku do svého talíře. Ovšem, tímhle to neskončilo. Svou rukou začala jezdit po vnitřní straně jeho stehna, blizoučko jeho přirození.
Draco se po chvíli vzpamatoval, a ač nechtěl, vysunul svoji ruku z pod její košile a tu její chytil do svojí. Bylo by trapné, kdyby se mi teď postavil, pomyslel si a v duchu se začal smát.
~ ~ ~
,,Hermiono! Počkej." vykřikl Harry. S Ronem si na ni počkal u východu ze síně, kde furt stále probíhala večeře. ,,Nechte mě být!" chtěla odejít a to okamžitě.
Někdo ji však chytil za zápěstí a trhnul s ní zpátky. Byl to Ron. ,,Zbláznila jsi se?! Proč se taháš s Malfoyem?! Zapomněla jsi snad, co ti dělal?! Navždy pro něj budeš jen mudlovská šmejdka!" křičel Ron a na krku mu vyběhla žíla.
Hermioně bylo do pláče. Byla natisklá na chladnou zeď Bradavické chodby a tiskl ji její bývalý kamarád. Harry se někam vypařil a kolem nich se vytvářel velká skupina studentů, která to vše pozorovala.
Přicházející Draco se šel podívat, co se to tam děje a nestačil se divit. Rázným krokem se prodral hloučkem studentů a odtrhl Rona od své milované ženy. Teď to byl Draco, který přitlačil Rona ke zdi a hůlku mu přiložil ke krku.
,,Cos ji řekl?" chladným hlasem k němu promluvil. Ron se začal smát.
,,Malfoyi, přestaň si hrát na to co nejsi! Nikdy nebude Hermionin přítel! Hermiona pro tebe byla vždy byla jen mudlovská šmejdka! Tak proč si s ní špiníš ruce?!" smál se Ron. Draco chtěl něco říct, ale jeho polovička ho předběhla.
,,Draco si na nic nehraje. Ano, nikdy nebude můj přítel, protože tím už je a bude i něco více. Bude můj manžel." mluvila Hermiona chladným hlasem bez emocí, který u ni nikdo neznal. Studenti po posledním jejím slovu údivem otevřeli pusu.
,,A že jsem šmejdka? Kdepak! V mých žilách koluje čistá krev, stejně jako Dracovi. Patřím do starobylého čistokrevného rodu Grangerů, který pochází ze Španělska. Já jsem s tebou i s Potterem skončila. Nebudu si špinit ruce s krvezrádcem a se špínou." nakrčila svůj nos a vytáhla hůlku.
,,A jestli se ke mně ještě někdy přiblížíte, ať už ty nebo Potter, nebudu mít problém si tě najít a ublížit ti. Tohle je jen přátelské varování." vzala Draca za ruku a společně s ním se prodrala mezi studenty.
,,Skvěle jsi mu to nandala." vzal Draco Hermionu kolem pasu a ona si položila hlavu na jeho rameno. ,,Možná. Každopádně je jasné, že s nima budou ještě problémy." povzdychla si a unaveně zavřela oči.
,,Pokud nám nedají pokoj, Snape se o to postará." zastavil a otočil si ji k sobě. ,,Snape mě ale moc nemusí." namítla a objala ho. Objal ji nazpátek.
,,Nemusíš se bát, on se vážně o to postará." dal ji pusu do vlasů.
ČTEŠ
Arranged marriage 1.
FanficStarobylý rod Grangerů? Jak se na tom podílí rodina Malfoyů? Jakou orientaci má vůbec Bellatrix, chtěla se vůbec za svého muže vdát? Pokud není na dívky, tak proč žárlí?