《 Bölüm 15 | Pregnancy 》

10.2K 804 689
                                    

Y/N: Gençler merak etmeyin Baek öyle kolay kolay affetmeyecek, sadece biraz yumuşak o da sertleşicek daha fazla. Rahat olun yani öyle hemencecik affetmeyecek. 

"Buraya otur, bekle sana su ve kıyafet getireceğim" Kyungsoo etrafa koştururken Baekhyun sessizce duvara bakmakla meşguldü. Çıplak olup üstünde sadece bir ceketin olmasını umursamıyordu. Şu an dünyadan kopmuş gibiydi.

"Baekhyun-shi" Jongin suyu Baekhyun'a uzattığında kısa olan transtan çıkıp teşekkür etti. Bardağı kurumuş ve yaralarla dolu dudağına götürdüğünde canı yanmıştı. Su içmek bile can yakıcıydı.

Kyungsoo elindeki kıyafetlerle koşarak önünde dikildiğinde su bardağını masaya bıraktı.

"Şey bunlar sana olur diye düşünüyorum çünkü çok zayıfsın. Malum benden uzun olduğun için biraz kısa gelebilir kıyafetler" Kyungsoo heyecanla konuşurken Jongin onun bu heyecanına kıkırdadı.

"T-teşekkürler" Kyungsoo önemli olmadığıyla alakalı bir şeyler zırvalarken Baekhyun elindeki tişörtü başından geçirdi. Kumaşın değdiği her yer acıyordu. Chanyeol yaraları dün tekrar kanattığı için acısı ikiye katlanmıştı.

Boxerı bacaklarından geçireceği sırada zayıf bacaklarındaki yaraları ve morlukları görmesiyle gözleri dolmuştu. Her yeri aynı Chanyeol'un dediği gibi kimsenin istemeyeceği kadar çirkin olmuştu. Adamların yaptıkları zaten bütün vücudunu berbat hale getirmişken Chanyeol onların kalıcı olmasını sağlamıştı. Kim bilir dün kendisine dokunurken ne kadar iğrenmişti Chanyeol.

Baekhyun eşofmanı giyemeden hıçkırarak ağlamaya başladığında mutfakta Baekhyun için yiyecek bir şeyler hazırlayan Kyungsoo koşarak yanına gelmişti. Baekhyun'un halini gördüğünde ne yapacağını bilemez bir şekilde onun yanına oturmuş ve saçlarını okşamıştı.

Baekhyun sakinleşmeye başladığını hissederken Kyungsoo hızla ona eşofmanını giydirip kalkmasını sağladıktan sonra ona destek olarak mutfağa gitmeye başladı.

****

"Sana bunları yaptığına inanamıyorum" Kyungsoo elleri Jongin'in avucundayken şaşkınlıkla konuştu.

"O iğrenç biri" Suratını buruşturup iç geçirdiğinde Baekhyun buruk bir şekilde gülümsedi.

"Her şeyin yalan olabileceğini ama bana olan aşkının kesinlikle gerçek olduğunu söylemişti Kyungsoo. Ve biliyor musun, o gece onunla sarılıp yatarken tek dileğim sonsuza dek onunla olabilmek olmuştu. Beni sevmesi, onu sevmem. Ama aslında o da bir roldü. Her seferinde benden nefret ettiğini söyledi. Her seferinde..." Baekhyun akan yaşları elleriyle hızlıca temizlerken Jongin de sevgilisinin ağlamaya başladığını fark etmişti.

"Soo ağlama" Jongin Kyungsoo'nun yüzünü avuçları içine alıp yanaklarını temizlediğinde Baekhyun onlara gülümseyerek baktı.

"Jongin sakın Kyungsoo'yu üzme tamam mı?" Jongin dudaklarını birbirine bastırıp kafasını salladığında Kyungsoo yerinden kalkıp Baekhyun'un önünde eğildi.

"İyi olana kadar burada kalıyorsun ve biz arkadaş oluyoruz tamam mı?"

****

Aradan geçen 3 haftada Baekhyun ve Kyungsoo gerçekten de çok kolay bir şekilde arkadaş olmuşlardı. Kyungsoo'nun ısrarları üzerine Baekhyun hala onların evinde kalıyordu. Böylece Jongin ile de fazlasıyla yakınlaşmışlardı.

"Doktora gitmek istemediğinden emin misin?" Kyungsoo son zamanlarda iyi olmayan Baekhyun için endişeliydi ve beraber kaldıkları şu 3 hafta içinde diğerinin ne kadar inatçı olduğunu öğrenmişti.

OMG, It's Compulsory Love! [#3]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin