《 Bölüm 13 | Everything Is A Lie 》

8.3K 772 823
                                    

Tebrikler @xannaclonx başardın hdfjskj 

Y/N: Bu bölümde artık şu ana kadar ki arkadan iş çevirme olsa da mutlu oldukları bölümlerin sonuna gelip boka battıkları bölümlere giriş yapıyoruz.

+ Kız o videoyu Chan'a da yolluyor ve Baek'in öğrendiğini söylüyor haberiniz ola. 

"B-baekhyun b-ben üzgünüm gerçekten" Luhan panikle kekelerken Baekhyun kıpırdamadan duvara bakıyordu.

"Her şey...yalan mıydı?" Luhan diğerinin sesindeki acizliği duyduğunda gözyaşlarını tutmayı bıraktı.

"B-baek" Yere dizlerinin üstüne çöküp Baekhyun'un ellerini kendi elleri arasına alırken ağlamaya devam ediyordu.

"Sana güvenmiştim" Baekhyun hala Luhan'ın gözlerine bakmazken Luhan hıçkırdı ve özür dilemeye devam etti fakat Baekhyun onu duyuyor gibi değildi.

"Ona güvendim, ona aşık oldum ben" Baekhyun'un gözlerinden bir damla yanağına doğru süzüldüğünde koltuktan kalktı. Ellerini Luhan'ın ellerinden kurtardıktan sonra ifadesiz yüzünü ona çevirdi.

"Y-yani bu ev bile benim değil artık?" Luhan verecek cevap bulamazken Baekhyun dudaklarını ısırdı ve kafasını salladı.

"Teşekkürler ederim" Kapıyı açıp evden çıkarken Luhan yerden kalkmadan ağlamaya devam etmişti.

"L-luhan?" Sehun sesinin titremesine engel olamazken Luhan şaşkınca kapıya döndü. Sehun'un gözlerine bakarken tüm gücünün kaybolduğunu hissediyordu. Sehun parçalanmış bir şekilde Luhan'a baktı ve ağlamamak için direnmekten vazgeçti. Damlalar gözlerinden süzüldüğünde hızlıca arkasını döndü.

Yapabildiği kadar hızlı koşarken gözlerindeki yaşlar akmayı durdurmamıştı. Sonunda nefesi tıkandığında sırtını duvara yasladı.

"SEHUN!" Luhan Sehun'un yanına koştuktan sonra ellerini dizlerine koyup derin nefesler almaya başladı.

"Yanlış anladın-"

"Başından beri bu yüzden miydi?" Sehun yaşlı gözlerini Luhan'a çevirdiğinde kısa olan dudaklarını ısırdı.

"Sehun bak-"

"BAŞINDAN BERİ BU YÜZDEN MİYDİ?" Sokakta yürüyen insanlar şaşkınlıkla onlara döndüğünde Luhan kafasını eğdi.

"Sana kötülükler yaptığımın ya da nelere sebep olduğumun farkındayım Luhan ama asla senin duygularınla oynamadım, seni kandırmadım. Her zaman senden gelecek ufacık bir sevgiyi bekledim, eğer bu vesileyle benden de intikamını almak istediysen tebrik ederim, bunu başardın." Luhan cevap veremeden Sehun'un arkasını dönüp gidişini izlemişti. Bacakları onu taşıyamayacak hale gelirken titreyerek yere çöktü. Yaşlar ara vermeden gözlerinden süzülürken bağırarak ağlamaya başlamıştı Luhan. Hayatında değer verdiği toplam 3 kişi vardı ve 2'sini bir diğeri yüzünden kaybetmişti.

Sehun da Baekhyun da yoktu artık hayatında. İkisi de artık Luhan'ı sevmiyordu. Luhan tırnaklarını kendi tenine batırarak ağlarken sokaktan geçen birkaç kişi ambulansı aramıştı bile.

****

'Demek gerçekleri öğrendin prenses, nasıl hissediyorsun?' Baekhyun gelen mesajla birlikle duraksamıştı. Chanyeol, onun tanıdığı Chanyeol böyle biri değildi. Bütün bunları yapmazdı. Luhan da öyle tabi ki. Aslında Baekhyun onlara teşekkür etmeliydi, gerçekten de kimsenin onu çıkarları dışında sevmeyeceğini gösterdikleri için Baekhyun ikisine de ayrı ayrı teşekkür etmeliydi.

OMG, It's Compulsory Love! [#3]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin