《 Bölüm 7 | The Results Of Jealousy》

9.3K 792 418
                                    

Y/N: Chanyeol'un yapacaklarının başlaması yakın, hazırlayın kendinizi. + Yorum, yorum, yorum. Eğer yorum sayısı 100'ü geçmezse yeni bölüm geç gelir bebekler ( yazarınız sizi çok pis tehdit etti fhdhhjd öpcükler )

Baekhyun gözlerini kısarak Chanyeol'un karşısında oturan kıza baktı. Kız sırıtıp Chanyeol'a cilve yaparak onunla konuşurken Baekhyun odasında parmaklarını çıtlatıyordu. 

Kimse. Sevgilisine. Kur. Yapamazdı! Kaşlarını çatıp cama eğildiği pozisyonunu bozdu ve üstünü düzeltti. Elleriyle saçlarını da düzelttikten sonra odasından çıkmıştı. 

"Park Chanyeol" Chanyeol tanıdık sesi duyduğunda kafasını arkaya çevirdi ve kendisine kızgın bir şekilde bakan Baekhyun'a gülümsedi.

"Evet patron?" 

"Eşyalarını al, benime odama geliyorsun" Chanyeol Baekhyun'un alışık olmadığı ciddi ses tonunu duyunca şaşırmıştı. 

"Hangi dosyayı alayım?" Çekingen bir şekilde sorduğunda Baekhyun arkasını döndü.

"Tüm eşyalarını" 

****

"Cidden bunun doğru olduğundan emin misin?" Chanyeol adamlardan biri masayı yerleştirip sandalyeyi almak için odadan çıkarken sordu. 

"Ne o? O kızla daha fazla konuşmak istediğin için mi buraya gelmek istemiyorsun?" Baekhyun fazlasıyla kıskançtı ki bu normaldi. Kendisini seven biri bulduğu için çok mutluydu ve açıkça Chanyeol'u kaybetmek istemiyordu. 

"Baek, kıskanınca çok sevimli oluyorsun" Baekhyun'un yanaklarını avuçlarının içine alıp ufak burnuna minik bir öpücük kondurduğunda masayı taşıyan adam elindeki sandalyeyle odaya tekrar girmişti. Chanyeol hızla geri çekilip boynunu kaşıdı ve odanın kenarına bırakılmış dosyaları aldı. 

Masasını tekrar yerleştirirken Baekhyun da kendi masasına oturmuş Chanyeol'u izliyordu. Dürüst olması gerekirse Chanyeol kendisine olan bakışlardan hiç hoşlanmazdı fakat Baekhyun'unkiler garip bir şekilde ona huzur veriyordu. 

"Yani artık burada çalışacağım?" Chanyeol sandalyesine kurulup sordu. Baekhyun dudaklarını birbirine bastırıp kafasını salladı ve yerinden kalktı. 

"Toplantılara benimle birlikte katılmanı istiyorum, sen iyi bir çalışansın, sana güveniyorum" Küçük beden Chanyeol'un kucağına oturup bacaklarını iki yanından sarkıttı. Chanyeol da Baekhyun'un belini kavrayıp kendine bastırmıştı. 

Baekhyun gerçekten kolay güveniyordu, şimdiden onun toplantılara katılmasını sağlayacaktı ve Chanyeol tahmin ediyordu ki Baekhyun kısa sürede ona istediğini yapmak için de fırsat verecekti. Bu süre zarfında yapması gereken tek şey Baekhyun'un duygularını doğru kullanmak ve belki zevkleri için onu hedef belirlemekti. 

"Orada olmam iyi olacaktır, sevgilime asılan biri olursa onun penisini kökünden koparacağıma emin olabilirsin" Chanyeol dudaklarını Baekhyun'un dudaklarıyla birleştirdikten sonra belindeki ellerini yavaşça hareket ettirdi.

Baekhyun'un yüzüne baktığında onun kızarmış olduğunu fark etmişti.

"Yanakların kızarmış" Chanyeol hafif tombiş yanakları sıkarak söylediğinde Baekhyun gözlerini kaçırdı. 

"S-sadece sevgiliyiz değil mi? B-bu utandırıcı" Ellerini yanaklarına bastırıp kafasını eğdiğinde Chanyeol güldü ve Baekhyun'un saçlarını karıştırdı. 

"İstersen evlenebiliriz de" Baekhyun Chanyeol'un söylediğiyle kısa süreli bir şoka girdikten sonra Chanyeol'un omzuna küçük yumruğunu vurmakla yetindi. Saçmalama, tabi ki ciddi değildi. 

OMG, It's Compulsory Love! [#3]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin