Kapitola třináctá: Hermiona Malfoyová.

36 2 0
                                    

Již to byl týden co Hermiona pobývala na Malfoy Mannoru a přerušila studium. Narcisse pomáhala se starat o obrovskou zahradu, která byla opravdu velká a rozhlehlá. Narcissa naopak pečovala o Hermionu jako by to byla její vlastní dcera. Hermionin snoubenec studoval v Bradavicích ale o víkendu se vracel na Mannor. Brumbál to sice neschvaloval ale Lucius si to doslova vydupal.

Zítra se konala svatba, na kterou se všichni těšili. Bohužel si Hermiona musela nechat přechat přešít své svatební šaty, protože kde se kdysi vyjímal její úzký pas, teď zdobilo začínající těhotenské bříško.

,,Furt nemohu uvěřit že si zítra beru Draca." pronesla zničeho nic Hermiona a usmála se. S Narcissou seděli na zahradě a popíjely džus. ,, To já také ne. Jsem moc ráda že jste si k sobě našli cestu." pohladila Hermionu po ruce a vítr jim oběma počechral vlasy. ,,Už si půjdu lehnout Narcisso. Jsem nějaká unavená." lehce se usmála a pohladila se po těhotenském bříšku.

,,Hezky se vyspi." usmála se Narcissa a pomohla ji  vstát.

Hermiona ji věnovala jeden zářivý úsměv.

~ ~ ~

,,Draco, už běž." Narcissa ho doslova vyhazovala z Hermiony a jeho ložnice. ,,Stejně to furt nechápu, proč tu nemůžu být." zabrblal si pod vousy ale odešel.

,,Přineslo by to smůlu!" zavolala za ním Narcissa.
Hermiona se tomu všemu smála.

Hermiona souhlasila s tím že ji Narcissa nalíčí a celkově upraví. ,,Pustíme se tedy do práce?" usmála se Narcissa. Hermiona pouze přikývla a nechala Narcissu dělat svoji práci.

Narcissa ji dala jako první primer, a poté ji dala lehký krycí makeup, aby ji zakryl všechny nedostatky, kterých ale moc neměla. Na oči ji dala zlatý třpytivý stín, který podtrhla ještě lehce výraznou černou linkou. Jako poslední ji dala na řasy řasenku, pro jistotu voděodolnou.

Obočí ji vyčesala průhledným gelem. Dala ji světle růžovou tvářenku ale fakt jen lehce. Poté to zapudrovala a zastříkala aby makeup co nejlépe držel.

,,Můžu?" strčil hlavu mezi dveře Lucius. Hermiona se usmála a kývla. Přišel se sametovou krabičku, kterou Hermioně podal. Nervózně polkla ale krabičku přesto otevřela. V krabičce se třpytil prsten, ve kterém bylo vyryto písmeno M.

,,V naší rodině máme každý prsten, když je některý člen rodiny v nebezpečí, ostatní prsteny se rozzáří a začnou pálit." usmál se Lucius a pokračoval. ,,Jelikož se stáváš právoplatnou členkou naší rodiny, chci aby ho měla taky." usmál se a nasadil ji prsten.

,,Mockrát děkuji." obejmula ho. Narcissa to vše pozorovala s úsměvem. ,,Nemáš za co." lehce ji obejmul na zpět.

~ ~ ~

Draco seděl v ložnici svých rodičů, již oděn v tom nejlepším obleku a byl značně nervózní.

,,Neříkej mi že jsi nervózní!" zasmál se Theo. ,,Vůbec nejsem nervózní." zavrčel Draco a začal chodit sem a tam po místnosti. ,,Neboj se, už se to nese." objevil se tu Blaise a nesl tác se třemi panáky.

,,Co to je?" ohrnul nos Draco. ,,Je to jen panáček na uklidnění." otočil oči ve sloup a podal mu ho.
,,Tak na zdraví a ať to tady Dracovi vyjde, tak jak má." zvedl ruku a hodil do sebe panáka ohnivé whiskey. Draco se na něho vděčně pousmál a udělal to stejné co on.

Sotva polkl, ve dveřích se objevil jeho otec. ,,Viděl jsem Hermionu. To těhotenské bříško ji moc sluší." sednul si do křesla.

,,A jak vypadá?"

Lucius se zasmál, mělo mu být jasné že se zeptá na tohle. ,,Nádherná je. Dokonce je hezčí než celá Astorie." Draco se pousmál. Vybral si dobře.

,,Draco." přišla do pokoje Narcissa, s očima plných slz. Byli to slzy dojetí. ,,Furt nemůžu uvěřit, že za chvilku se ženíš." usmála se a mávla hůlkou a slzy byli tatam. Lucius byl z toho na měkko, tak svou ženu pohladil po zádech.

,,Už bys měl jít Draco. Oddávající tam už je a hosté jsou tam také." kývl Lucius na Draca. ,,Držte mi palce." obejmul své rodiče Draco a odešel. ,,Ty jsi jdi už tam také sednout." pousmál se Lucius a Narcissa měla štěstí že má voděodolnou řasenku.

~ ~ ~

,,Jsi připravená?" vešel do pokoje kde čekala Hermiona, již připravená. ,,Na tohle nebudu připravená nikdy ale to je na tom to krásné." zasmála se a její smích zněl jako melodie.

Lucius se zasmál.

,,To je." nabídl ji rámě.

~ ~ ~

Draco již čekal na stupínku, když se odněkud rozezněla hudba. Dvě malé družičky se odněkud vynořily a šli po honosném koberci a přitom z košíčku vyhazovaly lístky růží.

Najednou se tam objevila Hermiona v doprovodu jeho otce. Hermiona kráčela pomalu, v šatech posetými diamanty. Nemohl se na ni vynadívat. Věnoval ji okouzlující úsměv, který mu oplatila.
Její těhotenské bříško vůbec nebylo vidět díky rozšíření šatů.

Hermiona pomalu došla až k Dracovi, a poté si šel Lucius sedl vedle Narcissa do první řady.

,,Dnes jsme se tu sešli abychom spojili..." začal oddávající.

~ ~ ~

,,Slečno Hermiono Anastázie Janne Grangerová, berete si zde přítomného Draca Luciuse Malfoye?"

,,Ano." řekla Hermiona zřetelně a usmála se.

,,Pane Draco Luciusi Malfoyi, berete si zde přítomnou Hermionu Anastázii Janne Grangerovou?"

,,Ano." podíval se na Hermionu a usmál se.

,,Nyní si vyměňte prstýnky a dejte si první novomanželské políbení."

Hermiona s Dracem si vyměnili prstýnky a poté Hermionu políbil, které se z toho polibku malém podlomily nohy.

Arranged marriage 1.Kde žijí příběhy. Začni objevovat